نمایندگی تعمیر لپ تاپ اپل

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

تعمیر لپ تاپ اپل

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

چرا صفحه مک بوک سیاه می شود؟

حتی اگر هرگز کاربر ویندوز نبوده اید، باید عبارت «صفحه سیاه مرگ» (BSOD) یا چیزی مشابه را شنیده باشید. همچنین ممکن است فکر کرده باشید که مک هیچ چیز مشابهی نداشته است… تا به حال. هنگامی که کاربران کاملاً باز شده ممکن است به سختی حکم اعدام را تجربه کنند، صفحه مک ‌بوک پرو سیاه می‌ شود، اما نسبتاً آزاردهنده است و هر فعالیتی را که قبلاً در آن انجام می ‌دادید خراب می ‌کند. این دقیقاً همان مشکلی است که باعث می‌ شود کارها در حالی که به طرز ناامید کننده ‌ای غیرقابل پیش‌بینی هستند، متوقف شوند، بنابراین ما چند راه برای کمک به رفع آن جمع ‌آوری کرده ‌ایم.

مسائل قدرت

ممکن است واضح به نظر برسد، اما مشکلات برق رایج ترین دلیل خالی بودن صفحه نمایش مک شما هستند. چه باتری بد باشد یا یک سیم شارژ معیوب که به شما امکان می دهد در تله صفحه سیاه بیفتید، این مکان همیشه مکان خوبی برای شروع جستجو است.

بیدار شدن از خواب

مشکلات صفحه سیاه هنگام بیدار کردن مک بوک شما از حالت خواب بسیار رایج است. اینکه آیا این یک مشکل در انتهای اپل است یا کاربر هنوز مشخص نیست، اما معمولاً به این صورت توصیف می‌شود که درب مک بوک خود را باز می‌ کنید تا صفحه شما از بیدار شدن امتناع کند. اگرچه به نظر می رسد رایانه شما روشن شده است (از طریق نشانگر فعالیت، فن ها یا نویزها)، صفحه نمایش خالی می ماند. علت این سناریو همچنان نامشخص است، اما این یک وضعیت کاملاً شناخته شده است.

این مطلب را از دست ندهید   خاموش کردن موقعیت مکانی مک بوک

مجوزهای دیسک شکسته یا موارد ورود به سیستم

گاهی اوقات، دلیل سیاه شدن صفحه نمایش مک شما یا حتی عدم راه اندازی لپ تاپ شما به طور معمول به دلیل مشکلات مجوز دیسک خراب است. در حالی که سایر مواقع مقصر برنامه های خاصی هستند که به صورت مخفیانه وارد لیست راه اندازی خودکار می شوند و بر بوت شدن مک بوک شما تأثیر می گذارند. اگر اینطور است، باید آن مشکلات را بررسی کرده و آنها را برطرف کنید (برای اطلاعات بیشتر به مرحله 5 مراجعه کنید).

خطای نرم افزار/برنامه

همه می خواهند همه چیز را به گردن یک نقص بیاندازند. این یک پاسخ ساده برای یک مشکل به ظاهر غیرقابل حل است، به خصوص اگر در حال بوت شدن روی صفحه سیاه یا چیزی به همان اندازه خشمگین هستید. با این حال، برخی از اشکالات شناخته شده ممکن است باعث این مشکل شوند، بنابراین این یک دلیل احتمالی معتبر است. حتماً کانال های رسمی اپل مانند لیست به روز رسانی امنیتی یا انجمن انجمن اپل را بررسی کنید تا متوجه شوید که آیا این مورد شماست یا خیر.

مقالات مرتبط:

قطع شدن صدای مک بوک

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست − هجده =

حذف عکس ها از مک بوک

نحوه حذف عکس ها از مک بوک

حذف عکس ها از مک بوک. عکس‌ها بسیار مهم هستند زیرا حاوی خاطرات ارزشمندی هستند، اما عکس‌ها برای بسیاری از کارهای جزئی نیز استفاده می‌شوند.

ادامه مطلب »