نمایندگی تعمیر لپ تاپ اپل

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

تعمیر لپ تاپ اپل

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

نکاتی برای جلوگیری از خراب شدن سیستم شما

تعمیر و نگهداری صحیح و بهینه سازی سیستم به شما کمک می کند تا رایانه خود را از نظر سلامتی حفظ کنید و از خرابی ناگهان آن جلوگیری کنید. اگر نکات زیر در نظر گرفته می شود و به طور مرتب مورد استفاده قرار می گیرد، می توانید به راحتی از خرابی رایانه جلوگیری کنید.مشکلات اتصال به اینترنت سیستم Crash در ایفون برخی از مشکلات رایج در مورد ایفون وجود دارد. این مشکلات بسیار زیاد و قابل بحث می باشد. در این قسمت در رابطه با مشکلات اتصال به اینترنت سیستم Crash که با رفع مشکلات معمول ارائه شده در این مقاله، می توان آنها را برطرف کرد.

  1. Stix Pixels در ایفون

اگر ایفون شما از رنگ سبز، نقاط قرمز یا Black Dot روی صفحه رنج می برد، این مقاله را دنبال کنید.

این پیکسل های گیر شده می توانند بسیار ناامید کننده باشند و بدون روشنایی با سایر پیکسل ها روی صفحه نمایش سیاه یا سبز باقی بمانند.

برای برطرف کردن این مشکل در لپ تاپ خود، از یک ماده نرم استفاده کنید و با حرکت دایره ای به آرامی دور نقطه سیاه یا پیکسل گیر کرده را مالش دهید. این ترفند می تواند پیکسل مرده را سبک کند و هنگامی که مکان مناسب پیدا شد انگشت خود را در آنجا نگه دارید تا چند دقیقه بماند.

در آخر، اگر لپ تاپ شما تحت ضمانت باشد، شرکت ممکن است نسبت به نقاط ظاهر شده روی صفحه اقدام کند. در صورت لپ تاپ شما آسیب دیده است و آنها را با یک نسخه جدید جایگزین می کنند.

  1. نمی توانید به ایفون به WiFi وصل شوید

دو علامت مشکل شما وجود دارد، اتصال به اینترنت و متوقف کردن زمانهای مکرر هنگام مرور.

این مطلب را از دست ندهید   7 راه عیب یابی اتصال وای فای مک

راه حل این مشکل این است که اطمینان حاصل کنید که دکمه WiFi در ایفون شما روشن شده است.

همچنین WiFi که می خواهید به آن وصل شوید، نام شبکه یا SSID آن را پخش می کند.

بارگیری ابزارهای ابزار مانند شبکه Magic که به شما کمک می کند تا مشکل WiFi خود را در ایفون حل کنید.

  1. سیستم Crash در ایفون

در چنین حالتی، ایفون شما می توانید از راه اندازی خودداری کنید اما وحشت نکنید، شما می توانید این مشکل رابرطرف کنید.

این مشکل ممکن است به دلیل وجود یک فایل سیستم مفقوده در هارد دیسک ایجاد شود.

اما برای بررسی این مشکل باید هارد دیسک را از لپ تاپ جدا کرده و این درایو را درون یک محفظه USB قرار دهید. محفظه USB را می توان در فروشگاه های آنلاین مانند Amazon و BestBuy یافت.

کلیه دستورالعمل ها طبق دستورالعمل توسط سازنده باید دنبال شود.

اکنون می توانید محفظه USB را به رایانه شخصی وصل کنید و می توانید بررسی کنید که درایو کار می کند یا خیر. اگر درایو خارجی کار می کند، کامپیوتر آن را به عنوان یک هارد اکسترنال نشان می دهد که می توانید تمام داده های خود را انتقال دهید.

در مرحله بعد، باید با رفتن به Start / Programs / Accessories / Command Prompt، دیسک را برای خطاهایی که اکنون فرمان باز هستند، بررسی کنید. وارد X شوید: یا درایو خارجی شما که باید «chkdsk / f» را تایپ کنید. ممکن است رایانه در این حالت که مجبور هستید با فشار دادن Y، درایو را از بین ببرد.

این مطلب را از دست ندهید   اتصال باتری Macbook Core 2 Duo

به طور خودکار کل درایو را اسکن می کند و تمام خطاهای مرتبط با درایو را برطرف می کند. در آخر، یک گزارش خطا برای شما ارائه می شود که می تواند برای مواجهه با خطاها استفاده شود.

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج + 6 =

حذف عکس ها از مک بوک

نحوه حذف عکس ها از مک بوک

حذف عکس ها از مک بوک. عکس‌ها بسیار مهم هستند زیرا حاوی خاطرات ارزشمندی هستند، اما عکس‌ها برای بسیاری از کارهای جزئی نیز استفاده می‌شوند.

ادامه مطلب »