نمایندگی تعمیر لپ تاپ اپل

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

تعمیر لپ تاپ اپل

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

چرا باتری لپ تاپ من شارژ نمی شود؟

باتری لپ تاپ خراب می تواند شما را از انجام کار خود باز دارد ، اما اگر نتوانید آن را به درستی شارژ کنید ، چه اتفاقی می افتد؟ دلایل زیادی وجود دارد که چرا باتری ممکن است شارژ نشود ، از جمله باتری معیوب ، منبع نامناسب برق یا سیم آسیب دیده. برخی از دلایل را می توان به سرعت ثابت کرد تا زمانی که شما می دانید چه کاری انجام دهید. در این مقاله ، خواهیم دید که چرا باتری لپ تاپ شما شارژ نمی شود و مراحلی را که می توانید این مشکلات را رفع نمایید ، ارائه می دهیم.

دو موضوع مرتبط برای بررسی اول

  1. مشکلات شارژ بندی را رد کنید

ابتدا باید مطمئن شوید که مشکل در واقع باتری شماست. تعدادی از مؤلفه ها وجود دارد که برای تأمین انرژی لپ تاپ شما با یکدیگر کار می کنند ، بنابراین شما باید همه موارد دیگر را بررسی کنید. با وصل کردن رایانه خود شروع کنید تا ببینید که چراغ LED قدرت وجود برق به لپ تاپ را نشان می دهد یا خیر. اگر روشن شود ، دستگاه شما نیرو دریافت می کند ، این بدان معنی است که مشکل شما منبع تغذیه نیست.

اگر چراغ روشن نشد ، منبع تغذیه خود را بررسی کنید. سعی کنید آن را به یک خروجی تست شده که می دانید مطمئن است وصل کنید. شما می خواهید مطمئن شوید که مکانی که برق در لپ تاپ شما وارد می شود ، که به آن “جک” نیز می گویند ، امن است و تکان نمی خورد.

این مطلب را از دست ندهید   قسمت اطلاع رسانی ویندوز 10

یکی از مشکلات رایج در مورد لپ تاپ ها این است که آنها در هنگام اتصال سیم کشی می شوند که این امر می تواند باعث شل شدن یا آسیب دیدن پورت شارژ شود. در نتیجه ، لپ تاپ شما قادر به دریافت برق نخواهد بود و باتری را شارژ نمی کند.

  1. گزینه های نرم افزار خود را مرور کنید

در مرحله بعد ، ببینید که رایانه شما دارای تنظیمات مناسب است. در ویندوز 10 ، موارد زیر را انجام می دهید:

  • روی Start کلیک کنید ، سپس به دنبال تنظیمات Power و Sleep (این گزینه در نسخه های قدیمی تر ویندوز گفته می شود Power گزینه ها)
  • روی Change Plan Settings کلیک کنید و تنظیمات پس انداز و مصرف انرژی خود را برای هر چیز عجیب و غریب بررسی کنید

اینها می تواند شامل تنظیماتی باشد که باعث خاموش شدن کامپیوتر در سطح پایین می شود و یا اینکه هنگام بستن درب و یا برای چند دقیقه غیرفعال کردن حالت خواب باعث می شود. هر چیزی که باعث خاموش شدن رایانه شما شود و در نتیجه از خرابی باتری تقلید شود باید تنظیم شود.

درایور باتری شما نیز ممکن است مشکلاتی را تجربه کند. دوباره در ویندوز 10 این مراحل را دنبال کنید:

  • از منوی Start ، به دنبال مدیریت دستگاه باشید
  • باتری ها را انتخاب کرده و درایور را برای باتری خود مشخص کنید
  • بر روی درایور راست کلیک کرده و Update Driver را انتخاب کنید
  • اگر درایور به نسخه جدیدتری نیاز داشته باشد ، آن را بروزرسانی می کند ، و شما می توانید کامپیوتر خود را مجدداً راه اندازی کنید
  • اگر قبلاً نماد شارژ را از طریق نماد باتری در نوار ابزار دسک تاپ خود دریافت نکردید ، اما اکنون نشان داده شده است ، این می تواند مشکل باشد
این مطلب را از دست ندهید   نحوه پاک کردن تاریخچه جستجو در مک

باتری شما چقدر سالم است؟

اگر باتری شما هنوز شارژ نمی شود ، احتمال دارد که یک باتری معیوب داشته باشید. یکی از رایج ترین دلایلی که ممکن است یک باتری شارژ نشود ، سلامتی آن است. باتری های قدیمی یا آسیب دیده فقط ممکن است تا حدودی شارژ شوند ، سریع انرژی خود را از دست دهند یا از چند دقیقه به طور کامل شارژ شده به خاموش شود.

اگر توجه داشته باشید که باتری شما مانند گذشته کار نمی کند و همه مشکلات دیگر را نیز رد کرده اید ، احتمالاً سلامت باتری شما به خطر افتاده است.

علائم باتری فرسوده شامل موارد زیر است:

  • هنگام شارژ ، بیش از حد گرم شوید ، به خصوص در قسمت انتهایی در جایی که باتری در آن قرار دارد
  • سرعت از دست دادن سریع
  • خیلی طول می کشد تا شارژ شود

یک راه برای بررسی باتری این است که به سادگی به آن نگاه کنید. باتری را از لپ تاپ خود جدا کنید ، اما اگر تازه از لپ تاپ خود استفاده کرده اید مراقب باشید زیرا ممکن است گرم باشد. بعد از خارج کردن باتری از لپ تاپ آیا باتری ترک خورده یا متورم به نظر می رسد؟ در صورت مشاهده هر نوع نشت ، باقیمانده یا پلاستیک شکسته در طول سطح ، بلافاصله استفاده از آن را متوقف کرده و اقدام به خرید باتری جدید، سالم و اصلی را نمایید.

گزینه دیگر بررسی سلامت باتری است که می تواند در مورد وضعیت باتری که به نظر می رسد در حالت کار خوبی باشد اما به دلیل عدم تحمل شارژ شما می تواند اطلاعات بیشتری به شما بگوید. برای آزمایش باتری لپ تاپ خود ، باید گزارش باتری را اجرا کنید. این کار با ویندوز 10 آسان است.

این مطلب را از دست ندهید   نوتیفیکیشن وبسایت‌ها در سافاری
5/5 (1 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 + 2 =

حذف عکس ها از مک بوک

نحوه حذف عکس ها از مک بوک

حذف عکس ها از مک بوک. عکس‌ها بسیار مهم هستند زیرا حاوی خاطرات ارزشمندی هستند، اما عکس‌ها برای بسیاری از کارهای جزئی نیز استفاده می‌شوند.

ادامه مطلب »