نمایندگی تعمیر لپ تاپ اپل

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

تعمیر لپ تاپ اپل

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

تعمیر کیبورد لپ تاپ اپل

بدون شک کیبورد، از اصلی ترین و هائز اهمیت ترین سخت افزار های یک لپ تاپ یا کامپیوتر است و انجام تایپ که امری معمول و مورد نیاز در تمامی ادارات به حساب می آید، بدان وابسته است.

طرز کار صفحه کلید به این صورت است که که فشردن های دکمه های تعبیه شده بر روی آن را به دیتای درون صفحه نمایشگر لپ تاپ تبدیل می کند. در واقع کابل اتصالی کیبورد، اعمال وارد شده بر روی کیبورد را به مادربرد فرستاده و این اعمال در مادربرد، تبدیل به دیتا می شوند. در نهایت نیز بر روی مانیتور یا صفحه نمایش، حروف و اعداد تایپ شده رؤیت می شوند.

شرکت اپل سال هاست که توانسته است در زمینه تولید لپ تاپ و کیبورد آن، بسیار متفاوت و خاص عمل کند. کیفیت و ضخامت بسیار پایین لپ تاپ های اپل، که در نتیجه وزن محصول را تا میزان قابل توجهی پایین آورده اند، هواداران زیادی را جذب خود کرده است. تمامی این مزایا نسبت به صفحه کلید لپ تاپ نیز قابل ذکر است.

برای اطلاعات بیشتر کلیک کنید: تعمیر لپ تاپ اپل

قابل توجه تمامی دارندگان مک بوک، در ادامه این مطلب، دلایل خرابی صفحه کلید مک بوک، نحوه تعمیر یا تعویض و راه های پیشگیری از خرابی آن را برای شما شرح داده ایم.

پیش از پرداختن به موضوعات ذکر شده، لازم به ذکر است چناچه نیاز به تعمیر کیبورد مک بوک خود دارید، این کار را به تکنسین های بسیار با تجربه و ماهر نمایندگی تعمیر لپ تاپ اپل، که به طور شبانه روز آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می باشند، بسپارید.

این مطلب را از دست ندهید   باتری پشتیبان Macbook Pro 17

علل خرابی کیبورد لپ تاپ اپل

عوامل زیادی در به مشکل انداختن عمکلرد کیبورد لپ تاپ شما، دخیل هستند که لازم است تا حد امکان از آن ها جلوگیری نمود تا دیگر تجربه خراب شدن این قطعه بسیار حیاتی لپ تاپ را نداشته باشیم. بارز ترین این دلایل را در ادامه ذکر نموده ایم:

  • وارد شدن ضربه و فشار بر روی صفحه کلید
  • ورود مواد خارجی به داخل دکمه های صفحه کلید، همچون گرد و غبار
  • ریختن مایعات روی کیبورد
  • گیر کردن این مواد خارجی در زیر دکمه های کیبورد

مشکلات ناشی از خراب شدن صفحه کلید

هر زمان که احساس کردید کیبورد به تعمیر اساسی نیاز دارد و شاهد مشکلات زیر در آن بودید، لازم است تا هر چه زودتر از نمایندگان تعمیر لپ تاپ اپل، درخواست رسیدگی نمایید:

  • شکستگی و ترک خوردگی دکمه ها یا بدنه صفحه کلید
  • از کار افتادن تمامی دکمه های کیبورد
  • خاموش شدن چراغ های بک لایت کیبورد (بک لایت کیبورد، همان چراغ هایی هستند که باعث نورانی شدن دکمه ها در هنگام روشن کردن لپ تاپ و کار با آن ها می شود.)
  • از کار افتادن تعدادی از دکمه های کیبورد

یک نکته بسیار مهم که و نیاز به ذکر، این است که خرابی های فوق، قرار نیست به طور صددرصد به دلیل خرابی کیبورد بوده باشد و ممکن است ناشی از مشکلات برد لپ تاپ باشند.

تعمیر کیبورد Mac Book

عملیات تعمیر یا تعویض قطعاتی همچون کیبورد لپ تاپ اپل، نیازمند دانش و مهارت زیادی است که امکان انجام آن را از کاربران معمولی صلب نموده است، لذا انجام آن باید به تعمیر کاران متخصص لپ تاپ اپل سپرده شود.

این مطلب را از دست ندهید   تعویض آنتن بلوتوث MacBook Pro 17

صفحه کلید مک بوک، بسیار حساس تر از دیگر صفحه کلید ها می باشد که تعمیر آن را دشوار و نیازمند دقت بالا نموده است. پس به هیچ عنوان کیبورد لپ تاپ خود را باز نکنید، چرا که ممکن است باعث به وجود آمدن اتصالی و خرابی دیگر قطعات حیاتی همچون مادربرد شوید.

راه های پیشگیری از خرابی برد لپ تاپ

دارندگان مک بوک ها، بهتر است افرادی بسیار دقیق و مراقب باشند، چرا که کمی بی دقتی در استفاده از این لپ تاپ ها، ممکن است فاجعه به بار بیاورد. در ادامه برای جلوگیری از خرابی و سوختگی صفحه کلید لپ تاپتان، راه هایی را پیشنهاد داده ایم:

  • از تمیز کردن دستگاه خود و کیبورد آن، غافل نباشید. اجازه ندهید گرد و غبار به مدت طولانی بر روی لپ تاپ یا کیبورد آن، بنشیند.
  • پیشنهاد می کنیم از کاور های پلاستیکی کیبورد، که هنگام تایپ نیز مشکل ایجاد نمی کنند، استفاده کنید.

  • به هیچ وجه من الوجوه، سیستم خود را در معرض و نزدیکی مایعات قرار ندهید، چرا که احتمال ریختن آن بر روی سیستم بالاست.
  • جایی امن برای لپ تاپ، در هنگامی که استفاده ای از آن نمی کنید اختصاص دهید. پیشنهاد می کنیم از کیف های مخصوص لپ تاپ استفاده کنید.
  • کلید های کیبورد را آرام فشار دهید تا احتمال آسیب دیدگی آن ها بر اثر فشار، کاهش یابد.
0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده − یازده =

حذف عکس ها از مک بوک

نحوه حذف عکس ها از مک بوک

حذف عکس ها از مک بوک. عکس‌ها بسیار مهم هستند زیرا حاوی خاطرات ارزشمندی هستند، اما عکس‌ها برای بسیاری از کارهای جزئی نیز استفاده می‌شوند.

ادامه مطلب »