نمایندگی تعمیر لپ تاپ اپل

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

تعمیر لپ تاپ اپل

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

آموزش دانلود از اپ استور در مک بوک اپل

اگر از کاربران مک بوک های اپل باشید حتما آگاهی دارید که برخلاف فراوان بودن نرم افزارهای سازگار با سیستم عامل ویندوز، نرم افزارهای سازگار با سیستم عامل مکینتاش بسیار کم هستند. این موضوع دسترسی کاربران مک بوک های اپل به برنامه های موردنیازشان را نسبتاً دشوار ساخته است. البته دشواری دسترسی و نصب برنامه های مورد نیاز کاربران مک بوک های اپل بی‌دلیل هم نیست و این مسئله به دلیل تأکید کمپانی اپل بر امنیت دستگاه‌ها است.

به عبارتی دیگر این سطح از دشواری جهت دسترسی به برنامه‌ها از آن روست که اپل تنها برنامه هایی را در دسترس کاربران قرار می‌دهد که از نظر امنیتی و سازگاری با مک بوک های اپل مورد تست و بررسی قرار گرفته و به تأیید کارشناسان اپل رسیده‌‌اند. خوشبختانه این اشکال با وجود app store طراحی شده برای کاربران مک بوک های اپل تا حدی زیادی رفع شده است. اپل برای سیستم عامل مکینتاش‌، اپ استوری شبیه به آنچه که برای آیفون راه‌اندازی کرده، طراحی و در اختیار کاربران قرار داده است تا برنامه های مورد نیاز خود را از این app store دانلود نمایند.

دانلود از اپ استور در مک بوک اپل

اگر از کاربران مک بوک های اپل باشید حتما با app storeاپل آشنایی دارید. برای دانلود یک برنامه یا اپ از اپ استور در مک بوک اپل کافی است تا دستورالعمل درج شده در بخش زیر را دنبال نمایید. در صورت مواجهه با هر گونه اشکال در طی مسیر زیر کافی است تا با کارشناسان ما در مرکز تعمیر مک بوک اپل تماس گرفته و راهنمایی‌های لازم را دریافت نمایید.

  1. ابتدا نرم افزار App Store را از داخل سیستم عامل مکینتاش باز کنید. این نرم افزار معمولا در فضای داک قرار دارد. پس از این کار می‌توانید نرم افزار مدنظرتان را جستجو کرده و پیدا کنید. خوشبختانه طراحان اپل این بخش را به گونه‌ای ساخته‌اند که شما بتوانید نرم افزارهای مورد نظرتان را با یک جستجوی ساده پیدا کنید. ضمن آنکه جهت راحتی در دسترسی به آنها می‌توانید یک طبقه‌بندی ساده برای خود ایجاد کنید.
  1. پس از پیدا کردن نرم افزار مورد نظر در اپ استور، اگر نرم افزار رایگان باشد بر روی دکمه Get کلیک کرده و آن را دانلود نمایید. در غیراینصورت، یعنی در صورتی که نیاز به پرداخت پول برای دریافت نرم افزار باشد، دریافت برنامه به پس از پرداخت هزینه محول می‌شوند. قیمت نرم افزار معمولاً در زیر آن با عنوان Price نوشته شده است.
  1. پس از لمس کردن دکمه Get مک بوک از شما میخواهد تا پسورد اپل آیدی را وارد کنید. بنابراین پسورد خود را وارد نمایید تا دانلود نرم افزار انتخابی‌تان شروع شود.
این مطلب را از دست ندهید   تعویض آنتن بلوتوث Macbook Core 2 Duo

برتری‌ها دانلود از اپ استور

یکی از بزرگترین مزیت‌های دانلود از اپ استور عدم آلودگی مک بوک به ویروس است. عدم آلودگی مک بوک اپل به ویروس از آن روست که تمامی نرم افزارهای قرار داده شده در App Store ، مورد تست ۱۵ روزه قرار می‌گیرند تا عدم امکان آلودگی آنها به ویروس محرز گردد. پس از انجام این تست ها، اپل اجازه دسترسی این نرم افزار از طریق App Store را صادر می‌کند. مزیت دیگر این کار آپدیت های مکرری است که اپل از برنامه نویسان می‌خواهد. اپل در قبال قرار دادن نرم افزارها در App Store ، از برنامه نویسان میخواهد تا نرم افزارها را تا 3 سال آپدیت نگه دارند و همیشه نرم افزار را بروزرسانی کنند.

اگر دقیقا می‌دانید که در اپ استور در جستجوی چه برنامه‌ای هستید، مطابق تصویر زیر، در قسمت جستجو نام برنامه را بنویسید و سپس Return را فشار دهید. برای مشاهده محبوبترین برنامه ها نیز کافی است تا بر روی Top Charts کلیک کنید. برای دانلود برنامه ها می‌بایست با آیدی اپل خود وارد شوید. برای این کار Store را انتخاب کنید و Sign In شوید، یا در سمت راست صفحه Sign In شوید. اگر هنوز دارای اپل آیدی ندارید، Store را انتخاب کنید، Create Account را بزنید و روند ثبت نام را ادامه دهید. (در صورت عدم آشنایی با این کار با کارشناسان ما در مرکز تعمیر مک بوک اپل تماس بگیرید). اگر نمی‌توانید رمز عبور خود را به خاطر بیاورید، لینک Forgot را در پنجره ورود کلیک کنید تا رمز عبور را بازیابی کنید.

این مطلب را از دست ندهید   کلیدهای میانبر مک بوک
0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × پنج =

حذف عکس ها از مک بوک

نحوه حذف عکس ها از مک بوک

حذف عکس ها از مک بوک. عکس‌ها بسیار مهم هستند زیرا حاوی خاطرات ارزشمندی هستند، اما عکس‌ها برای بسیاری از کارهای جزئی نیز استفاده می‌شوند.

ادامه مطلب »