نمایندگی تعمیر لپ تاپ اپل

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

تعمیر لپ تاپ اپل

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

اهمیت ریکاوری هارد آی مک

ریکاوری هارد آی مک یکی از خدمات مرکز تعمیر آی مک اپل است. ریکاوری در همه آل این وان ها از جمله آل این وان اپل، اهمیت بسیاری دارد. با این حال ریکاوری هارد آی مک نیاز به بررسی بیشتری دارد. این مدل از سیستم های رایانه ای اپل کیفیت بسیار بالایی دارد و از نمونه های منحصر به فرد و استثنایی موجود در بازار است. همه اطلاعاتی که به اصطلاح در آی مک ذخیره می کنید، در هارد ذخیره می شود و در صورت بروز اختلال در هارد، همه اطلاعات موجود در این دستگاه در معرض خطر پاک شدن قرار می گیرند. روش های بسیاری در مرکز تعمیر آی مک اپل برای بازیابی این اطلاعات وجود دارد. در ادامه درباره نحوه ریکاوری هارد آی مک بیشتر توضیح می دهیم.

ریکاوری هارد آی مک

ریکاوری هارد آی مک بسیار مهم است، زیرا این قطعه تمامی اطلاعات مهم دستگاه را در خود ذخیره می کند و اگر دچار ساده ترین و کمترین اختلالات شود، یا نمی تواند اطلاعات را در اختیار قرار دهد یا اینکه بسیار کند این کار را می کند. بنابراین دستگاه با مشکلات عدیده ای روبه رو خواهد شد. به تایید تعمیرکاران در مرکز تعمیر آی مک اپل ، کندی سیستم، هنگ کردن سیستم و حتی گاهی بالا نیامدن سیستم می تواند ریشه در مشکلات هارد آل این وان اپل داشته باشد.

علائم وجود مشکل در هارد آی مک

  • عدم تکمیل فرآیند تغییر سایز پارتیشن توسط برنامه های پارتیشن بندی
  • کم شدن سرعت هارد و هنگ کردن آی مک
  • نمایش پیغام فرمت هنگام باز کردن فایل ها
  • نمایش اشتباه ظرفیت هارد دیسک و پارتیشن
  • هنگ کردن دستگاه در هنگام باز کردن یک فولدر
این مطلب را از دست ندهید   تعویض دوربین MacBook Pro 17

نحوه ریکاوری هارد آی مک

برای اینکه بتوان ریکاوری هارد آی مک را با موفقیت انجام بدهیم، باید با ساختار این دستگاه به خوبی آشنا باشیم. باید بدانید که هارد استفاده شده در آی مک، از نوع هارد دیسک جامد است. این تنها یکی از ویژگی های هارد آل این وان اپل است. برای ریکاوری هارد آی مک باید از یک مرکز معتبر تعمیر آی مک اپل و تکنسین ها و تعمیرکاران ماهر و با تجربه کمک بخواهید. این تعمیرکاران در واحد معتبر تعمیر آی مک اپل حضور دارند. تمام مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری این دستگاه را بررسی می کنند و از بهترین مسیر و بهترین روش تعمیرات را عملیاتی می سازند.

نحوه حذف شدن اطلاعات هارد آی مک

برای اینکه بتوان ریکاوری هارد آی مک را با موفقیت انجام بدهیم، باید بدانیم که اطلاعات هارد آی مک چرا و در پی چه حادثه ای حدف شده اند. حتی با وجود اینکه امنیت این دستگاه بسیار بالا است، باز هم ممکن است درگیر اختلالاتی شود و در نتیجه محتوای آن از بین برود. با هم دلایل این اختلالات را بررسی می کنیم.

دلایل سخت افزاری

یکی از مهم ترین دلایلی که ریکاوری هارد آی مک را ضروری و لازم می سازد، دلایل مربوط به سخت افزار است. عواملی نظیر حرکت شدید هارد، ضربه، رطوبت، دمای بالا، گرد و غبار و نواسانات الکتریکی از جمله دلایلی هستند که می توانند باعث ایجاد آسیب در قطعات داخلی هارد آل این وان اپل شوند. در چنین شرایطی برای ریکاوری هارد آی مک باید آسیب ها شناسایی دقیقی توسط مرکز تعمیر آی مک اپل انجام شود و پس از آن مسیر تعمیر انتخاب و اجرا شود.

این مطلب را از دست ندهید   عدم جوابگویی و لرزش بیش از حد

نکته مهم: اگر به عنوان کاربر آی مک می دانید که مشکل موجود سخت افزاری است، فراموش نکنید که در چنین شرایطی هر چه از دستگاه کمتر استفاده کنید، شانس ریکاوری موفقیت آمیز نیز بیشتر خواهد بود.

دلایل نرم افزاری

نرم افزار و مشکلات نرم افزاری نیز می تواند در این موضوع مداخله داشته باشد. پاک شدن سهوی نرم افزار یا حمله ویروس ها در پاک شدن اطلاعات موثر هستند. ریکاوری هارد آی مک در این شرایط نباید با نرم افزارها و برنامه های بازیابی اطلاعات انجام شود، زیرا این کار ممکن است موجب تشدید مشکل و تخریب کامل اطلاعات مورد نظر شود و شانس بازیابی اطلاعات را بسیار کم خواهد کرد. لذا حتما از مرکز معتبر تعمیرات آی مک اپل کمک بخواهید.

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

10 − پنج =

حذف عکس ها از مک بوک

نحوه حذف عکس ها از مک بوک

حذف عکس ها از مک بوک. عکس‌ها بسیار مهم هستند زیرا حاوی خاطرات ارزشمندی هستند، اما عکس‌ها برای بسیاری از کارهای جزئی نیز استفاده می‌شوند.

ادامه مطلب »