نمایندگی تعمیر لپ تاپ اپل

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

تعمیر لپ تاپ اپل

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

مشکلات رایج مک بوک و نحوه رفع آن ها

هیچ کس قادر به انکار توانایی استثنایی شرکت اپل در پیشتاز بودن محصولات تولیدی اش نمی باشد. سال هاست که این برند در زمینه ارائه کیفیت سخت افزاری، امنیت نرم افزاری و طراحی خارق العاده، حرف اول را در جهان می زند.

لپ تاپ های ساخت شرکت اپل (Mac Book)، با دارا بودن سیستم عامل و ویژگی های متفاوت خود، هواداران زیادی را جذب نموده است و انصافاً کسی نیست که آرزوی داشتن یکی از این مک بوک ها را در دل خود، نداشته باشد!

تعمیر اسپیکر لپ تاپ اپل

با این حال، هیچ برندی نیست که خرابی های رایج محصولات خود را نداشته باشد و از این رو، مراکز معتبری تحت عنوان نمایندگی تعمیرات، در سراسر نقاط جهان جهت خدمت رسانی به کاربران، به وجود آمده اند.

در صورت خرابی دستگاه خود، چه کنیم؟

اقداماتی برای رفع مشکلات سطحی و یا اطمینان از وجود مشکلی جدی در هر یک از قطعات لپ تاپ و هر محصول الکترونیکی دیگر، وجود دارند که کاربران می توانند پیش از بررسی تعمیر کار، آن ها را در خانه انجام دهند.

غیر از این اقدامات، سعی کنید هیچ تعمیر یا تعویضی را بر عهده نگیرید، چرا که برای انجام آن ها نیاز به تخصص و ابزار پیشرفته دارید. بنابر این، حتماً به تکنسین های مورد تأیید واحد های تعمیرات لپ تاپ اپل مراجعه کنید.

رایج ترین مشکلات در مک بوک ها و نحوه رفع آن ها

  • لپ تاپ اپل، روشن نمی شود:

موارد زیادی در روشن و خاموش شدن صفحه نمایش مک بوک ها نقش دارند. در ابتدا شارژ باتری لپ تاپ را از طریق اتصال به برق چک کنید و ببینید آیا با این کار، دستگاه روشن خواهد شد یا خیر. فشار دادن کلید پاور به مدت ده ثانیه به منظور ریست کردن مک بوک نیز از راه های دیگر می باشد. ارتقاء قطعاتی همچون رم نیز می تواند به ندرت سبب بروز این اشکال شود.

  • پورت یو اس بی مک بوک، کار نمی کند:

چک کنید که آیا تمامی پورت ها کار نمی کنند یا این ایراد تنها شامل یکی از پورت ها می شود. اگر تمامی پورت ها خراب اند، SMC مک را خاموش کنید و سپس دستگاه از از منو خاموش کنید. پس از آن آداپتور پاور را وصل کنید و کلید های شیفت سمت چپ، کلید کنترل، کلید آپشن و کلید پاور را به طور همزمان فشار دهید. این گونه لپ تاپ به طور خودکار راه اندازی می شود و ممکن است مشکل شما برطرف شود. اگر باز هم پورت ها مشکل کار نکردند، احتملاً سوخته اند و لازم است تا هر چه زودتر توسط تعمیرکار متخصص، تعویض شوند.

  • برنامه ها اجرا نمی شوند:

راه های مختلفی برای برطرف کردن این مشکل وجود دارند. یکی از آن ها، راه اندازی مجدد برنامه است. برای این کار، ابتدا به Dock رفته و بر روی آیکون هر برنامه، کلیک راست کنید و سپس گزینه Force Quit را انتخاب کنید. با این کار، برنامه مورد نظر غیر فعال و مجدداً راه اندازی می شود.

این مطلب را از دست ندهید   عیب یابی مشکلات خرابی مک

اگر برنامه همچنان اجرا نمی شود، به روز رسانی آن را در اپ استور چک کنید. به منوی اپل رفته و فروشگاه App Store را انتخاب کنید. سپس به بخش به روز رسانی رفته تا همه آپدیت های موجود را مشاهده کنید.

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 − 5 =

حذف عکس ها از مک بوک

نحوه حذف عکس ها از مک بوک

حذف عکس ها از مک بوک. عکس‌ها بسیار مهم هستند زیرا حاوی خاطرات ارزشمندی هستند، اما عکس‌ها برای بسیاری از کارهای جزئی نیز استفاده می‌شوند.

ادامه مطلب »