نمایندگی تعمیر لپ تاپ اپل

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

تعمیر لپ تاپ اپل

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

MacBook Air MD712B از نظر نوع طراحی و ساخت بدنه نسبت به مدل های قبلی هیچ تغییر خاصی نکرده و بدنه این مک بوک همچنان از جنس آلومینیوم یکپارچه است که گرما را به خوبی انتقال می دهد. بنابراین دستگاه هنگام اجرای برنامه های سنگین داغ نمی کند.

بدنه آلومینیومی مک بوک ایر MD712B باعث شده تا ظاهر آن جذاب تر به نظر برسد. آلومینیوم به کار رفته در بدنه MacBook Air MD712B نه تنها از استحکام بالایی برخوردار است بلکه در برابر هرگونه گرد و غبار و اثر انگشت حساس است.

در حال حاضر یکی از بزرگترین رقبای MacBook Air MD712B اپل محصولات شرکت های ایسوس، لنوو و سونی هستند که طراحی فوق العاده در کنار استفاده از مواد اولیه مرغوب در ساخت لپ تاپ MD712B آن را یک پله جلوتر از رقبایش قرار داده و جای هیچ گله و شکایتی باقی نمی گذارد.

قابلیت های لپ تاپ MacBook Air MD712B اپل

لپ تاپ MacBook Air MD712B یکی از محصولات هوشمندی است که شرکت اپل در سال 2014 به طور رسمی از آن رونمایی کرد. این مک بوک از نظر ظاهری کاملا شبیه مدل های قبلی است اما از نظر مشخصات فنی و پردازنده ها نسبت به گذشته تغییراتی کرده است. شرکت اپل این سری از مک بوک های خود را در 2 سایز 11 و 13 اینچی تولید و روانه بازار کرده است.

با ورود لپ تاپ MacBook Air MD712B به ایران تصمیم گرفتیم آن را از نظر مشخصات فنی و ظاهری مورد بررسی و تحلیل قرار دهیم. در ادامه مقاله همراه ما باشید.

این مطلب را از دست ندهید   تعمیر اسپیکر لپ تاپ اپل

مشخصات اتصالات و پورت های مک بوک ایر MD712B

پورت های خروجی و اتصالات مک بوک ایر MD712B نسبت به مدل های قبلی تغییر خاصی نکرده و مدل های 11 و 13 اینچی آن مجهز به 2 درگاه USB3 و یک درگاه تاندربولت همچنین یک پورت 3.5 میلی متری صدا و یک شارژر مگ سیف 2 هم هست.

نکته قابل توجه اینکه در مدل 13 اینچی MacBook Air MD712B علاوه بر درگاه های بالا، یک کارت خوان SD هم وجود دارد.

این مک بوک همانند نسل گذشته خود فاقد درایو نوری بوده و بدنه آن فوق باریک طراحی شده است. همچنین از سیستم وای فای با استاندارد 802.11ac هم پشتیبانی می کند که نسبت به سایر لپ تاپ ها حدود 3 برابر سریع تر عمل می کند.

کاربران خانگی لپ تاپ MacBook Air MD712B شاید در نگاه اول متوجه سرعت بالای آن در انتقال داده نشوند اما پهنای باند بیشتر آن را حتما احساس می کنند.

مشخصات صفحه نمایش و بلندگوهای MacBook Air MD712B

صفحه نمایش مک بوک ایر MD712B از جنس IPS و دارای رزولوشن فول اچ دی است. این یعنی شرکت اپل در طراحی صفحه نمایش این مک بوک ها هیچ تغییر ایجاد نکرده است.

طبق بررسی های انجام شده روشنایی، کنتراست و رنگ های تولیدی صفحه نمایش این دستگاه از کیفیت بالایی برخوردار است. همچنین به لطف روشنایی بالای MacBook Air MD712B می توان از آن در فضاهای خارجی حتی زیر نور آفتاب هم استفاده کرد.

بلندگوهای استریو مک بوک ایر MD712B دقیقا داخل بدنه و زیر کیبورد آن قرار گرفته است. این بلندگوها صدای رسا و شفافی تولید کرده اما بلندی صدای آن چنگی به دل نمی زند.

این مطلب را از دست ندهید   دلایلی که مک شما ممکن است خراب شود

هنگامی که دستگاه را باز می کنید، کیبورد جزیره ای آن را می بینید. این صفحه کلید مجهز به نور پس زمینه است که شما بسته به نیاز خود می توانید آن را کم / زیاد کنید. ابعاد کلیدها در مدل 11 و 13 اینچی MacBook Air MD712B فرقی نداشته و تنها تفاوت آن را می توان در وجود کلیدهای کاربردی و کلیدهای F بالای صفحه دانست.

به طور کلی برنامه نویسان و نویسندگان به دلیل قابلیت های صفحه کلید مک بوک ایر اپل از کار با آن لذت برده و راضی هستند.

شرکت اپل در طراحی صفحه کلیدهای این مک بوک از یک روکش شیشه ای یا همان تاچ پد استفاده کرده که قابلیت های زیادی برای دستگاه فراهم کرده است.

پردازنده و باتری مک بوک ایر اپل مدل MD712B

نسل چهارم مک بوک ایرهای اپل مجهز به یک پردازنده Intel Core ULV هستند که نسبت به نسل قبل 100 مگاهرتز سریع تر عمل می کند. پردازنده Intel Core ULV یک چیپ گرافیکی Intel HD 5000 است که طبق ادعای شرکت اپل از قدرت گرافیکی بالایی برخوردار است و از پس اجرای بازی های سنگین گرافیکی به راحتی برمی آید.

قدرت پردازش این دستگاه هوشمند برای انجام کارهای روزانه مانند وب گردی، گوش دادن به موسیقی، تماشای ویدئو یا چک کردن ایمیل کاملا مناسب است.

شرکت اپل از جدیدترین نسخه سیستم عامل های خود یعنی Mavericks در مک بوک ایر MD712B استفاده کرده که مدیریت پوشه ها را بهبود داده همچنین امکان پشتیبانی همزمان از چندین نمایشگر را برای کاربر فراهم کرده است. میزان مصرف باتری با استفاده از این سیستم عامل به طرز قابل توجهی کاهش پیدا کرده است.

این مطلب را از دست ندهید   اتصال مک بوک به برق به مدت یک شبانه روز

مهم ترین مزیت استفاده از MacBook Air MD712B خنک نگه داشتن قطعات آن است.   این مک بوک به لطف استفاده از پردازنده قوی نیاز به هیچ سیستم خنک کننده ای نداشته و هیچ سر و صدای اضافی تولید نمی کند.

با اینکه شرکت اپل در طراحی MacBook Air MD712B خود تغییرات ظاهری خاصی اعمال نکرده اما هنوز این مک بوک را می توان جز جذاب ترین و لوکس ترین لپ تاپ های موجود در بازار اپل دانست.

مقالات مرتبط:

تعمیر آی مک

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 + شانزده =

حذف عکس ها از مک بوک

نحوه حذف عکس ها از مک بوک

حذف عکس ها از مک بوک. عکس‌ها بسیار مهم هستند زیرا حاوی خاطرات ارزشمندی هستند، اما عکس‌ها برای بسیاری از کارهای جزئی نیز استفاده می‌شوند.

ادامه مطلب »