نمایندگی تعمیر لپ تاپ اپل

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

تعمیر لپ تاپ اپل

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

ویندوز سرور مک بوک . آیا اخیراً بازی‌ها یا نرم‌افزارهایی با گرافیک بالا را دانلود یا اجرا کرده‌اید؟ این می تواند دلیل بزرگی باشد که ممکن است مک شما کندتر از حد معمول کار کند یا راه اندازی آن زمان می برد. فرآیندی که در اینجا باید به دنبال آن بگردید WindowsServer Mac است که رابط کاربری گرافیکی و پنجره های روی صفحه نمایش شما را مدیریت می کند. بنابراین، ما این راهنما را ایجاد کرده ایم که همه چیزهایی را که برای کاهش استفاده از آن باید بدانید را پوشش می دهد. بنابراین، به خواندن این راهنما ادامه دهید که به شما کمک می کند در مورد WindowServer و نحوه کاهش مصرف کلی CPU بیشتر بدانید.

ویندوز سرور مک بوک

ویندوز سرور دقیقاً در مک

یکی دیگر از اجزای کلیدی WindowServer این است که می تواند محیط های چند کاربره را مدیریت کند، یعنی می تواند چندین رابط کاربری گرافیکی را به طور همزمان مدیریت کند. به همین دلیل است که می توانید به راحتی بین کاربران مختلف سیستم خود جابجا شوید.

نحوه کاهش استفاده از CPU WindowServer

می توانید میزان استفاده از CPU WindowServer را از Activity Monitor در مک خود بررسی کنید. برای باز کردن آن، جستجوی Spotlight را باز کرده و Activity Monitor را تایپ کنید. حال، سوال اصلی این است که از چه روش هایی می توانید برای کاهش مصرف CPU استفاده کنید. ما فهرستی تهیه کرده‌ایم تا به شما در حل این مشکل کمک کنیم. به خواندن زیر ادامه دهید.

بستن برنامه هایی غیر قابل استفاده

یکی از روش‌های اساسی که می‌توانید امتحان کنید، بستن تمام برنامه‌هایی است که استفاده نمی‌شوند. این برای برگه های مرورگر نیز صدق می کند، زیرا آنها به طور قابل توجهی بر استفاده از CPU تأثیر می گذارند.

این مطلب را از دست ندهید   نحوه کالیبره کردن صفحه نمایش مک بوک

هرچه تعداد برنامه‌های بیشتری در پس‌زمینه اجرا شوند، WindowsServer سخت‌تر کار می‌کند تا آنها را به نرمی روی صفحه‌نمایش شما اجرا کند.

اگرچه توصیه می شود از مک به عنوان مانیتور بازی خود استفاده نکنید زیرا ممکن است فشار زیادی به CPU شما وارد کند و به راحتی سیستم شما را گرم کند، بنابراین، می توانید آن را حذف کنید یا اگر در پس زمینه اجرا می شود، آن را ببندید.

ریستارت مک

اگر سیستم شما به درستی کار نکند، هیچ چیز بهتر از راه اندازی مجدد سیستم شما نیست. این برای هر خطایی که با آن مواجه می شوید صدق می کند، از جمله استفاده از CPU WindowServer.

در نهایت تمام برنامه های موجود در پس زمینه را خاموش می کند و تازه شروع می شود. در اینجا نحوه انجام این کار آمده است.

  • روی منوی Apple کلیک کنید و System Settings را باز کنید.
  • اکنون از منوی کشویی Restart را انتخاب کنید.

و این همه است. چند لحظه صبر کنید تا سیستم شروع به کار کند و دوباره مانیتور فعالیت را بررسی کنید تا ببینید آیا استفاده از CPU کاهش یافته است یا خیر.

کاهش وضوح صفحه نمایش

مک شما چقدر رزولوشن روی صفحه نمایش داده است؟  اگر بتوانید وضوح نمایشگر را یک بریدگی کاهش دهید، فشار کمتری به WindowServer وارد می کند و در نهایت باید پیکسل های کمتری را ارائه دهد که می تواند به کاهش استفاده از CPU کمک کند. در اینجا نحوه انجام این کار آمده است.

  • تنظیمات سیستم را از منوی اپل باز کنید.
  • به پایین اسکرول کنید و Displays را باز کنید.
  • در زیر بخش نمایش داخلی، بین وضوح انتخاب کنید. به تصویر زیر مراجعه کنید.
  • اگر کمترین وضوح موجود را انتخاب کنید، یک پیام تأیید بر روی صفحه نمایش دریافت خواهید کرد.
این مطلب را از دست ندهید   6 نشانه زمان تعویض مک

به‌طور پیش‌فرض، رزولوشن ممکن است به‌عنوان 900×1440 انتخاب شود، اما می‌توانید آن را به 800×1280 یا 640×1024 کاهش دهید.

غیرفعال شفافیت و انیمیشن ها

راه دیگر برای کاهش استفاده از CPU، کاهش شفافیت و انیمیشن روی سیستم است. اینها بخش جلوه های بصری Mac هستند که باعث می شود رابط کاربری گرافیکی پویاتر و از نظر بصری جذاب تر به نظر برسد. با این حال، همانطور که می دانیم، این واقعاً می تواند سیستم را تحت فشار قرار دهد. بنابراین، شما به سادگی می توانید آنها را کاهش دهید.

مراحل زیر را دنبال کنید.

  • تنظیمات سیستم را از منوی اپل باز کنید.
  • اکنون به پایین بروید و Accessibility را انتخاب کنید.
  • در اینجا، به صفحه نمایش بروید.
  • گزینه کنار Reduce motion و Reduce Transparency را روشن کنید.

پس از اتمام، اکنون می توانید آن پنجره را ببندید. برای ذخیره تغییرات، سیستم را مجددا راه اندازی کنید تا ببینید آیا کار می کند یا خیر.

پیشنهاد مطالعه: مشکلات رایج سخت افزار مک

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 − دوازده =

حذف عکس ها از مک بوک

نحوه حذف عکس ها از مک بوک

حذف عکس ها از مک بوک. عکس‌ها بسیار مهم هستند زیرا حاوی خاطرات ارزشمندی هستند، اما عکس‌ها برای بسیاری از کارهای جزئی نیز استفاده می‌شوند.

ادامه مطلب »