نمایندگی تعمیر لپ تاپ اپل

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

تعمیر لپ تاپ اپل

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

تعویض و تعمیر پردازنده آی مک

کمپانی اپل معمولا محصولات خود را به گونه ای طراحی می کند که امکان ارتقاء آنها وجود نداشته باشد. اما این ویژگی –یعنی عدم امکان ارتقا و تعویض پردازنده آی مک- ظاهرا در تولیدات جدید اپل منتفی شده است. در کمال تعجب، اپل، آی مک های جدید خود را به گونه ای طراحی کرده است که امکان تعویض، ارتقاء و تعمیر پردازنده آنها وجود دارد.

شفاف سازی درباره این موضوع –یعنی امکان تعویض و تعمیر پردازنده آی مک – نخستین بار از سوی سایت آی فیکس صورت پذیرفت. وب‌سایت iFixit، در ماه های گذشته iMac جدید اپل را با نمایشگر ۲۱٫۵ اینچی ۴K کالبدشکافی کرده است و نشان داده است که امکان تعویض و تعمیر پردازنده آی مک و رم آن در نسخه های جدید این محصول وجود دارد.

مرکز تخصصی تعویض و تعمیر پردازنده آی مک

مرکز تخصصی تعویض و تعمیر پردازنده آی مک ارائه دهندۀ تمامیِ سرویس هایِ تعمیر، ترمیم و تعویضی است که ممکن است کاربران دستگاه های آی مک به آنها نیاز پیدا کنند. مرکز تخصصی تعویض و تعمیر پردازنده آی مک با تعهد به ارائه بالاترین سطح کیفی خدمات به مشتریان خویش و التزام به اجرای تمامی استانداردهای این حوزه، در تلاش است تا رضایت کاربران این برند را کسب نماید. متدهای به کار رفته در این مرکز با آنالیز آی مک های بی‌شماری جمع‌آوری و تدوین گشته ‌اند از این‌رو مجموعه‌ای از بهترین شیوه‌های تعمیر هستند.

نکات مهم در تعویض و تعمیر پردازنده آی مک

کارشناسان ما در واحد تعمیرات آی مک، برخی از نکات مهم در تعویض و تعمیر پردازنده آی مک را در زیر با شما به اشتراک گذاشته اند. آشنایی با این موارد سبب می گردد تا شما کاربران گرامی، انتخاب بهتری جهت تعویض و تعمیر پردازنده آی مک داشته باشید و بتوانید با این کار، ضمن صرفه جویی در هزینه، کیفیت ای مک مورد استفاده تان را ارتقاء بخشید.

این مطلب را از دست ندهید   مشخصات کیبورد مک بوک پرو 13.3 اینچی

در این بخش تلاش شده تا شما را با سایر بخش های قابل ارتقاء و قابل تعویض آی مک نیز آشنا سازیم.

هارد درایو :

یکی دیگر از اجزای قابل ارتقاء و تعویض آی مک، هارد درایو ساتا است. هارد درایو SATA و ۲٫۵ اینچی نیز، ارتقاپذیر است؛ البته امکان اضافه نمودن حافظه SSD به iMac جدید اپل وجود ندارد. (بررسی این قطعه و امکان یا عدم امکان تعویض ان توسط کارشناسان مرکز تعویض و تعمیر پردازنده آی مک انجام می پذیرد).

پردازنده :

تعویض و تعمیر پردازنده آی مک و رم آن در نسخه های جدید این دستگاه امکان پذیر شده است. رم و پردازنده از اجزای سخت‎افزاری به کار گرفته شده در iMac جدید اپل به شمار می‌رود که قابل ارتقا است و می‎توانید آن‎ها را با یک نمونه قدرت‎مندتر، جایگزین کرد.

صفحه نمایش :

در ارتباط با صفحه‎نمایش این محصول بد نیست بدانید که صفحه نمایش رتینا و لایه شیشه‎ای روی آن به یک‌دیگر جوش خورده است. از همین رو در صورت خرابی یکی از آن دو، باید دیگری را نیز تعویض نمود. این موضوع هزینه کاربران در صورت خرابی صفحه‌نمایش یا شکستن لایه شیشه‎ای روی آن، افزایش می‎دهد.

تعوض اجزا سخت افزاری :

تعویض پذیر‌ترین اجزای سخت‎افزاری iMac جدید اپل (مانند حافظه رم) در پشت برد اصلیLogic Board قرار دارد و این موضوع بدین معنی خواهد بود که باید تمامی اجزای مانیتور را به منظور دسترسی به آن‎ها از یک‎دیگر جدا نمایید. در هر حال تمامی موارد فوق بهتر است توسط کارشناسان یکی از مراکز مجاز و استاندارد در حوزه تعمیرات آی مک انجام پذیرد. لزوم این امر به ویژه در صورتی که قصد تعویض و یا تعمیر پردازنده آی مک را داشته باشید دو چندان خواهد بود. زیرا پردازنده یکی از قطعات اصلی و حیاتی است که دستکاری های نابجا و ناشیانه در آن تبعات جبران ناپذیری خواهد داشت.

این مطلب را از دست ندهید   سریع خالی شدن باتری مک بوک
0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 + شانزده =

حذف عکس ها از مک بوک

نحوه حذف عکس ها از مک بوک

حذف عکس ها از مک بوک. عکس‌ها بسیار مهم هستند زیرا حاوی خاطرات ارزشمندی هستند، اما عکس‌ها برای بسیاری از کارهای جزئی نیز استفاده می‌شوند.

ادامه مطلب »