نمایندگی تعمیر لپ تاپ اپل

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

تعمیر لپ تاپ اپل

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

شرکت اپل در رویداد خبری آبان ماه سال 1395 از هیجان انگیز ترین محصول خود یعنی لپ تاپ 13 اینچی مدل MacBook Pro MLH12 رونمایی کرد. این شرکت طبق وعده خود همزمان با معرفی این مک بوک خود  نوار لمسی OLED هم معرفی کرد که در نوع خود تحول عظیم و کم نظیر در دنیای دیجیتال محسوب می شد. امروزه این نوار لمسی که به آن تاچ بار هم گفته می شود، در اغلب مک بوک های پرو اپل وجود دارد. یکی دیگر از ویژگی های منحصر به فرد لپ تاپ 13 اینچی اپل، صفحه نمایش فوق العاده آن با بدنه بسیار سبک و باریک است.

صفحه نمایش با کیفیت

صفحه نمایش OLED لپ تاپ 13 اینچی اپل مدل MacBook Pro MLH12 با روکش شیشه ای، مشخصه ای است که می توان ساعت ها درباره اش صحبت کرد و از کار کردن با آن لذت برد. شاید برایتان جالب باشد هدف از طراحی این تاچ بار این است که کاربر دیگر با کلیدهای میانبر کیبورد درگیر نباشد.

استفاده از تاچ بار باعث می شود کاربر به برنامه ها و ویژگی های خاص MacBook Pro MLH12 به راحتی دسترسی پیدا کند که در حالت عادی این کار آسان انجام نمی شود.

قابلیت های تاچ بار MacBook Pro MLH12

مهم ترین ویژگی های تاچ بار لپ تاپ MacBook Pro MLH12 عبارتند از:

پخش همزمان موسیقی حین کار

تمام کنترل ها و دستوراتی که هنگام پخش موسیقی به آن ها نیاز دارید، دقیقا روی تاچ بار قرار گرفته، از این رو کار با آن بسیار راحت تر از کلیدهای میانبر است.

این مطلب را از دست ندهید   مشخصات صفحه نمایش لپ تاپ 13 اینچی آیفون

قابلیت مرور عکس ها با تاچ بار لپ تاپ MacBook Pro MLH12

یکی از بهترین ابزارها برای مرور و انتخاب عکس، تاچ بار لپ تاپ اپل است. کاربر می تواند به راحتی با چند اسکرول ساده روی تاچ بار عکس مورد نظر را انتخاب کرده یا حتی آن را بزرگ و کوچک کند.

سازگاری با مرورگر سافاری

کسانی که با مرورگر سافاری کار می کنند، با استفاده از تاچ بار اپل می توانند به راحتی از صفحه ای به صفحه دیگر بپرند. البته نوار لمسی لپ تاپ MacBook Pro MLH12 نقاط ضعفی هم دارد که شرکت اپل سعی کرده این مشکلات را در سری های بعدی مک بوک های خود برطرف کند.

تاچ آیدی لپ تاپ 13 اینچی MacBook Pro MLH12

شرکت اپل برای مک بوک های خود از سنسورهای اثر انگشت یا Touch ID استفاده می کند که کاربر با 2 بار کلیک روی آن دستگاه روشن/ خاموش می شود. البته این حسگر به اندازه سنسورهای دیگر محصولات این شرکت دقت و سرعت بالایی ندارد.

ورود به سیستم عامل این محصول از طریق برنامه Apple Pay یا حسگر اثر انگشت بسیار راحت است و کاربر نیاز ندارد در هر بار ورود رمز خود را وارد کند.

رزولوشن تصویر MacBook Pro MLH12

MacBook Pro MLH12 دارای صفحه نمایشی به ابعاد 13 اینچ است که تصاویر را با رزولوشن ۲۵۶۰x۱۶۰۰ پیکسل نمایش می دهد. نکته جالب توجه میزان رزولوشن تصویر در مدل 15 اینچی این مک بوک  ۲۸۸۰x۱۸۰۰ است و روشنایی آن 67 درصد افزایش داشته است.

یکی از قابلیت های صفحه نمایش رتینا نسبت به نمایشگرهای قدیمی تر این است که رنگ های سبز و قرمز را زنده و شفاف تر نمایش می دهد. همین عامل باعث شده تا این نمایشگر برای ویرایش انواع فیلم و عکس، طرح های گرافیکی و… کاملا مناسب باشد.

این مطلب را از دست ندهید   تعمیر باتری لپ تاپ اپل

شرکت اپل با ساخت این صفحه نمایش زیبا با تراکم پیکسلی بالا، تمام رقیبان خود را کنار زده است. در طراحی این صفحه نمایش یک صفحه کاملا یکپارچه و محافظ شیشه ای تعبیه شده که حد و مرز خاصی بین آن ها وجود ندارد.

بدنه این مک بوک از جنس آلومینیوم و بهترین مواد ممکن است که هیچ ایرادی به آن وارد نیست. ضخامت و وزن این مک بوک نسبت به مدل های قبلی کمتر و حدود 16 میلی متر است. همچنین وزن آن 1.37 کیلوگرم است که  آن را به یکی از سبک ترین و باریک ترین محصولات اپل تبدیل نموده است.

وجود سخت افزاری قوی کنار بدنه ای ظریف

معمولا عملکرد قوی و کارایی مک بوک های اپل بر کسی پوشیده نیست. در دل بدنه زیبا و کارآمد این دستگاه 2 پردازنده 2 و 4 هسته ای اینتل Core i5 و Core i7 است که برای انجام امور سنگینی مانند رندرگیری از ویدئوها و انجام کارهای گرافیکی کاملا مناسب است.

مک بوک MacBook Pro MLH12 دارای پورت های HDMI، یک کارت خوان و یک کابل یو اس بی از نوع Type-A است که در مدل های 2016 جای خود را به درگاه های تاندربولت 3 یا همان USB-Type C داده است.

بلندگوهای قوی

طراحی بلندگوهای MacBook Pro MLH12 نسبت به مدل های قبلی کاملا متفاوت است و صدا را تا 58 درصد بلندتر در اختیار کاربران قرار می دهد. کاربران می توانند با استفاده از باس بلندگوی مک بوک MacBook Pro MLH12 صدا را با کیفیت بهتری دریافت کنند.

طراحی جداگانه بلندگوها باعث می شود بیشینه قدرت صدا حدود 3 برابر بیشتر شود. به این ترتیب این دستگاه گزینه ای عالی برای ویرایش ویدئو، تنظیم آهنگ یا لذت بردن از موسیقی است.

این مطلب را از دست ندهید   آموزش پاک کردن تاریخچه مرورگر سافاری

اتصالات مدرن لپ تاپ MacBook Pro MLH12

شرکت اپل تمام درگاه های قدیمی را از اطراف بدنه این مک بوک خارج کرده و به جای آن از یک =ورت تاندربولت نوع 3 استفاده کرده است که داده ها را با سرعت 40 گیگابایت بر ثانیه منتقل می کند.

بعد بررسی های زیاد روی مشخصات ظاهری و فنی لپ تاپ 13 اینچی MacBook Pro MLH12 به این نتیجه رسیدیم که شرکت اپل بار دیگر توانسته خواسته هایش را محقق کند.

قطعات داخلی و خارجی این دستگاه از بهترین نوع و از کیفیت بالایی دارد و به جرات می توان آن را یک کالای لوکس نامید.

مقالات مرتبط:

تعویض هارد آی مک

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × پنج =

حذف عکس ها از مک بوک

نحوه حذف عکس ها از مک بوک

حذف عکس ها از مک بوک. عکس‌ها بسیار مهم هستند زیرا حاوی خاطرات ارزشمندی هستند، اما عکس‌ها برای بسیاری از کارهای جزئی نیز استفاده می‌شوند.

ادامه مطلب »