نمایندگی تعمیر لپ تاپ اپل

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

تعمیر لپ تاپ اپل

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

 مشاهده رمز عبور Wi-Fi در مک/ اپل یافتن رمزهای عبور ذخیره شده Wi-Fi را آسان می کند. اگر به شبکه وای فای خاصی متصل هستید، اما برای ورود به دستگاه دیگری به رمز عبور نیاز دارید، جستجوی رمزهای عبور Wi-Fi مفید است. از طرف دیگر، می‌تواند به شما کمک کند خیلی سریع‌تر وارد شبکه‌های متصل قبلی شوید. به دو روش می توانید رمز وای فای خود را در مک پیدا کنید. اولین راه – از طریق برنامه Keychain Access – مسیر آسان‌تر است.

راه دوم – با باز کردن ترمینال در مک – کمی پیشرفته تر است. در هر صورت، اگر قبلاً به Wi-Fi وصل شده اید – شامل شبکه خانگی شما نیز می شود – این فرآیند ساده و سرراست است. در اینجا نحوه انجام آن آورده شده است.

چگونه با Keychain Access رمز وای فای پیدا کنیم

Keychain Access یک برنامه macOS است که رمزهای عبور شما را ذخیره می کند و ساده ترین راه برای دیدن رمز عبور Wi-Fi در Mac است:

  1. Command + Spacebar را فشار دهید تا نوار جستجوی Spotlight باز شود، جایی که می‌توانید «دسترسی به زنجیره کلید» را تایپ کنید.
  2. برای باز کردن Keychain Access کلیک کنید. در اینجا، می‌توانید رمزهای عبور ذخیره‌شده برای برنامه‌ها و همچنین فرم‌های اینترنتی را پیدا کنید.
  3. در نوار ابزار سمت چپ، به بخش «رمزهای عبور» بروید.
  4. در نوار جستجو (که در گوشه سمت راست بالای پنجره قرار دارد)، نام شبکه وای فای خانگی خود یا هر شبکه وای فای مورد نظر خود را تایپ کنید.
  5. هنگامی که شبکه خود در بخش اصلی پنجره ظاهر شد، روی شبکه خود دوبار کلیک کنید – با این کار پنجره دیگری باز می شود.
  6. کادر کنار «نمایش رمز عبور» را علامت بزنید و در صورت لزوم، پس از درخواست، رمز عبور مدیر خود را وارد کنید.
  7. پسورد وای فای شما در کادر کنار «نمایش رمز عبور» ظاهر می شود.
این مطلب را از دست ندهید   رفع مشکلات خرابی Sleep-Wake Mac

 مشاهده رمز عبور Wi-Fi در مک

چگونه رمز وای فای را با ترمینال در مک پیدا کنیم

Mac Terminal یک سیستم خط فرمان است که کنترل بیشتری بر سیستم عامل به شما می دهد. همچنین این روش پیشرفته‌تر برای یافتن رمز عبور ذخیره شده Wi-Fi است:

  1. راه های مختلفی برای باز کردن ترمینال در مک وجود دارد، اما ساده ترین راه از طریق نوار جستجوی Spotlight است. Command + Spacebar را فشار دهید و “Terminal” را تایپ کنید. برای ورود به ترمینال مک خود کلیک کنید.
  2. پس از وارد شدن به ترمینال، دستور را مطابق زیر تایپ کنید و نام دقیق شبکه خود را جایگزین «نام Wi-Fi» کنید:

security find-generic-password -ga “Wi-Fi name” | grep “password:”

  1. پنجره ورود مدیر ظاهر می شود. نام کاربری و رمز عبور خود را وارد کنید.
  2. رمز عبور شما باید زیر دستوری که قبلا وارد کرده اید ظاهر شود. همچنین باید توجه داشته باشیم که فراتر از Keychain Access و ترمینال مک شما، اپل اشتراک رمز عبور Wi-Fi را با سایر دستگاه‌های اپل نیز آسان می‌کند – تا زمانی که هر دو دستگاه در محدوده یکدیگر باشند.

تعمیر لپ تاپ خود را به کارشناسان ما در نمایندگی لپ تاپ آیفون بسپارید.

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × 2 =

حذف عکس ها از مک بوک

نحوه حذف عکس ها از مک بوک

حذف عکس ها از مک بوک. عکس‌ها بسیار مهم هستند زیرا حاوی خاطرات ارزشمندی هستند، اما عکس‌ها برای بسیاری از کارهای جزئی نیز استفاده می‌شوند.

ادامه مطلب »