نمایندگی تعمیر لپ تاپ اپل

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

تعمیر لپ تاپ اپل

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

به روز رسانی نرم افزار اپل من کار نمی کند

سیستم عامل مک به طور خودکار پیکربندی می شود تا هفته ای یک بار به روز رسانی نرم افزار را بررسی و دانلود کند. هنگامی که به‌روزرسانی‌ها برای نصب در دسترس هستند، یک پیام اعلان ظاهر می‌شود. اگر ویژگی به‌روزرسانی نرم‌افزار Apple به‌روزرسانی‌ها را به‌طور خودکار در Mac شما دانلود نمی‌کند، می‌توانید به‌صورت دستی سعی کنید به‌روزرسانی را دانلود کنید یا نصب‌کننده به‌روزرسانی مستقل را از اپل دانلود کنید. اگر برنامه به روز رسانی خراب است، مک خود را ریست کنید یا سیستم عامل را دوباره نصب کنید تا برنامه را تعمیر کنید.

اتصالات را بررسی کنید و راه اندازی مجدد کنید

برای دانلود به‌روزرسانی‌ها، مک شما باید به اینترنت متصل باشد. اگر ابزار Software Update با مشکل مواجه شد، اولین کاری که باید انجام دهید این است که مطمئن شوید مک شما به اینترنت متصل است. اتصال اینترنت خود را از دستگاه دیگری بررسی کنید تا مطمئن شوید که روتر شما اتصال خارجی دارد. برای اطمینان از بسته بودن همه برنامه‌ها، مک را مجددا راه‌اندازی کنید و سپس به‌روزرسانی دستی را انجام دهید.

به روز رسانی دستی

برای به‌روزرسانی دستی Mac، کادر محاوره‌ای System Preferences را از منوی Apple باز کنید و سپس روی «Software Update» کلیک کنید. همه به‌روزرسانی‌های موجود در کادر محاوره‌ای Software Update فهرست شده‌اند. برای اعمال هر به‌روزرسانی را علامت بزنید، روی دکمه «نصب» کلیک کنید و نام کاربری و رمز عبور سرپرست را وارد کنید تا به‌روزرسانی‌ها اجازه داده شود. در صورت درخواست، کامپیوتر را مجددا راه اندازی کنید.

این مطلب را از دست ندهید   تعویض اینورتر Macbook Core 2 Duo

به روز رسانی مستقل

اگر نمی توانید از ابزار به روز رسانی نرم افزار از OS X استفاده کنید، می توانید به روز رسانی های مستقل را از سایت اپل دانلود کنید. هر به روز رسانی با نصب کننده مخصوص به خود به عنوان نسخه مستقل ارائه می شود در صورتی که کاربران با ابزار به روز رسانی نرم افزار با مشکل مواجه شوند. اگر مشکلات مربوط به ابزار به‌روزرسانی نرم‌افزار قابل حل نیست، می‌توانید با اعمال به‌روزرسانی‌های مستقل، رفع‌های فوری و وصله‌ها را اعمال کنید. برای دانلود به‌روزرسانی مستقل برای Mac خود، سایت Apple Support Downloads (پیوند در منابع) را باز کنید و به‌روزرسانی را برای نصب انتخاب کنید. به روز رسانی را دانلود و اعمال کنید، سپس در صورت درخواست، کامپیوتر را مجددا راه اندازی کنید.

مک را بازنشانی کنید

مک های دارای OS X دارای یک پارتیشن بازیابی بر روی هارد دیسک نصب شده اند. می‌توانید با اجرای گزینه‌های بازیابی هنگام راه‌اندازی، سیستم عامل مک خود را به تنظیمات پیش‌فرض کارخانه بازنشانی کنید. مک را خاموش کنید و هنگام راه اندازی مجدد، Command-R را فشار داده و نگه دارید. منوی بازیابی نمایش داده می شود. برای به روز رسانی فایل های سیستم عامل خود، از جمله ابزار به روز رسانی نرم افزار، گزینه “Reset” را در منوی Recovery انتخاب کنید. دستورات را دنبال کنید تا مک خود را بازنشانی کنید. پس از اتمام ریست، کامپیوتر را بوت کنید و سپس ابزار Software Update را اجرا کنید. توجه داشته باشید که فایل ها و تنظیمات شما در طی فرآیند ریست حذف نمی شوند.

این مطلب را از دست ندهید   دانستنی های خرابی Mac

مقالات مرتبط:

تعمیر پردازنده آی مک

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو + یازده =

حذف عکس ها از مک بوک

نحوه حذف عکس ها از مک بوک

حذف عکس ها از مک بوک. عکس‌ها بسیار مهم هستند زیرا حاوی خاطرات ارزشمندی هستند، اما عکس‌ها برای بسیاری از کارهای جزئی نیز استفاده می‌شوند.

ادامه مطلب »