نمایندگی تعمیر لپ تاپ اپل

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

تعمیر لپ تاپ اپل

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

نحوه تعمیر صدای قطع شده در ویندوز

اگر هنگام پخش آهنگ، ویدیو، بازی یا سایر فعالیتهای مرتبط با صدا هیچ صدایی از طریق بلندگوهای خود نمی شنوید، برای کمک به عیب یابی مسئله، بخش های زیر را مرور کنید.

تنظیمات کنترل حجم نرم افزار را بررسی کنید

بسیاری از برنامه ها و بازی های نرم افزاری دارای تنظیماتی برای کنترل صدای خروجی هستند و این تنظیمات می تواند تنظیمات میزان صدا در ویندوز را نادیده بگیرد. به دنبال نماد بلندگو یا تنظیمات صدا در نوار منوی نرم افزار یا نوار وضعیت باشید و بررسی کنید که آیا صدا کم یا خاموش است. صدا خاموش یا بسیار کم صدا معمولاً تنظیم پیش فرض صدا در نرم افزار پخش موسیقی یا پخش فیلم و همچنین سایت های ویدیویی آنلاین مانند YouTube است. قطع نکردن صدا یا افزایش حجم صدا اغلب این مشکل را برطرف می کند.

اگر تنظیمات صدای نرم افزار خاموش نشده است، و شما در تنظیمات نرم افزار میزان صدا را افزایش داده اید، اما هنوز صدا ندارید، به قسمت بعدی در ادامه بروید.

تنظیمات کنترل صدا ویندوز را بررسی کنید

نماد صدا کوچک ویندوز 10 را در قسمت اعلان ویندوز در گوشه پایین سمت راست دسک تاپ ویندوز بررسی کنید. اگر این نماد وجود ندارد، مراحل زیر را دنبال کنید. اگر این نماد را مشاهده کردید، به قسمت بعدی بروید.

  1. کنترل پنل را باز کنید.
  2. روی نماد Taskbar و Navigation کلیک کنید.
  3. در صفحه Taskbar، به قسمت منطقه اطلاع رسانی بروید و بر روی Select کدام نمادها در لینک نوار وظیفه کلیک کنید.
  4. گزینه Volume را در صفحه پیدا کنید. در سمت راست آن گزینه، اطمینان حاصل کنید که سوئیچ روشن باشد. اگر اینگونه نیست، روی کلید کلیک کنید تا آن را به حالت On تبدیل کنید. سوئیچ در هنگام روشن بودن روشن است.
  5. پنجره تنظیمات Taskbar را ببندید.
این مطلب را از دست ندهید   آموزش دانلود از اپ استور در مک

تنظیمات صدا در ویندوز 8

  1. کنترل پنل را باز کنید.
  2. روی نماد Taskbar کلیک کنید.
  3. در تب Taskbar، روی دکمه Customize کنار منطقه اعلان کلیک کنید.
  4. در لیست پایین بروید تا گزینه Volume و نماد بلندگو را مشاهده کنید. در سمت راست، در منوی کشویی، مطمئن شوید که نماد نمایش و اعلان ها انتخاب شده است. اگر اینطور نیست، این گزینه را انتخاب کنید.
  5. اگر انتخاب را در لیست کشویی تغییر داده اید، در آن پنجره و در پنجره Taskbar Properties روی OK کلیک کرده و Control Panel را ببندید.

تنظیمات صدا در ویندوز ویستا یا 7

  1. کنترل پنل را باز کنید.
  2. روی نماد Taskbar و Start کلیک کنید.
  3. در تب Taskbar، در بخش Notification area روی دکمه Customize کلیک کنید.
  4. در لیست پایین بروید تا گزینه Volume و نماد بلندگو را مشاهده کنید. در سمت راست، در منوی کشویی، مطمئن شوید که نماد نمایش و اعلان ها انتخاب شده است. اگر اینطور نیست، این گزینه را انتخاب کنید.
  5. اگر انتخاب را در فهرست کشویی تغییر داده اید، در آن پنجره و در پنجره Properties از منوی Taskbar و Start گزینه OK را بزنید و Control Panel را ببندید.
0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 + هشت =

حذف عکس ها از مک بوک

نحوه حذف عکس ها از مک بوک

حذف عکس ها از مک بوک. عکس‌ها بسیار مهم هستند زیرا حاوی خاطرات ارزشمندی هستند، اما عکس‌ها برای بسیاری از کارهای جزئی نیز استفاده می‌شوند.

ادامه مطلب »