نمایندگی تعمیر لپ تاپ اپل

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

تعمیر لپ تاپ اپل

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

مک بوک پرو اپل مدل MV902 مجهز به یک پردازنده نسل 9 اینتل است. به همین دلیل سرعت پردازش اطلاعات در این لپ تاپ نسبت به مدل های قبلی به طرز شگفت آوری بالا رفته است. از مهم ترین تغییرات مشاهده شده در مک بوک MV902 می توان به سوئیچ های پروانه ای کیبوردهای آن اشاره کرد. همین عامل باعث شده تا صفحه کلید آن بهتر از مدل های قبلی عمل کند.

باتری به کار رفته در MacBook Pro MV902 از جنس لیتیوم یونی و با یکبار شارژ تا یک روز کاری دوام می آورد. این ویژگی یکی از مهم ترین نقاط قوت لپ تاپ فوق محسوب می شود. نکته جالب توجه اینکه صفحه نمایش مک بوک پرو MV902 روشنایی فوق العاده داشته و رنگ ها را به خوبی نمایش می دهد.

لپ تاپ MV902 گزینه ای مناسب برای انجام امور روزمره مانند طراحی، نقشه کشی و… می باشد. تنها نقطع ضعف این لپ تاپ این است  که توانایی اجرای بازی های سنگین را ندارد.

نقد و بررسی MacBook Pro MV902 اپل

شرکت اپل در سال 2019 یکی از محبوب ترین در عین حال گران ترین محصولات خود یعنی MacBook Pro MV902 را روانه بازار کرد. از قابلیت های بی نظیر این مک بوک می توان به کیبوردهای کم صدا، استفاده از فناوری True Tone و پردازنده های قوی و قدرتمند اشاره کرد.

بدنه MacBook Pro MV902 از جنس آلومینیوم مات برس خورده و وزن آن 830 گرم است. برای بررسی مشخصات فنی و ظاهری این لپ تاپ هوشمند در ادامه همراه ما باشید.

این مطلب را از دست ندهید   صفحه نمایش لپ تاپ 11 اینچی آیفون

طراحی زیبا و فوق العاده

اولین چیزی که نظر کاربران MacBook Pro MV902 را به خود جلب کرده طراحی بسیار باریک آن است. این دستگاه هوشمند حاشیه های زیادی در اطراف بدنه خود دارد که کمی از زیبایی آن کم کرده است. با این حال طراحی بدنه و نمایشگر آن شما را یاد لپ تاپ های 2012 تا 2015 می اندازد.

این لپ تاپ جزء دستگاه های سنگین به حساب آمده و جابجایی آن کار چندان ساده ای نیست.

مشخصات پورت ها و تاچ بار MacBook Pro MV902

مک بوک پرو 15 اینچی اپل مجهز به 4 پورت تاندربولت است اما در آن خبری از درگاه یو اس بی نیست که یکی از نقاط ضعف آن به حساب می آید.

تعداد زیادی از مک بوک های موجود در بازار دارای پورت های USB-C و یو اس بی می باشد. با این حال شرکت اپل برای محصولات خود یک آداپتور مخصوص ارائه داده که بدون استفاده از آن نمی توان این دستگاه های هوشمند استفاده کرد.

 صفحه نمایش MacBook Pro MV902 لمسی نیست اما مجهز به یک تاچ بار است که هنوز نمی توان با آن کارهای زیادی انجام داد. با استفاده از تاچ بار این مک بوک می توانید ایموجی های جذاب ارسال کرده یا برنامه های زیادی اجرا کنید. بخشی از تاچ بار مک بوک پرو 15 اینچی اپل هم به سنسورهای اثرانگشت اختصاص داده شده است.

صفحه نمایش با کیفیت

صفحه نمایش این مک بوک دقیقا همان چیزی است که انتظار دارید. این نمایشگر روشنایی فوق العاده ای داشته و تصاویر را با وضوح بالایی نمایش می دهد. تماشای فیلم در این صفحه نمایش حس خوبی را به کاربر منتقل  می کند. تولید نور در صفحه نمایش این مک بوک تقریبا 403 نیت است.

این مطلب را از دست ندهید   ریکاوری هارد لپ تاپ اپل

کیبورد پروانه ای مک بوک پرو 15 اینچی اپل

صفحه کلید این مک بوک هوشمند کاملا مناسب افرادی است که قصد تایپ سریع دارند. دکمه ها در فاصله مناسبی از یکدیگر قرار گرفته که سرعت تایپ را به طور قابل توجهی بالا می برد. همچنین برای تایپ نیازی به فشار دادن زیاد دکمه ها ندارید.

شرکت اپل برای مک بوکرو 15 اینچی خود یک تاچ پد بزرگ در نظر گرفته که عملکرد فوق العاده سریعی دارد. شما می توانید به راحتی تنها با لمس انگشت کارهای خود را انجام دهید.

مشخصات بلندگوهای مک بوک پرو 15 اینچی

مک بوک پرو اپل دارای بلندگوهای با کیفیتی است که صدای آن فضای کل اتاق را پر می کند. صدایی که این بلندگوها تولید می کنند برای تماشای فیلم یا گوش دادن به موسیقی فوق العاده است.

پردازنده قدرتمند در عین حال سریع

MacBook Pro MV902 دارای پردازنده Core i7 و 16 گیگابایت رم است. شرکت اپل برای این محصول هوشمند خود از کارت گرافیکی جداگانه و یک حافظه خارجی 256 گیگابایت استفاده کرده است.

وجود این پردازنده قوی و قدرتمند باعث شده تا این مک بوک برای ویرایش تصویر و فیلم کاملا مناسب شود. مک بوک MV902 به راحتی از پس وب گردی های طولانی مدت و انجام کلیه فعالیت های درسی بر می آید.

باتری لپ تاپ  MV902 از جنس لیتیوم یونی و توانایی روشن نگه داشتن لپ تاپ تا ساعت های طولانی را دارد. باتری این مک بوک می تواند آن را به مدل 10 ساعت و 21 دقیقه روشن نگه دارد و این فوق العاده است!

این مطلب را از دست ندهید   خاموش یا راه اندازی مجدد مک به اجبار

MacBook Pro MV902 یکی از محصولات پرکاربرد و فوق العاده اپل است که در سال 2019 وارد بازار شد. این مک بوک قابلیت های فراوانی دارد که در این مقاله سعی کردیم به مهم ترین آن ها اشاره ای داشته باشیم.

مقالات مرتبط:

ویژگی کالیبره کردن باتری لپ تاپ

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 − سه =

حذف عکس ها از مک بوک

نحوه حذف عکس ها از مک بوک

حذف عکس ها از مک بوک. عکس‌ها بسیار مهم هستند زیرا حاوی خاطرات ارزشمندی هستند، اما عکس‌ها برای بسیاری از کارهای جزئی نیز استفاده می‌شوند.

ادامه مطلب »