نمایندگی تعمیر لپ تاپ اپل

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

تعمیر لپ تاپ اپل

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

حذف عکس ها از مک بوک. عکس‌ها بسیار مهم هستند زیرا حاوی خاطرات ارزشمندی هستند، اما عکس‌ها برای بسیاری از کارهای جزئی نیز استفاده می‌شوند. متأسفانه، این عکس‌ها می‌توانند حتی در بزرگترین رایانه‌ها نیز فضای زیادی را اشغال کنند. ناگفته نماند، اگر به درستی سازماندهی نشده باشند، درهم و برهمی زیادی ایجاد می کنند. خبر خوب این است که می توانید به راحتی و بدون دردسر تصاویر را از مک خود حذف کنید. نکته منفی این است که عکس ها اغلب در بیش از یک مکان ذخیره می شوند، بنابراین بیایید نگاهی به نحوه حذف عکس ها از مک بوک بیندازیم.

حذف عکس ها از مک بوک

علت حذف عکس ها از مک بوک

چند دلیل وجود دارد که ممکن است هنگام تلاش برای حذف عکس ها در مک با مشکلاتی مواجه شوید. به راحتی می توان گفت که کار اشتباهی انجام می دهید، اما حقیقت این است که عکس ها احتمالاً در چندین پوشه هستند.

در حالی که داشتن عکس‌ها در مکان‌های مختلف یک اتفاق رایج است، ما همچنین دیده‌ایم که برنامه Photos به شما امکان حذف یک عکس را نمی‌دهد. اگر این اتفاق برای شما افتاد، سعی کنید عکس‌ها را از دستگاه دیگری مانند آیفون یا آی‌پد حذف کنید تا هر گونه مشکل دیگری را رد کنید.

خوبی مک ها این است که استفاده از آنها بسیار شهودی است، به همین دلیل است که مردم آنها را بسیار دوست دارند. برای حذف یک عکس در مک، تنها کاری که باید انجام دهید این است که آن را در Finder بیابید، سپس کلیک کنید و آن را به سطل زباله در داک بکشید. از طرف دیگر، می توانید روی یک عکس کلیک راست کرده و حذف آن را به این ترتیب انتخاب کنید.

این مطلب را از دست ندهید   بروزرسانی درایورهای لپ تاپ

نحوه حذف عکس ها از مک بوک

حذف عکس ها از مک شما مانند یک فرآیند ساده به نظر می رسد. با این حال، باید مراحل ارائه شده در هر یک از بخش‌های زیر را دنبال کنید تا مطمئن شوید که عکس‌ها را از همه جا حذف می‌کنید. به عنوان مثال، حذف تصاویر از پوشه تصاویر شما ممکن است همچنان آنها را در عکس های iCloud شما باقی بگذارد.

حذف موارد تکراری در برنامه Photos

اگر از برنامه عکس‌ها استفاده می‌کنید، یک ابزار عالی ساخته شده است که به شما امکان می‌دهد عکس‌های تکراری را پیدا کنید، که به شما امکان می‌دهد آنها را به راحتی حذف کنید. به خاطر داشته باشید که اگر قبلاً این کار را نکرده‌اید، باید عکس‌ها را از مک خود به برنامه Photos وارد کنید.

مرحله 1: برنامه Photos را باز کنید که می توانید آن را در داک پیدا کنید.

مرحله 2: با کلیک روی “File” و سپس “import” از منوی کشویی، عکس‌ها را از مک خود وارد کنید.

مرحله 3: تصاویری را که می خواهید وارد کنید با پیمایش در پنجره Finder انتخاب کنید.

مرحله 4: “Duplicates” را از نوار سمت چپ انتخاب کنید.

مرحله 5: تمام تصاویر موجود در صفحه را هایلایت کرده و روی “Merge… Items” کلیک کنید.

حذف موارد تکراری با پوشه های هوشمند

پوشه‌های هوشمند در مک قابلیتی هستند که اغلب نادیده گرفته می‌شوند و در macOS گنجانده شده‌اند. می‌توانید پوشه‌های هوشمند را درست مانند پوشه‌های معمولی در Finder اضافه کنید. اگر آشنا نیستید، Smart Folders به ​​شما امکان می دهد پارامترهایی را تنظیم کنید که به طور خودکار انواع فایل های خاصی را که با آن پارامترها مطابقت دارند اضافه می کنند.

این مطلب را از دست ندهید   سیاه شدن صفحه نمایش مک بوک

مرحله 1: Finder را با کلیک بر روی نماد آن در Dock باز کنید.

مرحله 2: به جایی که می خواهید این پوشه جدید را قرار دهید بروید. بهترین مکان در فهرست تصاویر است.

مرحله 3: روی “File” و سپس “New Smart Folder” کلیک کنید.

مرحله 4: نام پوشه جدید را تغییر دهید و پارامترهای آن را تنظیم کنید. این کار را با کلیک بر روی دکمه “+” و سپس انتخاب اطلاعاتی که می خواهید بر اساس آن جستجو کنید، انجام دهید.

مرحله 5: قبل از حذف تصاویری که نمی خواهید نگه دارید، منتظر بمانید تا تصاویر به پوشه هوشمند اضافه شوند. آنها را با کلیک راست و انتخاب “حذف” یا کشیدن آنها به سطل زباله حذف کنید.

مرحله 6: فراموش نکنید که پس از پاک کردن عکس ها، سطل زباله خود را خالی کنید تا آنها را به طور کامل از رایانه پاک کنید.

پیشنهاد مطالعه: نحوه تعویض باتری مک بوک پرو

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه + هفده =

حذف عکس ها از مک بوک

نحوه حذف عکس ها از مک بوک

حذف عکس ها از مک بوک. عکس‌ها بسیار مهم هستند زیرا حاوی خاطرات ارزشمندی هستند، اما عکس‌ها برای بسیاری از کارهای جزئی نیز استفاده می‌شوند.

ادامه مطلب »