نمایندگی تعمیر لپ تاپ اپل

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

تعمیر لپ تاپ اپل

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

بهترین VPN برای لپ تاپ در ویندوز 10

اگر به دنبال بهترین VPN برای لپ تاپ خود هستید که ویندوز 10 را اجرا می کند، بدین معنی است که می خواهید هنگام اتصال به نقاط مهم Wi-Fi عمومی و رمزگذاری نشده، از دستگاه خود در برابر هکرها محافظت کنید. این تنها یکی از مزایای استفاده از راه حل شبکه خصوصی مجازی است. اصولا از VPN می توان برای ورود به بعضی از سایت ها و استفاده از خدمات آن ها استفاده کرد که در ادامه چند نمونه از این VPN ها را برای شما قرار داده ایم.

Private Internet Access

ساخته شده توسط Kape Technologies، Private Internet Access (PIA) بهترین VPN برای ویندوز 10 است که برای لپ تاپ شما ایده آل است. شما می توانید از آن استفاده کنید تا کل ترافیک شبکه خود را از طریق VPN هدایت کنید و اطلاعات محرمانه خود را از چشم کنجکاو دور نگه دارید.

PIA را می توان در تمام سیستم عامل ها و دستگاه های اصلی از جمله لپ تاپ های ویندوز 10 نصب کرد. شما می توانید از این VPN برای دور زدن geoblocks، تماشای Netflix ایالات متحده از هر نقطه در جهان و محافظت از اطلاعات مالی خود در هنگام خرید آنلاین استفاده کنید.

دسترسی به اینترنت خصوصی از حمل و نقل پورت، تونل سازی اسپلیت، سوییچ کشتن، سرورهای اختصاصی DNS، مسدود کننده تبلیغات و بدافزار، به همراه OpenVPN و WireGuard پشتیبانی می کند.

چه چیز دیگری را باید در مورد PIA بدانید:

  • +3،300 سرور VPN در 48 کشور
  • 10 اتصال به طور هم زمان
  • به طور کلی بهترین VPN برای لپ تاپ های ویندوز 10
این مطلب را از دست ندهید   ارتقاء قطعات سخت افزاری لپ تاپ اپل

CyberGhost VPN

CyberGhost VPN یک راه حل امنیتی متعلق به Kape Technologies و همچنین بهترین VPN رایگان برای لپ تاپ ویندوز 10 شما است. این شبکه دارای شبکه عظیمی از سرورهای VPN در سراسر جهان است. سرویس دهنده رومیزی VPN برای ویندوز 10 دارای رابط کاربری بسیار بصری برای کاربران است. اما گزینه های پیکربندی زیادی برای افراد ماهر موجود نیست. با این وجود، CyberGhost VPN دارای یک سوئیچ kill یکپارچه، سرورهای اختصاصی DNS، محافظت در برابر نشت DNS، حالت تونل زنی و دسته بندی ویژه ای از سرورهای VPN اختصاص داده شده به جریان و تورنت است.

چه چیز دیگری را باید در مورد CyberGhost VPN بدانید:

  • +6،500 سرور VPN در 89 کشور
  • 7 اتصال همزمان
  • بهترین VPN رایگان برای لپ تاپ های ویندوز 10

BullGuard VPN

BullGuard VPN یک بازیکن جدید در صنعت VPN است، اما از ویژگی های امنیتی برتر BullGuard، همان توسعه دهنده نرم افزار در پشت راه حل های ضد ویروس محبوب مانند BullGuard Internet Security پشتیبانی می شود. این ابزار دارای سرورهای VPN برای P2P و جریان بهینه شده است. از پروتکل OpenVPN برای رمزگذاری ترافیک اطلاعات شما استفاده می کند و از لپ تاپ ویندوز 10 در برابر جنایتکاران سایبری دفاع می کند. این ابزار همچنین دارای یک سوئیچ kill است.

آنچه را که باید در مورد BullGuard VPN بدانید:

  • +2،000 سرور VPN در 16 کشور
  • 6 اتصال به طور همزمان
  • بهترین VPN به روز برای لپ تاپ های ویندوز 10

NordVPN

NordVPN ایجاد شده توسط Tefincom & Co.، در امنیت عالی است که مهمترین ویژگی ای است که هنگام جستجوی VPN برای لپ تاپ ویندوز 10 خود باید در نظر بگیرید. این سرویس VPN دارای سرورهای مبهم است که در صورت عدم دسترسی از راه دور شما توسط میزبان، به شما کمک می کنند تا از دیواره های فایروال دور شوید. دسترسی به سایتهای مسدود شده که عمدا ترافیک VPN را رد می کنند عملی است. علاوه بر این، NordVPN از OpenVPN، یک بدافزار و مسدود کننده تبلیغات به نام CyberSec و یک سوئیچ kill پشتیبانی می کند. همچنین می توانید برای جلوگیری از اتصال خودکار VPN به شبکه های قابل اعتماد، لیستی از نقاط مهم ایجاد کنید.

این مطلب را از دست ندهید   تعمیر شارژر لپ تاپ اپل

چه چیز دیگری را باید در مورد NordVPN بدانید:

  • +5،100 سرور VPN در 59 کشور
  • حداکثر 6 دستگاه را محافظت می کند
  • هیچ سابقه ردیابی وجود ندارد
  • امن ترین VPN برای لپ تاپ های ویندوز 10

Surfshark

Surfshark به لطف برنامه های اشتراکی مقرون به صرفه، اغلب در جامعه کاربران VPN گزینه برتر است. این ابزار توسط Surfshark LTD توسعه یافته و یکی از بهترین VPN ها برای لپ تاپ ویندوز 10 شما است. به عنوان مثال، Surfshark تنها ابزاری در این لیست است که می تواند مکان GPS شما را با VPN تغییر دهد. این دستگاه دارای DNS خصوصی در هر سرور VPN، حالت انسداد، OpenVPN و WireGuard، تونل زنی اسپلیت و سوئیچ kill است.

چه چیز دیگری را باید در مورد Surfshark بدانید:

  • +1،700 سرور VPN در +63 کشور
  • اتصالات همزمان نامحدود
  • بهترین بودجه مناسب VPN برای لپ تاپ های ویندوز 10

این 5 VPN چند نمونه از بهترین VPN ها است که به راحتی می توانید از آن ها استفاده نمایید.

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده − 15 =

حذف عکس ها از مک بوک

نحوه حذف عکس ها از مک بوک

حذف عکس ها از مک بوک. عکس‌ها بسیار مهم هستند زیرا حاوی خاطرات ارزشمندی هستند، اما عکس‌ها برای بسیاری از کارهای جزئی نیز استفاده می‌شوند.

ادامه مطلب »