نمایندگی تعمیر لپ تاپ اپل

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

تعمیر لپ تاپ اپل

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

چرا صفحه نمایش مک سیاه می شود؟

امروز موضوع سیاه بودن صفحه نمایش در مک را مورد بحث قرار می دهیم و دلایل و راه حل های نسبی را به شما می گوییم. وقتی می‌خواهید مک را از حالت خواب بیدار کنید، صفحه iMac/MacBook سیاه می‌شود و پاسخ نمی‌دهد. حتی بدتر از آن، صفحه مک به طور تصادفی سیاه می شود و فایل هایی را که روی آن کار می کردید خراب می کند. اگر MacBook Pro/Air، iMac شما در صفحه سیاه گیر کرده است و پاسخ نمی دهد، این راه حل ها را بررسی کنید.

چرا مک من سیاه می شود؟

دلایل احتمالی سیاه شدن صفحه مک را می توان به شرح زیر فهرست کرد:

  1. تخلیه باتری

تمام شدن باتری یکی از رایج ترین دلایلی است که باعث می شود صفحه مک شما خالی شود. حتی اگر مک شما به برق وصل باشد، باتری خراب یا کابل معیوب می تواند مک شما را از شارژ شدن باز دارد و در نتیجه مک صفحه سیاه نشان داده و پاسخگو نمی شود. بنابراین اولین کاری که باید انجام دهید این است که باتری مک و کابل های شارژ را بررسی کنید.

  1. نمایش مسئله

در بیشتر موارد، Macbook یا iMac هنگام راه اندازی سیاه می شود. با این حال، نشانگر فعالیت، نویزهای فن یا بوت آپ همچنان کار می کنند که نشان می دهد رایانه شما روشن است. بنابراین به نظر می رسد مشکلی در صفحه مک وجود دارد.

  1. مجوزهای دیسک نادرست

مجوزهای موجود در Mac دسترسی کاربران و فرآیندهای سیستم به فایل ها را کنترل می کند. اگر مجوزهای دیسک نادرست باشد، همچنین می تواند باعث شود مک شما صفحه سیاه شود یا نتواند راه اندازی شود.

  1. ورود آیتم ها
این مطلب را از دست ندهید   اگر موس بی سیم اپل شما وصل نشد چه باید کرد؟

برخی از موارد ورود به سیستم در لیست راه‌اندازی خودکار، مک بوک شما را به طور معمول راه‌اندازی نمی‌کنند.

  1. اشکالات در یک برنامه

یک اشکال یا اشکال در برنامه ها، به ویژه برنامه های شخص ثالث، می تواند باعث خالی شدن صفحه نمایش شود. اگر صفحه سیاه مرگ Mac هنگام استفاده از یک برنامه شخص ثالث رخ می دهد یا اخیراً یک برنامه جدید نصب کرده اید، ممکن است مشکل توسط برنامه ایجاد شده باشد.

  1. سیستم عامل macOS

سیستم عامل ارتقا یافته ممکن است مشکل سازگاری ایجاد کند که گاهی اوقات ممکن است منجر به صفحه سیاه شود. همچنین، اشکالات شناخته شده ای در macOS وجود دارد که می تواند باعث مرگ صفحه سیاه شود.

ما در مورد دلیل سیاه شدن صفحه نمایش صحبت کرده ایم. در ادامه می خواهیم چند روش برای رفع مشکلات صفحه سیاه در MacBook/iMac به شما نشان دهیم.

تعمیر مک در صفحه سیاه

  • روش 1: باتری مک را بررسی کنید

می توانید موارد زیر را بررسی کنید:

بررسی کنید که آیا کابل شارژر شما آسیب ندیده و همچنان متصل است.

بررسی کنید که آیا چراغ نشانگر روشن است.

بررسی کنید که آیا مک شما صدایی از فن ها یا درایو تولید می کند یا خیر.

اگر چراغ نشانگر خاموش باشد و نویز نداشته باشد، احتمالا باتری مک شما تمام شده است. مک خود را به برق متصل نگه دارید و شارژ کنید. هنگامی که مک می تواند به طور عادی بوت شود، چرخه باتری خود را بررسی کنید تا ببینید آیا نیاز به تعویض دارد یا خیر. شما می توانید این کار را با انجام مراحل در اینجا انجام دهید.

این مطلب را از دست ندهید   دلایلی که مک شما ممکن است خراب شود

https://laptop-iphone.ir/%d9%86%d9%88%d8%aa%db%8c%d9%81%db%8c%da%a9%db%8c%d8%b4%d9%86-%d9%88%d8%a8%d8%b3%d8%a7%db%8c%d8%aa%e2%80%8c%d9%87%d8%a7-%d8%af%d8%b1-%d8%b3%d8%a7%d9%81%d8%a7%d8%b1%db%8c/

مرحله 1: به منوی Apple در بالا سمت چپ بروید.

مرحله 2: به مسیر About this Mac>System Report>Power بروید.

مرحله 3: موارد: تعداد چرخه و وضعیت باتری خود را بررسی کنید. اگر وضعیت بد یا بد است، بهتر است یک باتری جدید بخرید.

اگر همه موارد بالا را رد کرده اید، برای کمک به روش بعدی بروید.

  • روش 2: مک خود را مجددا راه اندازی کنید

در بیشتر موارد، راه اندازی مجدد مک می تواند به رفع مشکلات کمک کند. اگر مک بوک شما در صفحه سیاه است، سعی کنید درب آن را باز و بسته کنید و هر کلیدی را روی صفحه کلید فشار دهید یا ابتدا ترک پد را لمس کنید. اگر صفحه مک‌بوک همچنان روشن نمی‌شود، می‌توانید مک‌بوک خود را اجباری مجدداً راه‌اندازی کنید.

گزینه 1: دکمه پاور را به مدت 6 ثانیه فشار دهید، سپس 15 ثانیه صبر کنید تا مک خاموش شود و دوباره دکمه پاور را فشار دهید.

گزینه 2: کلیدهای Control+Eject را فشار دهید و اگر کادر محاوره ای نشان داده شد، Enter را فشار دهید تا مک خود را خاموش کنید. سپس دکمه پاور را فشار دهید تا دوباره راه اندازی شود.

گزینه 3: Control+Command+Eject را فشار دهید تا مک خود را مجبور به راه اندازی مجدد کنید.

  • روش 3: مک خود را با کلیدهای خاص راه اندازی مجدد کنید

برخی از کاربران متوجه شدند که یک دنباله کلیدی خاص می تواند مک شما را به سرعت از صفحه سیاه مرگ خارج کند. در اینجا کارهایی که باید انجام دهید آمده است:

این مطلب را از دست ندهید   آموزش راه اندازی پیاپی مک

مرحله 1: دکمه روشن/خاموش را یک بار فشار دهید که به طور معمول یک کادر محاوره ای خاموش را به شما نشان می دهد، با این حال، وقتی صفحه سیاه است آن را نمی بینید.

مرحله 2: کلید S را فشار دهید، که مک شما را به حالت خواب می برد. سپس دکمه پاور را به مدت 6 ثانیه فشار دهید.

مرحله 3: 15 ثانیه صبر کنید و دکمه پاور را فشار دهید تا مجددا راه اندازی شود. صفحه مک شما روشن می شود و به طور معمول روشن می شود.

  • روش 4: NVRAM/PRAM را ریست کنید

اگر مک هنوز پاسخگو نیست و صفحه سیاه نشان می دهد یا صفحه Macbook Pro/Air متناوب سیاه می شود، باید NVRAM/PRAM را ریست کنید تا ببینید کار می کند یا خیر.

مرحله 1: دکمه پاور را به مدت 6 ثانیه نگه دارید تا مک خود را خاموش کنید.

مرحله 2: دکمه پاور را فشار دهید. با نگه داشتن کلیدهای Command+Option+P+R از نزدیک دنبال می شود.

مرحله 3: اگر صفحه لوگوی اپل را می بینید یا سایر زنگ های راه اندازی را می شنوید، کلیدها را رها کنید.

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × پنج =

حذف عکس ها از مک بوک

نحوه حذف عکس ها از مک بوک

حذف عکس ها از مک بوک. عکس‌ها بسیار مهم هستند زیرا حاوی خاطرات ارزشمندی هستند، اما عکس‌ها برای بسیاری از کارهای جزئی نیز استفاده می‌شوند.

ادامه مطلب »