نمایندگی تعمیر لپ تاپ اپل

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

تعمیر لپ تاپ اپل

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

حذف نصب Dropbox. Dropbox از مک یکی از بهترین راه ها برای مدیریت ذخیره سازی فایل و همچنین همکاری است. چیزی که واقعاً خوب است این است که می توانید یک برنامه مک را دانلود کنید که مستقیماً در Finder ادغام می شود. با این حال، این نیز می تواند مشکلاتی ایجاد کند زیرا افزونه هایی وجود دارند که همیشه در حال اجرا هستند. اگر قبلاً سعی کرده اید Dropbox را حذف کنید، احتمالاً یک پیام خطا دریافت خواهید کرد. این به این دلیل است که برنامه Dropbox همیشه در حال اجرا است و قبل از اینکه بتوانید آن را حذف کنید باید متوقف شود. اما نگران نباشید زیرا ما شما را در روند حذف دائمی Dropbox از مک خود راهنمایی خواهیم کرد.

نحوه حذف نصب Dropbox

کار کردن Dropbox برای مک

Dropbox یک برنامه ذخیره سازی ابری است که به شما امکان می دهد فایل ها را از راه دور در اینترنت ذخیره کنید. با این حال، برنامه ای نیز وجود دارد که می توانید آن را روی رایانه نصب کنید که دسترسی به درایو را آسان تر می کند. متأسفانه، به شدت در رایانه ادغام شده است و حذف آن دشوار است.

دلایل استفاده از فضای ذخیره سازی ابری مانند Dropbox بسیار زیاد است. بسیاری از مردم آن را برای آزاد کردن فضای رایانه خود انتخاب می کنند، که به ویژه در مک های کوچکتر مانند مدل 128 گیگابایتی صادق است. علاوه بر این، ذخیره‌سازی فایل از راه دور عالی است اگر نیاز به دسترسی به یک محتوا در چندین دستگاه دارید.

این مطلب را از دست ندهید   آموزش ریست کردن اطلاعات

به طور مشابه، هنگام استفاده از خدماتی مانند Dropbox می‌توانید به دیگران اجازه دسترسی بدهید. به همین دلیل است که ذخیره سازی ابری برای همکاری عالی است. با این حال، نقطه ضعف این است که اگر به فضای قابل توجهی نیاز دارید، باید برای این خدمات هزینه کنید. در نهایت، تعدادی سرویس دیگر مانند Google Drive و iCloud وجود دارد.

حذف نصب Dropbox در مک کنیم

حذف نصب Dropbox به هیچ چیز دیگری شبیه نیست زیرا بسیار عمیق در رایانه یکپارچه شده است. بنابراین، باید مراحل ذکر شده در هر روش ذکر شده در زیر را با دقت دنبال کنید. اگر اولین فرآیند حذف نصب را شروع کنید اما تمام بخش‌ها را تکمیل نکنید، همچنان فایل‌های Dropbox در رایانه شما وجود خواهند داشت.

حذف Dropbox در Finder

اولین بخش حذف Dropbox در مک، حذف برنامه از رایانه شما است. برای انجام این کار، باید مطمئن شوید که برنامه در حال اجرا نیست. در غیر این صورت، به شما اجازه نمی دهد آن را حذف کنید. پس از حذف Dropbox از Finder، به قسمت بعدی بروید تا پسوند آن حذف شود.

مرحله 1: Finder را با کلیک بر روی نماد آن در Dock باز کنید.

مرحله 2: “برنامه ها” را در نوار کناری سمت راست انتخاب کنید تا همه برنامه های نصب شده در رایانه شما نمایش داده شود.

مرحله 3: Dropbox را در لیست برنامه ها قرار دهید. آنها باید بر اساس حروف الفبا سازماندهی شوند.

مرحله 4: روی نماد Dropbox کلیک کرده و به سطل زباله بکشید. همچنین می‌توانید روی Dropbox کلیک راست کرده و «Delete» را انتخاب کنید.

این مطلب را از دست ندهید   مشکل روشن نشدن آیپد

مرحله 5: فراموش نکنید که سطل زباله را با کلیک راست روی آن و انتخاب “Empty Trash” خالی کنید.

حذف پسوند Dropbox

اکنون که برنامه Dropbox حذف شده است، ممکن است فکر کنید که همه کار انجام شده است. با این حال، افزونه Finder همچنان باقی می ماند مگر اینکه وارد شوید و آن را به صورت دستی حذف کنید. ایرادی ندارد که این افزونه را در جای خود قرار دهید، اما اساساً بدون دلیل رایانه شما را شلوغ می کند.

مرحله 1: روی لوگوی اپل در بالا سمت چپ کلیک کنید و سپس “تنظیمات سیستم” را از منوی کشویی انتخاب کنید.

مرحله 2: به “Privacy & Security” بروید و سپس روی “Extensions” کلیک کنید. از طرف دیگر، می‌توانید «برنامه‌های افزودنی» را در تنظیمات سیستم جستجو کنید.

مرحله 3: بررسی کنید تا مطمئن شوید که تحت افزونه های افزوده شده هستید و به دنبال Dropbox باشید.

مرحله 4: تیک کادرهای زیر Dropbox را بردارید تا دیگر برنامه های افزودنی آن ها نمایش داده نشوند.

حذف فایل های باقی مانده

آخرین فرآیندی که باید انجام دهید حذف فایل‌های باقی‌مانده مرتبط با برنامه Dropbox است. باز هم، انجام این کار کاملاً ضروری نیست، اما اگر می‌خواهید همه فایل‌های مرتبط با Dropbox را حذف کنید، می‌خواهید این فرآیند را نیز تکمیل کنید. پس از تکمیل، هیچ اثری از Dropbox در رایانه شما باقی نخواهد ماند.

مرحله 1: Finder را با کلیک بر روی آن در Dock باز کنید.

مرحله 2: با انتخاب «Go» در نوار منوی بالا و انتخاب «Go to Folder…» همه فایل‌های مربوط به Dropbox را پیدا کنید.

این مطلب را از دست ندهید   تعویض هارد دیسک MacBook Pro 17

مرحله 3: ~/.dropbox را در کادر تایپ کنید.

مرحله 4: اولین نتیجه را انتخاب کنید که باید به “.dropbox” ختم شود.

مرحله 5: تمام فایل های موجود در پوشه را هایلایت کرده و با کشیدن آنها به سطل زباله حذف کنید. در غیر این صورت، راست کلیک کرده و از منوی کشویی گزینه Delete را انتخاب کنید.

مرحله 6: سطل زباله را با کلیک راست روی آن و سپس انتخاب “Empty Trash” خالی کنید.

پیشنهاد مطالعه: نحوه حذف عکس ها از مک بوک

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × سه =

حذف عکس ها از مک بوک

نحوه حذف عکس ها از مک بوک

حذف عکس ها از مک بوک. عکس‌ها بسیار مهم هستند زیرا حاوی خاطرات ارزشمندی هستند، اما عکس‌ها برای بسیاری از کارهای جزئی نیز استفاده می‌شوند.

ادامه مطلب »