نمایندگی تعمیر لپ تاپ اپل

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

تعمیر لپ تاپ اپل

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

نصب درایور های لپ تاپ اپل

درایور دستگاه، رابطی است بین سیستم عامل و سخت ‌افزار که به سیستم عامل و سایر نرم افزار ها می گوید که چگونه با یک قطعه سخت افزار ارتباط برقرار کنند. بدون درایورها، قادر به ارسال و دریافت داده ها به سخت افزار مورد نظر مانند چاپگرها نخواهید بود. درایور های دستگاه برای پرینتر، نمایشگر مانیتور، سی دی رام، دیسک درایورها و … وجود دارند.

عملیات نصب درایور بر روی لپ تاپ اپل، کار چندان مشکلی نیست و با چند کلیک ساده تمام می شود. نکته ای که برخی از کاربران را درگیر می نماید، این است که نمی توانند درایور مناسب لپ تاپ خود را پیدا کنند. اگر شما نیز در این کار به مشکل خورده اید، می توانید تا انتهای این مطلب ما را همراهی نمایید.

پارتیشن بندی لپ تاپ اپل

نکاتی مهم در نصب درایورها

مواردی که لازم است پیش از نصب درایور بر روی لپ تاپ اپل به آن ها توجه داشته باشید، از این قبیل اند:

  • اولین نکته مهم، نصب درایوری است که توسط سازندگان لپ تاپ اپل شما، ارائه شده است. برای اینکه بدانید کدام درایور مخصوص لپ تاپ شما تهیه شده است، کافیست تا مدل کارت گرافیک آن را بدانید. برای مثال اگر کارت گرافیک شما از برند Intel می باشد، پس درایور اینتل را نصب نمایید. همچنین می توانید به سایت رسمی اپل مراجعه کرده و درایور پیشنهادی مدل لپ تاپ خود را بررسی نمایید.

  • توجه داشته باشید که درایور مورد نظر شما برای نصب، باید با سیستم عامل لپ تاپ هم خوانی داشته باشد. یعنی با توجه به این که لپ تاپ 32 بیتی یا 64 بیتی است، درایور را دانلود یا تهیه نمایید. اگر سیستم عامل لپ تاپ را نمی دانید، کافیست در بخش منوی اپل، واردAbout This Mac شوید و نوع پروسسور را مشاهده کنید.
این مطلب را از دست ندهید   مشکلات رایج مک بوک و نحوه رفع آن ها

نحوه دوباره نصب کردن درایورها

عملیات نصب دوباره درایور پک، در صورتی لازم است که متوجه شویم یک یا تعدادی از درایورها نصب نشده اند و یا به شیوه درست نصب نیستند. در این صورت باید درایور قدیمی را به طور کامل Uninstall کنیم و نسخه جدیدی را جایگزین نماییم. برای این کار، ابتدا به بخش Device Manager لپ تاپ رفته و درایو های نصب نشده با ضربدر قرمز و یا درست نصب نشده با مثلث اخطار زرد را بررسی کنیم.

نصب آسان درایورها با نرم افزار All Drivers

استفاده از نرم افزار بسیار مفید آل درایورز، دیگر باعث داشتن دغدغه در نصب درایور نخواهد شد. نرم ‌‌افزار All Drivers، با نصب شدن بر روی سیستم و متصل شدن به اینترنت، قادر است تا تمامی درایورهایی که بر روی لپ تاپ شما نصب نیستند را به صورت خودکار شناسایی کرده و آن ‌ها را نصب می ‌کنند.

سخن آخر

همانطور که مطالعه فرمودید، نصب درایورها بر روی لپ تاپ، کاری بسیار آسان است و تنها نیازمند کمی جمع بودن حواس نسبت به مدل و پروسسور دستگاه می باشد. با این حال در صورتی که هر گونه مشکلی در این زمینه پیدا کردید، می توانید با کارشناسان مجرب نمایندگی تعمیرات لپ تاپ اپل تماس گرفته و از آن ها درخواست راهنمایی کنید.

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 + دو =

حذف عکس ها از مک بوک

نحوه حذف عکس ها از مک بوک

حذف عکس ها از مک بوک. عکس‌ها بسیار مهم هستند زیرا حاوی خاطرات ارزشمندی هستند، اما عکس‌ها برای بسیاری از کارهای جزئی نیز استفاده می‌شوند.

ادامه مطلب »