نمایندگی تعمیر لپ تاپ اپل

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

تعمیر لپ تاپ اپل

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

تعمیر هنگ لپ تاپ اپل

کاربران مک بوک در سراسر دنیا، ممکن است با مشکلاتی همچون کندی بیش از حد سیستم و اجرا نشدن و توقف ناگهانی نرم افزارها مواجه شده باشند. در این شرایط است که می گوییم لپ تاپ هنگ کرده است.

تعمیر مادربرد لپ تاپ اپل

عملیات رفع مشکل هنگ کردن لپ تاپ اپل، به دلیل تفاوت های خاص این برند نسبت ب دیگر رقبا، نیازمند اطلاعات بسیار بیشتر در حوزه نرم افزار و سخت افزار می باشد و پیچیدگی های خود را دارد. پس مطمئن ترین راه در این مواقع، استفاده از دانش و تجربه کارشناسان نمایندگی تعمیرات لپ تاپ اپل، می باشد.

با این حال، شما دارندگان انوع مک بوک می توانید پیش از مراجعه به تعمیرکار، اقداماتی را جهت رفع مشکل انجام دهید و در صورت سطحی بودن این مشکل، اقدامات شما جواب خواهند داد. در نتیجه از اتلاف وقت و هزینه های اضافی جلوگیری خواهد شد.

در ادامه، به پیش زمینه لازم، دلایل اصلی هنگ، نحوه تعمیر و نکات مهم پیشگیری از هنگ لپ تاپ اپل، پرداخته ایم.

یش زمینه تعمیر هنگ کردن مک بوک

تفاوت های مک بوک با دیگر لپ تاپ ها، تنها محدود به ویژگی های ظاهری نمی شود. این لپ تاپ ها دارای مشخصات فنی و نرم افزاری بسیار خاص و متفاوتی می باشند که باعث می شود نحوه تعمیر آن ها نیز متفاوت باشد.

یکی از مهم ترین این تفاوت ها، نوع سیستم عامل آن هاست. سیستم عامل ویندوز را تقریباً در هر لپ تاپی می توان مشاهده نمود، اما لپ تاپ های سری اپل دارای سیستم عامل مکینتاش بوده و نحوه کار با آن بسیار متفاوت است.

این مطلب را از دست ندهید   آیا پدموس مک بوک شما کار نمی کند؟

افرادی که قصد هرگونه تعمیر نرم افزاری مک بوک را دارند، لازم است تا نسبت به سیستم عامل آن، تسلط و اطلاعات کافی را داشته باشند.

دلایل احتمالی هنگ مک بوک

شناخت منشأ و دلیل اصلی وقوع ایراد در کارکرد نرم افزاری لپ تاپ، گامی بزرگ در تعمیر آن می باشد. در مدل های قدیمی، به دلیل کاهش سرعت پردازش، ایراد پیدا کردن دستگاه امری طبیعی است. اما در مک بوک های نسبتاً جدیدتر، به ندرت مشکلاتی چون هنگ کردن خواهند شد، اما باز هم احتمال آن وجود دارد. یکی از دلایل اصلی بروز این مشکل، وجود ایراد هایی در سیستم عامل یا برنامه های نصب شده است.

روش تعمیر هنگ کردن مک بوک

تعمیر لپ تاپ هایی همچون مک بوک را نباید به هر تعمیرکاری سپرد. کاربرانی که تجربه کافی در زمینه تعمیر آن را ندارند نیز بهتر است انجام این کار را از سر خود بیرون کنند. نمایندگی تعمیر لپ تاپ و دیگر محصولات اپل، با در اختیار داشتن مجرب ترین افراد در زمینه تعمیر، آماده خدمت رسانی به کاربران این برند جهانی می باشند.

تنها یک راه برای شما کاربرانی که قادر به تعمیر دستگاه خود نمی باشید، وجود دارد و آن هم خاموش و روشن کردن لپ تاپ است. امکان خاموش کردن دستگاه از طریق منوی سیستم در هنگام هنگ لپ تاپ وجود ندارد، پس باید با دکمه پاور این کار را انجام دهید. این دکمه در MacBook ، روی اسپیکر سمت راست قرار گرفته است. پس از پیدا کردن دکمه پاور، آن را به مدت ۵ ثانیه نگه دارید تا سیستم خاموش شود. پس از آن به طور مجدد، دکمه مذکور را فشار دهید تا لپ تاپ روشن شود.

این مطلب را از دست ندهید   نحوه آزاد کردن فضای مک بوک اپل

اگرچه این کار بسیار ساده و سطحی به نظر می آید، اما در بسیاری از موارد پاسخگو بوده است و امتحان کردن آن هم ضرری ندارد. اگر پس از خاموش و روشن کردن، هنگ برطرف نشد، گام بعدی شما این است که برای بررسی مک بوک توسط متخصصین معتبر، اقدام نمایید.

پیشگیری از هنگ کردن مک بوک

  • نصب یک آنتی ویروس بسیار قوی و اورجینال، اقدامی مؤثر در پیشگیری از هنگ لپ تاپتان به حساب می آید.
  • نرم افزار ها و یا بازی هایی که قصد نصب آن ها بر روی سیستم دارید، را از منابع معتبر اینترنتی دانلود کنید. در صورت امکان، نسخه اورجینال را تهیه کنید.
  • به پردازنده و ظرفیت رم لپ تاپ خود توجه داشته باشید و از نصب نرم افزار یا بازی هایی که به مشخصات فنی و نرم افزاری بالاتری احتیاج دارند، خودداری کنید.
0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفت − 4 =

حذف عکس ها از مک بوک

نحوه حذف عکس ها از مک بوک

حذف عکس ها از مک بوک. عکس‌ها بسیار مهم هستند زیرا حاوی خاطرات ارزشمندی هستند، اما عکس‌ها برای بسیاری از کارهای جزئی نیز استفاده می‌شوند.

ادامه مطلب »