نمایندگی تعمیر لپ تاپ اپل

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

تعمیر لپ تاپ اپل

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

تعمیر باتری لپ تاپ اپل

شرکت اپل در طی سال ها فعالیت خود در زمینه تولید لپ تاپ، گوشی و تبلت، توانسته است بهترین و قدرتمند ترین باتری ها را تولید و عرضه نماید و کاربران را راضی نگه دارد. این باتری ها بر اساس میزان و نوع کاری که از دستگاه می کشیم، قادر به ارائه شارژ به مدت 4 تا 12 ساعت هستند. با این حال، این باتری های قدرتمند نیز از خراب شدن مستثنی نیستند.

علائم نیاز به تعمیر باتری لپ تاپ اپل

این که پش از گذشت چند سال، باتری دیگر همانند گذشته کارکرد نداشته باشد امری طبیعی است، اما در صورت مشاهده علائم زیر به خصوص در باتری های تقریباً نو و کم کار کرده، این قطعه دچار مشکل شده است و نیاز به بررسی دارد:

تعویض فن لپ تاپ اپل

  • تخلیه سریع باتری
  • عدم شناسایی باتری توسط لپ تاپ
  • شارژ نشدن باتری
  • دیر شارژ شدن باتری

تعمیر یا تعویض باتری را به تعمیرکار متخصص بسپارید!

همانطور که مک بوک ها بسیار پیچیده و حساس اند، قطعات آن ها نیز همین ویژگی را دارند. تعمیر باتری لپ تاپ اپل، عملیاتی است بسیار پیچیده و نیازمند مهارت و دقت. بنابراین بهتر است تا این کار را به تکنسین های نمایندگی تعمیرات لپ تاپ اپل سپرده و دیگر نگران هیچ چیز نباشید. تعمیری یا تعویضی بودن باتری از همان ابتدای بررسی، توسط این افراد متخصص تشخیص داده می شود و اقدام درست نسبت به آن انجام می گیرد.

کالیبره کردن، گامی بزرگ در پیشگیری از خرابی باتری!

کالیبره کردن دستگاه، از پیشنهاد شده ترین راه ها برای جلوگیری از خراب شدن باتری و سوختگی آن می باشد. مزیت های کالیبره کردن برای لپ تاپ و باتری لپ تاپ، بسیار زیاد است. با این کار، کیفیت عمکلرد باتری نسبت به عمرش به حداکثر رسیده و علاوه بر نگه داشتن شارژ به مدت طولانی، عمر بیشتری خواهد کرد. پیشنهاد می کنیم تا هر ماه یک بار، نسبت به کالیبره کردن باتری مک بوک اقدام کنید.

این مطلب را از دست ندهید   مشکلات بارگیری صفحه مک

برای کالیبره کردن باتری مک بوک که کاری ساده است، مراحل زیر را به ترتیب انجام دهید:

  • مک بوک را به شارژر وصل کنید و اجازه دهید تا لپ تاپ به طور کامل شارژ شود. در طی این مدت می توانید از دستگاه استفاده کنید، اما پیشنهاد ما این است که دستگاه را برای مدتی به حال خود رها کنید.
  • اگر در حالت شارژ از لپ تاپ استفاده کرده اید، اجازه دهید تا در این حالت به مدت زمان حدود 2 ساعت استراحت کند.
  • پس از گذشت حدود 2 ساعت، شارژر را از دستگاه جدا کنید و آن قدر از مک بوک استفاده کنید تا شارژ آن کم شود و پیغام هشدار کم بودن شارژ باتری را دریافت کنید.
  • همچنان از دستگاه استفاده کنید تا شارژ باتری، به پایین ترین میزان خود برسد و لپ تاپ به صورت خودکار Sleep شود.
  • سپس لپ تاپ را خاموش کنید و آن را به مدت 5 ساعت یا بیش تر، در حالت Sleep رها کنید.
  • پس از گذشت مدت زمان گفته شده، دستگاه را به طور کجدد به شارژر وصل کنید و منتظر باشید تا به طور 100 درصد شارژ شود.
0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

10 + بیست =

حذف عکس ها از مک بوک

نحوه حذف عکس ها از مک بوک

حذف عکس ها از مک بوک. عکس‌ها بسیار مهم هستند زیرا حاوی خاطرات ارزشمندی هستند، اما عکس‌ها برای بسیاری از کارهای جزئی نیز استفاده می‌شوند.

ادامه مطلب »