نمایندگی تعمیر لپ تاپ اپل

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

تعمیر لپ تاپ اپل

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

خاموش کردن نوتیفیکیشن وبسایت‌ها در سافاری

امکان نمایش نوتیفیکیشن‌ها از طریق مرورگرهای اینترنتی مورد استفاده، یکی از قابلیت‌هایی است که در طول ماه‌های اخیر به وبسایت ها داده شده است. این نوتیفیکیشن‌ها از سر تیتر خبرهای یک وب سایت خبری گرفته تا تخفیف‌های ویژه یک فروشگاه اینترنتی می‌تواند متفاوت باشد.

اگر شما نیز جزو آندسته از کاربرانی هستید که تمایلی به دریافت این گونه نوتیفیکیشن ها ندارید، می‌توانید با دنبال کردن مقاله پیش رو، روش خاموش کردن نوتیفیکیشن وبسایت‌ها در سافاری را فرا بگیرید. با این کار، مرورگرهای اینترنتی دیگر قادر به نمایش گاه و بیگاه نوتیفیکیشن های خود نخواهند بود.

در صورت استفاده از آموزش ارائه شده در این بخش و مواجهه با اشکال در روند انجام آن می‌توانید با کارشناسان حاضر در مرکز تعمیر لپ تاپ اپل تماس گرفته و راهنمایی‌های لازم را دریافت نمایید.

ضرورت خاموش کردن نوتیفیکیشن وبسایت‌ها در سافاری

اگر چه ممکن است به نمایش درآمدن نوتیفیکیشن‌ها در تلفن‌های هوشمند موضوعی عادی به حساب ‌آید، اما این مسئله در ارتباط با مک بوک ها چندان صدق نمی‌کند؛ چرا که بسیاری از کاربران مک بوک در حین کار با دستگاه، نیاز به تمرکز و دقت بالا دارند. در دستگاه‌های دسکتاپ کاربران بیشتر به دنبال دقت و تمرکز بیشتر برای انجام کارهای مختلف هستند از همین رو وجود نوتیفیکیشن‌ها دردسرهای زیادی را برای آن‌ها ایجاد می‌کنند.

به کاربران توصیه می‌شود تا در قدم اول هیچ کدام از نوتیفیکیشن‌های مربوط به وب سایت‌ها را فعال نکنند؛ با این وجود در صورتی که پس از فعالسازی نیز تمایل به خاموش کردن نوتیفیکیشن وبسایت‌ها در سافاری داشتند، می‌توانند با دنبال کردن مراحل پیش رو این کار را انجام دهند.

این مطلب را از دست ندهید   استفاده از کلید Windows

در صورت استفاده از آموزش ارائه شده در این بخش و مواجهه با اشکال در روند انجام آن می‌توانید با کارشناسان حاضر در مرکز تعمیر لپ تاپ اپل تماس گرفته و راهنمایی‌های لازم را دریافت نمایید.

آموزش خاموش کردن نوتیفیکیشن وبسایت‌ها در سافاری

خوشبختانه خاموش کردن نوتیفیکیشن وبسایت‌ها در سافاری نیاز به اقدامات چندان پیچیده‌ای ندارد و با اندک دستکاری در بخش تنظیمات مک بوک قابل انجام است. برای این کار کافی است تا به سافاری مک بوک رفته و تغییرات لازم را اعمال نمایید. مراحل این کار بر قرار زیر است:

  1. سافاری را در مک او اس باز نمایید.
  1. پس از باز کردن مرورگر سافاری، در نوار بالا به بخش Safari > Preferences بروید.
  1. از میان گزینه‌های به نمایش درآمده در سافاری، گزینه Websites را زده و Notifications را از ستون سمت چپ باز کنید.
  1. در این مرحله می‌توانید وب سایت‌هایی که نیاز به نوتیفیکیشن آنها را ندارید، خاموش کنید.
  1. پس از خاموش کردن نوتیفیکیشن ها وبسایت ها، آن‌ها را پاک کنید.
  1. با طی مراحل فوق خاموش کردن نوتیفیکیشن وبسایت‌ها در سافاری انجام شده و نوتیفیکیشن ها دیگر به نمایش در نخواهند آمد. در صورت طی این مراحل و مواجهه با هر گونه اشکال می‌توانید با کارشناسان ما در مرکز تعمیر لپ تاپ اپل تماس گرفته و راهنمایی‌های لازم را دریافت نمایید.
0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × 3 =

حذف عکس ها از مک بوک

نحوه حذف عکس ها از مک بوک

حذف عکس ها از مک بوک. عکس‌ها بسیار مهم هستند زیرا حاوی خاطرات ارزشمندی هستند، اما عکس‌ها برای بسیاری از کارهای جزئی نیز استفاده می‌شوند.

ادامه مطلب »