نمایندگی تعمیر لپ تاپ اپل

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

تعمیر لپ تاپ اپل

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

پاک کردن تاریخچه جستجو در مک. اگر مدتی است که از Safari استفاده می‌کنید، احتمالاً سابقه جستجوی شما پر است. اگرچه این ممکن است برای یافتن و پیمایش وب‌سایت‌های قبلاً استفاده شده مفید باشد، اما می‌تواند حریم خصوصی شما را در اختیار کاربران غیرمجاز قرار دهد. برای جلوگیری از این امر، بهترین کاری که می توانید انجام دهید این است که به سادگی تاریخچه جستجو را پاک کنید. اگر هنوز آن را انجام نداده اید، ما این راهنمای مفید را ایجاد کرده ایم.

پاک کردن تاریخچه جستجو در مک

تاریخچه جستجو در مک

برای پاک کردن سریع تاریخچه جستجوی خود در Mac، با باز کردن مرورگر Safari شروع کنید. اکنون روی History در نوار وظیفه بالا کلیک کنید. در کادر محاوره‌ای، چارچوب زمانی را انتخاب کنید که چه مدت می‌خواهید تاریخچه را حذف کنید.

مانند ساعت آخر، امروز، امروز و دیروز یا تمام تاریخ. پس از انتخاب، روی پاک کردن تاریخچه کلیک کنید. می‌توانید مراحل مشابه را در همه مرورگرهای دیگر مانند کروم، فایرفاکس و غیره، هر کدام که در حال حاضر استفاده می‌کنید، امتحان کنید.

علاوه بر این، اگر فقط می‌خواهید صفحه خاصی را حذف کنید، می‌توانید تاریخچه را باز کنید و به صورت دستی این کار را انجام دهید که می‌تواند زمان‌بر باشد.

روش های ساده برای پاک کردن تاریخچه در مک شما

اجازه دهید به مجموعه مراحل حذف تاریخچه جستجو در برخی از محبوب ترین مرورگرهای مک نگاه کنیم. مراحل سرراست هستند. علاوه بر این، این مراحل هیچ یک از رمزهای عبور یا داده های مهم شما را حذف نمی کند. از این رو می توانید به راحتی آنها را بدون تردید دنبال کنید.

این مطلب را از دست ندهید   بلندگو چپ Macbook Core 2 Duo

حذف تاریخچه جستجو در سافاری

ابتدا با مرورگر اپل – سافاری شروع می کنیم. بسیاری از شما ممکن است از این استفاده کنید زیرا دارای یک رابط کاربر پسند است. این کاری است که شما می توانید انجام دهید.

  • Safari را از داک در مک خود باز کنید.
  • اکنون روی History در نوار وظیفه بالا کلیک کنید.
  • در کادر محاوره ای بعدی، گزینه کنار Clear را انتخاب کنید.
  • شما می توانید بین ساعت گذشته، امروز، امروز و دیروز یا تمام تاریخ، هر کدام که برای شما مناسب تر است، یکی را انتخاب کنید.
  • سپس بر روی Clear History کلیک کنید.

هر زمان که بخواهید تاریخچه جستجوی مک خود را پاک کنید، می توانید این کار را تکرار کنید.

حذف تاریخچه جستجو در کروم

در مرحله بعد، تاریخچه جستجو را در Chrome حذف خواهیم کرد. میلیون‌ها کاربر استفاده از کروم را به مرورگر داخلی اپل ترجیح می‌دهند زیرا با صدها افزونه سازگار است.

مراحل زیر را دنبال کنید.

  • مرورگر کروم را باز کرده و روی گزینه History در نوار وظیفه کلیک کنید.
  • اکنون از منوی کشویی نمایش تاریخچه کامل را انتخاب کنید.
  • از منوی سمت چپ روی Clear Browsing Data کلیک کنید.
  • کادر کنار تاریخچه مرور را علامت بزنید و Clear Data را انتخاب کنید.

همچنین می‌توانید محدوده زمانی را که می‌خواهید تاریخچه جستجو را حذف کنید، انتخاب کنید. می تواند یک روز یا از ابتدای زمان باشد.

حذف تاریخچه جستجو در فایرفاکس

مرورگر دیگری که بسیار محبوب است فایرفاکس است. اگر این همان چیزی است که در حال حاضر به جای Safari استفاده می کنید، می توانید مراحل ذکر شده در اینجا را بررسی کنید.

  • یک تب جدید در فایرفاکس باز کنید.
  • اکنون در نوار منو یا وظیفه بالا به History بروید.
  • سپس، Clear Recent History را انتخاب کنید.
  • در پنجره بعدی، محدوده زمانی را که می خواهید تاریخچه آن را حذف کنید، انتخاب کنید، مانند حذف همه چیز، همه چیز را انتخاب کنید.
  • اکنون کادر کنار مرور و تاریخچه دانلود را علامت بزنید.
  • برای تایید روی OK کلیک کنید.
این مطلب را از دست ندهید   گرمای بیش از حد مک بوک

چند ثانیه صبر کنید و سپس تاریخچه را دوباره بررسی کنید. تمام داده ها از همان ابتدا حذف خواهند شد.

پیشنهاد مطالعه: مشکل صفحه سیاه مک در هنگام بوت

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه + 2 =

حذف عکس ها از مک بوک

نحوه حذف عکس ها از مک بوک

حذف عکس ها از مک بوک. عکس‌ها بسیار مهم هستند زیرا حاوی خاطرات ارزشمندی هستند، اما عکس‌ها برای بسیاری از کارهای جزئی نیز استفاده می‌شوند.

ادامه مطلب »