نمایندگی تعمیر لپ تاپ اپل

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

تعمیر لپ تاپ اپل

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

چگونه به طور دستی کالیبراسیون یک باتری را انجام دهیم

اگرچه ایده خوبی برای استفاده از هرگونه برنامه کاربردی یا فقط دستورالعمل های خاص برای لپ تاپ شما است، اما می توانید کالیبراسیون باتری را نیز بدون هیچ گونه ابزار تخصصی انجام دهید. فرایند اساسی ساده است:

باتری لپ تاپ خود را به طور کامل شارژ کنید (یعنی 100٪ )

  • بگذارید باتری حداقل دو ساعت در حالت استراحت باشد و به برق متصل شود. این کار اطمینان حاصل می کند که باتری خنک است و هنوز در روند شارژ داغ نشده است. شما به طور عادی می توانید از لپ تاپ خود در هنگام وصل بودن استفاده کنید، اما مطمئن شوید که دستگاه خیلی داغ نمی شود. هدف از انجام این کار خنک نگهداشتن باتری می باشد.
  • به تنظیمات مدیریت رایانه خود بروید و آن را تنظیم کنید تا به طور خودکار زمانی که شارژ باتری به 5٪ رسید به حالت Sleep وارد شود. برای یافتن این گزینه ها، به کنترل پنل> سخت افزار و صدا> گزینه های برق> تغییر تنظیمات برنامه> تغییر تنظیمات قدرت پیشرفته بروید. برای گزینه های “عملکرد باتری بحرانی” و “سطح بحرانی باتری” در زیر دسته “باتری” را جستجو کنید. (اگر نمی توانید آن را به 5٪ تنظیم کنید، کافی است آن را در حد ممکن کم کنید – به عنوان مثال، در یکی از رایانه های شخصی، ما نمی توانیم این گزینه ها را زیر باتری 7٪ قرار دهیم.)

پلاگین برق را بکشید و لپ تاپ خود را در حال کار و تخلیه بگذارید تا به طور خودکار به حالت Sleep وارد شود. در حالی که این اتفاق می افتد می توانید به طور عادی از رایانه خود استفاده کنید.

  • اگر کامپیوتر شما در حالی که دور هستید، به طور خودکار وارد حالت صرفه جویی در مصرف برق شود، موجب صرفه جویی در مصرف برق می شود و به درستی تخلیه نمی شود. برای غیر فعال کردن این گزینه ها، به کنترل پنل> سخت افزار و صدا> گزینه های برق> تغییر تنظیمات برنامه بروید..
این مطلب را از دست ندهید   ارتقاء قطعات سخت افزاری لپ تاپ اپل

به رایانه خود اجازه دهید 5 ساعت بعد از خاموش شدن به طور خودکار خاموش باشد.

رایانه خود را مجدداً به برق وصل کنید و تا 100٪ آن را شارژ کنید. می توانید هنگام شارژ کردن از رایانه خود به طور عادی استفاده کنید.

اطمینان حاصل کنید که تنظیمات مدیریت نیرو روی مقادیر عادی آنها تنظیم شده است. به عنوان مثال، شما احتمالاً می خواهید رایانه شما به طور خودکار صفحه نمایش را خاموش کند و هنگامی که از آن برای صرفه جویی در مصرف باتری استفاده نمی کنید، خاموش شود. می توانید این تنظیمات را تغییر دهید در حالی که کامپیوتر شارژ می شود.

اکنون لپ تاپ شما می تواند میزان دقیقتری از باتری را گزارش کند، و در اینده هرگونه خاموش کردن تعجب آور را از شما دور می کند و ایده بهتری را در مورد میزان باتری شما در هر زمان معین به شما ارائه می دهد.

نکته اصلی برای کالیبراسیون این است که باتری از 100٪ تا تقریباً خالی کار کند، سپس دوباره آن را تا 100٪ دوباره شارژ کنید، که ممکن است در استفاده عادی اتفاق نیفتد. هنگامی که این چرخه شارژ کامل را پشت سر گذاشتید، باتری می داند چه مقدار انرژی دارد و اطلاعات دقیق تری را گزارش می دهد.

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × 4 =

حذف عکس ها از مک بوک

نحوه حذف عکس ها از مک بوک

حذف عکس ها از مک بوک. عکس‌ها بسیار مهم هستند زیرا حاوی خاطرات ارزشمندی هستند، اما عکس‌ها برای بسیاری از کارهای جزئی نیز استفاده می‌شوند.

ادامه مطلب »