نمایندگی تعمیر لپ تاپ اپل

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

تعمیر لپ تاپ اپل

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

تعویض باتری مک بوک. می توانید باتری مک بوک پرو خود را با بردن آن به فروشگاه اپل یا تعمیرگاه شخص ثالث تعویض کنید. یا می توانید یک باتری بخرید، قاب مک بوک پرو را بشکنید و خودتان آن را تعویض کنید. ما این راهنما را جمع آوری کردیم تا به شما کمک کنیم باتری مک بوک پرو خود را جایگزین کنید. بنابراین، بیایید شروع کنیم.

تعویض باتری مک بوک

مراحل تعویض باتری مک بوک پرو

اگر می‌خواهید مسیر آسانی را طی کنید، مک‌بوک پرو خود را به یک فروشگاه اپل یا سایر فروشگاه‌های رایانه ببرید و اجازه دهید یک متخصص این کار را برای شما انجام دهد.

بدیهی است که این گزینه گران تر خواهد بود. با این حال، می دانید که آنها جایگزینی را به درستی تکمیل می کنند. به علاوه، خیالتان راحت است که یک فناوری با تجربه از شما مراقبت خواهد کرد.

تعویض باتری به یک تعمیرکار مجرب مک حدود 10 دقیقه زمان نیاز دارد. اما، اگر فروشگاه پشتیبان گیری شده باشد، ممکن است مجبور شوید چند روز صبر کنید.

اگر می‌خواهید خودتان باتری را تعویض کنید، کار چندان سختی نیست، اما باید این فرآیند را یاد بگیرید و قبل از شروع، ابزار مناسب را در اختیار داشته باشید. تجار آنلاین مانند eBay تقریباً برای هر مک بوک پرو کیت باتری با دستورالعمل های عمیق دارند.

اگر می خواهید خودتان باتری را تعویض کنید، کیت مربوطه را برای مک بوک پرو خود بخرید.

مراحل مهم برای تعویض باتری

در اینجا مراحل اساسی برای تعویض باتری مک بوک پرو آورده شده است.

  • قبل از شروع مک خود را خاموش کنید و مطمئن شوید که کاملاً خاموش است.
  • کامپیوتر خود را وارونه بچرخانید تا طرف باتری رو به شما باشد و پیچ هایی را که قاب پشتی را نگه می دارد بردارید. در اینجا از یک پیچ گوشتی کوچک استفاده کنید تا پیچ ها را باز نکنید.
  • درب پشت کامپیوتر را بردارید.
  • به آرامی و با احتیاط باتری را خارج کنید. ابتدا کابل باتری را از مادربرد جدا کرده و سپس پیچ هایی را که باتری را در جای خود نگه می دارد بردارید.
  • هنگامی که دوشاخه و پیچ ها آزاد شدند، باتری را از کامپیوتر خارج کنید.
  • باتری جدید را در محلی که باتری قدیمی بود قرار دهید.
  • برای محکم کردن باتری، پیچ ها را دوباره داخل آن قرار دهید و یک باتری جدید را به مادربرد وصل کنید.
  • درپوش پشتی را روی کامپیوتر قرار دهید و پیچ ها را دوباره داخل آن بپیچید.
  • رایانه را روشن کنید و بررسی کنید که همه چیز درست کار می کند.
این مطلب را از دست ندهید   مشخصات دوربین و میکروفون لپ تاپ 12 اینچی آیفون

طوا عمر باتری مک بوک پرو

بسته به تعداد دفعات استفاده از آن و برخی عوامل دیگر که بر عمر باتری تأثیر می گذارد، ممکن است هرگز نگران تعویض باتری مک بوک پرو خود نباشید.

بسیاری از ما که سال‌ها به لپ‌تاپ متصل می‌شویم، در نهایت نیاز به تعویض باتری خواهیم داشت، مگر اینکه بخواهیم کلاً پول خود را برای یک رایانه جدید خرج کنیم.

اکثر باتری های مک بوک پرو برای هر جا از 300 تا 1000 چرخه شارژ مناسب هستند. این اساساً به این معنی است که باتری مک بوک پرو شما می تواند به طور کامل شارژ شود و سپس قبل از اینکه نیاز به تعویض داشته باشد، 300 تا 1000 بار از شارژ خارج شود. برخی از باتری ها می توانند بیشتر دوام بیاورند، اما این میانگین خوبی برای انتظار است.

برای درک بیشتر در مورد باتری رایانه خود، از جمله نحوه عملکرد آن و نحوه برخورد با هر گونه مشکل، صفحه پشتیبانی اپل را بررسی کنید.

چند راه سریع و آسان برای بررسی سلامت باتری شما وجود دارد که به شما کمک می کند تا دریابید که آیا به باتری جدید نیاز دارید یا خیر.

ساده ترین راه برای بررسی این است که به سادگی کلید Option را نگه دارید و روی نماد باتری در نوار ابزار بالای صفحه رایانه خود کلیک کنید. با انجام این کار، صفحه نمایشی ظاهر می شود که وضعیت باتری را با چندین گزینه وضعیت مختلف نشان می دهد: Service Battery، Replace Now، Replace Soon و Normal.

راه دیگر این است که روی نماد Apple در گوشه سمت چپ بالای صفحه کلیک کنید، سپس روی About This Mac کلیک کنید. از اینجا روی System Report و سپس Power کلیک کنید. این همچنین به شما ارزیابی کاملی از وضعیت باتری شما می دهد.

این مطلب را از دست ندهید   تعویض باتری MacBoo Pro 15

پیشنهاد مطالعه: نحوه پاک کردن تاریخچه جستجو در مک

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 − 2 =

حذف عکس ها از مک بوک

نحوه حذف عکس ها از مک بوک

حذف عکس ها از مک بوک. عکس‌ها بسیار مهم هستند زیرا حاوی خاطرات ارزشمندی هستند، اما عکس‌ها برای بسیاری از کارهای جزئی نیز استفاده می‌شوند.

ادامه مطلب »