نمایندگی تعمیر لپ تاپ اپل

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

تعمیر لپ تاپ اپل

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

مک بوک من روی صفحه بارگیری گیر کرده است

سیستم عامل مک معمولاً یک سیستم عامل پایدار است، اما ممکن است خطاهای خاصی را تجربه کند که آن را غیرقابل استفاده می کند. اگر مک‌بوک شما روی صفحه بارگیری گیر کرده است و مهم نیست که چقدر منتظر بمانید، ممکن است مشخص نباشد که چه چیزی باعث آن شده است. اگر مشکل ناشی از خطاهای نرم افزاری باشد، می توانید با بازنشانی برخی پارامترها و تلاش برای تعمیر دیسک و مجوزهای خود، مشکل را عیب یابی و اصلاح کنید.

حافظه را بازنشانی کنید

PRAM MacBook شما (پارامتر حافظه دسترسی تصادفی) حاوی مجموعه‌هایی از داده‌هایی است که پس از خاموش شدن رایانه شما حفظ می‌شوند، مانند نرخ کلید خودکار، تنظیمات ساعت زنگ دار و میزان صدای بلندگو. کامپیوتر خود را خاموش کنید، سپس دوباره روشن کنید — بلافاصله پس از فشار دادن دکمه پاور، کلیدهای “Command”، “Option”، “P” و “R” را به طور همزمان فشار دهید و نگه دارید تا زمانی که صدای زنگ شروع به کار را بشنوید. فرصت دوباره.

بازنشانی کنترل کننده مدیریت سیستم

SMC همچنین مسئول تنظیمات سطح پایین خاصی است که در زمانی که رایانه شما در حال استفاده نیست حفظ می شود. داده هایی که ذخیره می کند متفاوت است و روند تنظیم مجدد آن کاملاً متفاوت است. کامپیوتر خود را خاموش کنید، آداپتور برق را جدا کرده و باتری را خارج کنید. دکمه پاور را به مدت پنج ثانیه فشار داده و نگه دارید، سپس آن را رها کنید. باتری را تعویض کنید، آداپتور برق را وصل کنید و دوباره راه اندازی کنید.

این مطلب را از دست ندهید   علت به روز رسانی نرم افزار اپل نشدن

تعمیر مجوزها و خطاهای دیسک

اگر مشکل ناشی از یک مشکل مربوط به نرم افزار است، تعمیر مجوزهای دیسک و رفع هر گونه خطا می تواند به اصلاح آن کمک کند. این اقدامات را می توان از طریق برنامه Apple’s Disk Utility انجام داد، که می تواند از طریق دیسک نصب مک شما بارگیری شود. دیسک را در رایانه خود قرار دهید، سپس کلید “C” را نگه دارید زیرا رایانه شروع به بوت شدن از سی دی به جای سیستم عامل شما می کند.

زبان اصلی خود را انتخاب کنید، سپس نماد فلش سمت راست را فشار دهید. روی “Utilities” در نوار بالا کلیک کنید، سپس روی “Disk Utility” کلیک کنید. “Macintosh HD” را از نوار سمت چپ انتخاب کنید، سپس روی “Repair Disk Permissions” کلیک کنید تا رایانه خود را برای هر گونه مجوزهای معیوب اسکن کنید. آنها به طور خودکار تعمیر خواهند شد. وقتی این کار به پایان رسید، روی “Repair Disk” کلیک کنید. این فرآیند هر گونه خطای واقعی را در سیستم جستجو می کند و در صورت امکان آنها را به طور خودکار تعمیر می کند.

مسائل سخت افزاری

اگر هیچ یک از فرآیندهای بالا کار نکرد، خطا ممکن است ناشی از سخت افزار آسیب دیده یا معیوب باشد، مانند برد منطقی. در این صورت، مک بوک شما باید برای سرویس در فروشگاه اپل (یا اگر گارانتی شما به پایان رسیده باشد، تعمیرگاه کامپیوتر دیگری ارائه شود).

مقالات مرتبط:

مشکل کار نکردن USB در مک بوک

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × 3 =

حذف عکس ها از مک بوک

نحوه حذف عکس ها از مک بوک

حذف عکس ها از مک بوک. عکس‌ها بسیار مهم هستند زیرا حاوی خاطرات ارزشمندی هستند، اما عکس‌ها برای بسیاری از کارهای جزئی نیز استفاده می‌شوند.

ادامه مطلب »