نمایندگی تعمیر لپ تاپ اپل

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

تعمیر لپ تاپ اپل

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

چه کارهایی را باید انجام دهید وقتی که کلیدهای خود را به درستی کار می کنید

ممکن است در هنگام کار با لپ تاپ به طور تصادفی صفحه کلید از کار بیوفتد. اگر از لپ تاپ خود استفاده ی اداری و یا تجاری دارید، این مشکل می واند باعث ناراحتی و در بعضی موارد مضر باشد. خوشبختانه، برخی از مراحل عیب یابی صفحه کلید وجود دارد که می توانید برای تعیین علت و یک راه حل استفاده کنید. در ادامه در رابطه با اقدامات لیستی برای حب مشکل صفحه کلید قرار داده شده است.

راه اندازی مجدد رایانه

هنگام شک، راه اندازی مجدد کنید. راه اندازی مجدد رایانه یک راه حل عالی و یک مرحله ای برای بسیاری از مشکلات رایانه، از جمله برخی از مشکلات رایج صفحه کلید است. فقط یک دقیقه طول می کشد، و ممکن است با انجام این کار مشکل صفحه کلید شما حل شود.

بررسی کلید های صفحه کلید

خرده های ریز و سایر بقایای کوچک در زیر کلیدهای یک صفحه کلید، مقصر اصلی دیگری است که در پشت بسیاری از مشکلات صفحه کلید وجود دارد. این مسئله احتمالاً در مورد دستگاههای قدیمی بیشتر از سایر صفحه کلیدها است. این مشکل شایع برای کاربرانی است که هنگام تایپ یا گشت و گذار در اینترنت میان وعده می خورند. ساده ترین راه حل این است که صفحه کلید یا لپ تاپ را با دقت وارونه چرخانده و آن را به آرامی تکان دهید. معمولاً هر چیزی در زیر کلیدها یا داخل صفحه کلید از دستگاه خارج خواهد شد و کلیدها را برای عملکرد مؤثر بار دیگر آزاد می گردد.

این مطلب را از دست ندهید   صفحه نمایشگر Macbook Core 2 Duo

دمیدن گرد و غبار

با گذشت زمان، یک صفحه کلید ذرات گرد و غبار و ضایعاتی را که روی قسمتها و زیرین کلیدها را می پوشاند، جمع می کند و عملکرد آنها را مختل می کند. هوای فشرده شده یک راه حل عالی را ایجاد می کند که می تواند به راحتی این ذرات را خارج نماید.

نشت مایعات

اگر اخیراً یک نوشیدنی را روی صفحه کلید خود ریخته اید یا پاشیده اید، این می تواند دلیل قطع شدن صفحه کلید باشد. این امر به ویژه در مورد نوشیدنی های چسبنده مانند نوشابه یا آب میوه صدق می کند. این مسئله را با تمیز کردن بین کلیدها با استفاده از یک پارچه نازک، تمیز و کمی آب گرم یا چند قطره یا مالیدن الکل حل کنید. سواب پنبه ای همچنین ممکن است در بین کلیدهای یک صفحه کلید کثیف یا چسبنده موثر باشد.

مشکلات با درایور

درایور صفحه کلید نیز ممکن است مسئولیت عملکرد نادرست صفحه کلیدها باشد. این اغلب در هنگام استفاده از نرم افزار شخص ثالث اتفاق می افتد، یا اگر کاربر هنگام خاموش کردن رایانه از روش مناسب پیروی نکرده است. (همیشه از دستور “خاموش” استفاده کنید.) اگر درایور آسیب دیده باشد، می توانید یک درایور جایگزین را بارگیری کنید و این مشکل را برطرف کنید. اگر بارگیری درایور جدید امکان پذیر نیست، ممکن است زمان آن فرا رسد که به دنبال خدمات تعمیر حرفه ای باشید.

مسائل مادربرد

مادربرد رایانه بر تعدادی از عملکردها از جمله صفحه کلید نظارت دارد. گاهی اوقات اتصال بین این دو از بین می رود و این مشکل می تواند در صفحه کلید ظاهر شود. افراد متخصص در زمینه فناوری اطلاعات و الکترونیک می توانند تست های لازم را انجام داده و به کارهای داخلی رایانه نگاهی بیندازند. با این حال، تازه کارها احتمالاً نباید این کار را انجام دهند. یک متخصص IT می تواند به راحتی تشخیص دهد که آیا مسئله مادربرد وجود دارد و اقدامات مناسبی را برای رفع آن انجام می دهد. در برخی موارد، مادربرد ممکن است نیاز به تعویض داشته باشد.

این مطلب را از دست ندهید   بررسی آی مک اپل

صفحه کلید شما خراب است

اگر هیچ یک از این ارزیابی عیب یابی یا نتایج حاصل از اصلاح را برای شما رفع نکرد، صفحه کلید ممکن است خراب باشد. اگر در دوره ضمانت دستگاه خود هستید، ممکن است واجد شرایط جایگزینی رایگان باشید. با این حال، قبل از سرویس دهی از هارد دیسک خود اطمینان حاصل کنید.

صفحه کلید که به درستی کار نمی کند، می تواند ناامید کننده باشد. در مورد لپ تاپ، صفحه کلید دارای نقص می تواند به معنای آن باشد که مالک باید کل لپ تاپ را تعویض کند.

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج + 9 =

حذف عکس ها از مک بوک

نحوه حذف عکس ها از مک بوک

حذف عکس ها از مک بوک. عکس‌ها بسیار مهم هستند زیرا حاوی خاطرات ارزشمندی هستند، اما عکس‌ها برای بسیاری از کارهای جزئی نیز استفاده می‌شوند.

ادامه مطلب »