نمایندگی تعمیر لپ تاپ اپل

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

تعمیر لپ تاپ اپل

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

مشکلات رایج در رابطه با تاچ پد لپ تاپ

ممکن است در هنگام استفاده از لپ تاپ به طور ناگهانی عملکرد تاچ پد از بین برود و برای رفع آن راه حلی را به یاد نداشته باشید. در این مطلب در رابطه با چند نمونه از خرابی های رایج تاچ پد و نحوه ی حل این مشکل توضیحاتی را ارائه خواهیم داد.

درایور لمسی را اپدیت کنید

در حالی که در Manager Manager هستید، روی صفحه لمسی خود در لیست کلیک راست کنید (بسته به مارک رایانه شخصی خود، ممکن است با لمس روی صفحه لمسی خود در لیست کلیک کنید و مطمئن شوید که به طور قطع فعال شده است. اگر اینگونه است، روی “به روزرسانی درایور” کلیک کنید تا ببینید آیا به روزرسانی هایی در این زمینه وجود دارد که ممکن است به شما کمک کند وجود دارد.

سرانجام، بعد از اعمال اپدیت تاچ پد پس از دریافت ویندوز 10 به اشتباه کار خود را متوقف کرده است، این بدان معنی است که درایور W10 برای تاچ پد شما ممکن است سوء رفتار کند. در دستگاه مدیریت، روی صفحه لمسی خود کلیک راست کرده، سپس بر روی ” Properties” و ” Roll Back Driver” کلیک کنید تا ببینید نسخه قبلی درایور مشکل را برطرف کرده است یا خیر.

فعال کردن Mouse Properties

در بسیاری موارد، مدیر دستگاه قادر به فعال کردن و غیرفعال کردن صفحه لمسی شما نیست. اگر تاچ پد شما به نوعی غیرفعال شده است، برای فعال کردن مجدد آن باید به قسمت Mouse Properties خود بروید تا دوباره فعال شود. موس را در نوار جستجوی ویندوز تایپ کنید و به تنظیمات موس بروید. در اینجا، بر روی ” Additional mouse options” کلیک کنید، سپس در پنجره جدید به ” Device Settings”، “Touchpad” یا هر برگه در سمت راست پنجره بروید.

این مطلب را از دست ندهید   بیدار کردن مک خود از یک خواب طولانی

صفحه لمسی خود را در لیست پیدا کنید، آن را انتخاب کنید، سپس روی “فعال کردن” کلیک کنید.

خدمات ورودی لپ تاپ را غیرفعال کنید

اگر لپ تاپ ویندوز 10 شما ترکیبی است و دارای صفحه لمسی است، احتمالاً Tablet PC Input Service که عملکرد touchpad را کنترل می کند، در صفحه لمسی شما دخالت می کند. اگر به هر حال از touchpad استفاده نمی کنید، غیرفعال کردن آن ضرر بزرگی نخواهد بود. اگر از آن استفاده می کنید، باید تصمیم بگیرید که آیا می خواهید هر بار که بخواهید از صفحه لمسی خود استفاده کنید، ناراحتی راجع به استفاده از این سرویس وجود نخواهد داشت.

برای غیرفعال کردن سرویس ورودی لپ تاپ، روی Win + R ضربه بزنید، سپس service.msc را در کادر تایپ کنید. در لیست خدمات، پایین بروید تا “TabletInputService” یا “TabletInput Service Input Service” پیدا کنید. روی آن راست کلیک کرده و سپس آن را غیرفعال کنید.

به یاد داشته باشید که لپ تاپ های مختلف ممکن است برای تاچ پد خود نرم افزارهای متفاوتی داشته باشند، بنابراین ممکن است این دستورالعمل ها کمی متفاوت باشند، اما در بیشتر مواقع باید شما را در جهت صحیح قرار دهند.

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه + هفت =

حذف عکس ها از مک بوک

نحوه حذف عکس ها از مک بوک

حذف عکس ها از مک بوک. عکس‌ها بسیار مهم هستند زیرا حاوی خاطرات ارزشمندی هستند، اما عکس‌ها برای بسیاری از کارهای جزئی نیز استفاده می‌شوند.

ادامه مطلب »