نمایندگی تعمیر لپ تاپ اپل

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

تعمیر لپ تاپ اپل

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

بررسی آی مک اپل

ابر کمپانی اپل با طراحی و تولید آی مک اپل، چشم  اندازی روشن تر از همیشه را ارائه داده است. این دستگاه دسکتاپی به گونه ای خارق العاده شما را محصور خود کرده و اجازه تکان خوردن از پای سیستم را به شما نخواهد داد. همان طور که می دانید، کمپانی اپل همواره با ایده های قدرتمند خود حرفه ای ترین کاربران را هدف قرار داده و دستگاه های خود را مجهز به برترین قابلیت ها ساخته است. از این رو، این محصول نیز پذیرای پردازنده های جدید، آخرین تکنولوژی های گرافیکی، ذخیره سازی نوآورانه و اتصال با پهنای باند بالا می باشد. دیگر آنکه، این محصول با نمایشگر رتینا سازگار شده که به کمک آن می تواند درخشنده ترین و شادترین رنگ ها را نیز به نمایش بگذارد.

عملکرد آی مک اپل

آی مک اپل دارای عملکردی بسیار قدرتمند و تمام عیار است. این محصول نسبت به هم نوعان خود به مراتب سریع تر و قدرتر بوده و به پردازنده های نسل هفتم اینتل Core i5 و i7 و همچنین جدیدترین گرافیک مجهز شده است. آی مک اپل به قابلیت ذخیره سازی پر ظرفیت و پرسرعت Fusion Drive در هر دو مدل ۲۷ اینچی و ۲۱٫۵ اینچی با نمایشگر رتینا در دسترس بوده  و از این حیث، می توانید هر کاری را که دوست دارید با دستگاه شخصی خود  انجام دهید.

گرافیک خارق العاده

با نگاهی اجمالی به آی مک اپل خیلی زود متوجه خواهید شد که در کلیات ساخت این محصول هیچ کمبودی احساس نخواهد شد. این دستگاه از ویژگی گرافیکی جدید سری Radeon Pro 500 بهره مند بوده و به کمک آن تماشای هر چیزی را شگفت آور خواهد کرد. گفتنی است، آی مک ۲۷ اینچی با نمایشگر رتینای ۵k و حافظه هشت گیگابایتی گرافیکی VRAM سازگار شده و از سویی دیگر، نمایشگر ۲۱٫۵ اینچی ۴k این محصول نیز دارای ظرفیت چهار گیگابایتی می باشد. که البته هر دو جلوه های بصری و گرافیک سه بعدی را به شما ارائه خواهند داد.

این مطلب را از دست ندهید   هارد دیسک Macbook Core 2 Duo

طیف های رنگی وسیع تر

جهان اطراف ما نمایشی از رنگ های باشکوه و شگفت انگیزاست و اکنون آی مک اپل بخش عظیمی از این رنگ ها را بروی نمایشگر آورده است. صفحه نمایش رتینای آی مک اپل از رنگ کامل P3 استفاده کرده و از ال ای دی های سفید به ال ای دی های پیشرفته فسفری- قرمز- سبز ، شیفت کرده است. این بدان معنی است که اکنون هر سه رنگ قرمز، آبی و سبز به یک نسبت به نمایش تصویر پرداخته و رنگ ها را به مانند همان چیزی که در دنیای واقعی تان می بینید را در اختیارتان خواهد گذاشت.

نمایشگر

کمپانی بلند آوازه اپل برای ماندگاری پایدار تر و قدرتمند در بازار رقابتی و پر هیچان کامپیوترها همواره سعی کرده است تا از برترین استراتژی های کاربر پسند بهره جسته و ویژه ترین محصولات را روانه بازار سازد. از این بابت، آی مک اپل از نمایشگری حرفه ای بهره مند شده و می تواند روشن ترین و رنگارنگ ترین تصاویر را به رخ دارنده خود بکشد. اکنون نمایشگر رتینای این دستگاه خارق العاده دارای یک میلیارد رنگ با ۵۰۰ نیت روشنایی بوده و توانسته است صفحه نمایشی نورانی را برای طرفداران خود به ارمغان بیاورد. تراکم پیکسل در این نمایشگر بسیار زیاد بوده به گونه ای که شما هرگز نمی توانید آنها را به طور مجزا تشخیص دهید. به هر حال، اکنون به کمک این قابلیت ممتاز بهره مندی از متن های بسیار واضح و دقیق در ایمیل و اسناد متفاوت به راحتی امکان پذیر شده است.

این مطلب را از دست ندهید   4 نشانه زمان تعویض باتری مک بوک

اتصالات پیشرفته

آی مک اپل، سرعت و پهنای باند دوبرابری به نسبت قبل را ارائه خواهد داد. این دستگاه تمام حرفه با دو پورت Thunderbolt 3(USB-C) همراه شده است که با انتقال اطلاعات ۴۰ گیگابایت بر ثانیه ای و پهنای باند دوبرابری برای درایوهای خارجی و دوربین ها مناسب شده و به کمک آن اتصالات ویدئو و صفحه نمایش را امکان پذیر ساخته است. از سویی دیگر، این محصول محبوب، چهار پورت USB 3 را نیز پشتیبانی کرده که بر اساس آن اتصالات لوازم جانبی به مانند چاپگر، آی فون، درایو شارژ و مواردی دیگر در دسترس قرار گرفته است. در ارتباط با اتصالات دیگر این محصول منحصر به فرد نیز می توان به تکنولوژی وای فای سه کاناله  پرسرعت و بولوتوث نسخه ۴٫۲ نیز اشاره داشت که به کمک آنها کاربر می تواند بی درنگ به محتوای مورد علاقه خود متصل شود.

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

7 + سه =

حذف عکس ها از مک بوک

نحوه حذف عکس ها از مک بوک

حذف عکس ها از مک بوک. عکس‌ها بسیار مهم هستند زیرا حاوی خاطرات ارزشمندی هستند، اما عکس‌ها برای بسیاری از کارهای جزئی نیز استفاده می‌شوند.

ادامه مطلب »