نمایندگی تعمیر لپ تاپ اپل

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

تعمیر لپ تاپ اپل

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

چه کاری باید انجام شود وقتی پورت های USB کار نمی کنند

این که آیا شما در حال اتصال فلش درایو USB، هدست، چاپگر، تلاش برای همگام سازی دستگاه پخش MP3 یا حتی تلفن هوشمند خود هستید، انتظار دارید که دستگاه های USB در هنگام وصل کردن آنها فقط کار کنند. این زیبایی و سادگی USB است. با استفاده از این قطعه به راحتی می توانید دستگاه های دیگر را با لپ تاپ خود در ارتباط قرار دهید و اطلاعات را منتقل نمایید.

چگونه مشکلات پورت USB را برطرف کنیم

هنگامی که پورت های USB شما به طور ناگهانی متوقف شدند، مشکل همیشه می تواند به دلیل خراب شدن سخت افزار یا نرم افزار بررسی شود.

رایانه خود را مجدداً راه اندازی کنید. بعضی اوقات ساده ترین راه حل خاموش کردن لپ تاپ است تا به راحتی این مشکل حل شود.

وجود ذرات در پورت های USB

به دنبال آوار در درگاه USB باشید. این درگاه ها هر زمان که دستگاهی به آن وصل نشود باز هستند بنابراین می توان باعث جمع شدن ذزات ریز، مانند گرد و غبار یا مواد غذایی، شود و داخل آن را مسدود کند. اگر چیزی در داخل آن گیر کرده است، کامپیوتر خود را خاموش کرده و انسداد را با استفاده از یک پلاستیک نازک یا چوبی مانند یک خلال دندان، به آرامی بردارید. در بعضی موارد، محصولی مانند هوای کنسرو می تواند در خارج کردن ذرات از درگاه USB مفید باشد. فقط مراقب باشید که مانع از ایجاد انسداد بیشتر نشوید.

بررسی اتصال داخلی شل یا خراب

 یک راه برای آزمایش این کار درج دستگاه USB خود است و سپس اتصال را به آرامی wiggle کنید. اگر به طور خلاصه اتصال و قطع شود، در مورد کابل یا پورت USB مشکل خرابی وجود دارد. اگر هنگامی که اتصال USB را به آرامی می پیچید، حرکات زیادی را احساس می کنید، این نشان می دهد که ممکن است از صفحه خم شده یا از بین برود. و در حالی که بعضی اوقات رفع این نوع مشکل ممکن است، اما احتمالاً بهتر است که آن را به یک متخصص بسپارید.

این مطلب را از دست ندهید   نحوه روشن کردن نور صفحه کلید در مک بوک پرو

امتحان یک درگاه USB متفاوت

 بسیاری از رایانه ها بیش از یک پورت USB دارند، بنابراین یک راه خوب برای رد کردن یک درگاه شکسته جداگانه، جدا کردن دستگاه USB خود و امتحان کردن آن در درگاه های مختلف است. دستگاه USB را به چند پورت در جلو و پشت رایانه خود وصل کنید. اگر دستگاه در هر کدام از پورت ها کار نکند، احتمالاً در سخت افزار آن مشکلی وجود دارد. اگر دستگاه شما هنگام وصل شدن به درگاه های مختلف شروع به کار کرد، احتمالاً درگاه اول یک مشکل خرابی دارد که باید برطرف شود.

استفاده از یک کابل USB دیگر

 خرابی کابل USB از خرابی های درگاه USB متداول تر است، بنابراین در صورت داشتن یک نوع دستی، مطمئن شوید که مشکل از کابل است یا خیر. اگر دستگاه شما به طور ناگهانی شروع به کار کرد، پس می دانید که مشکل سیم شکسته در داخل کابل دیگر بود.

اتصال USB خود را به رایانه دیگری

گر رایانه یا لپ تاپ دیگری دارید، پس دستگاه USB خود را به آن وصل کنید. این یک روش آسان برای رد یک مشکل با خود دستگاه است. اگر دستگاه USB شما لحظه ای که آن را به رایانه پشتیبان خود وصل می کنید، روشن می شود، می دانید که با مشکل درگاه USB لپ تاپ خود سر و کار دارید.

اتصال دستگاه USB دیگری

 اگر رایانه یدکی ندارید، اما یک درایو فلش اضافی یا هر دستگاه USB دیگری از ان استفاده نمایید. به راحتی این USB جدید را به لپ تاپ خود متصل کرده و اگر دستگاه دیگر شما بسیار خوب کار می کند، می دانید که پورت های شما در وضعیت خوبی قرار دارند. در این حالت، USB قدیمی شما دچار خرابی شده است.

این مطلب را از دست ندهید   روش جلوگیری از هنگ کردن مک
0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شش − 6 =

حذف عکس ها از مک بوک

نحوه حذف عکس ها از مک بوک

حذف عکس ها از مک بوک. عکس‌ها بسیار مهم هستند زیرا حاوی خاطرات ارزشمندی هستند، اما عکس‌ها برای بسیاری از کارهای جزئی نیز استفاده می‌شوند.

ادامه مطلب »