نمایندگی تعمیر لپ تاپ اپل

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

تعمیر لپ تاپ اپل

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

حذف برنامه در لپ تاپ / اگر شما هم مانند اکثر مردم هستید، برنامه‌ها فضای بیشتری را در مک شما نسبت به هر نوع فایل دیگری اشغال می‌کنند. و در بسیاری از موارد، بزرگترین برنامه ها آنهایی هستند که شما به سختی از آنها استفاده می کنید. خوشبختانه، حذف نصب برنامه ها در مک آسان است. شما می توانید مانند هر فایل دیگری از شر آنها خلاص شوید: فقط آنها را در سطل زباله بیندازید. در اینجا نحوه حذف برنامه ها از مک خود آورده شده است.

حذف برنامه در لپ تاپ

چگونه برنامه ها را در مک حذف نصب کنیم

  1. برنامه‌ای را که می‌خواهید حذف کنید، در دسک‌تاپ یا در پنجره Finder پیدا کنید. اگر برنامه در Dock شما است اما نمی توانید آن را در جای دیگری پیدا کنید، روی آن در Dock کلیک راست کرده و سپس گزینه Options و Show in Finder را انتخاب کنید.
  2. هنگامی که نماد برنامه را پیدا کردید، دو گزینه دارید. تو می توانی:
  • روی نماد کلیک راست کرده و گزینه Move to Trash را انتخاب کنید
  • روی نماد برنامه کلیک کرده و به برنامه سطل زباله بکشید

در هر صورت، نماد برنامه همراه با تمام یا بیشتر داده‌های آن از Finder یا Desktop ناپدید می‌شود. اگر نماد برنامه هنوز در Dock شما است، فقط روی آن کلیک کنید و باید یک پیغام خطا بدهد و سپس ناپدید شود.

و برای حذف کامل تمام داده ها، سطل زباله را باز کنید و روی خالی کردن در گوشه سمت راست بالا کلیک کنید.

با استفاده از لانچ پد

اگر برنامه‌ای را که در حال حذف نصب آن هستید از اپ استور مک دانلود کرده‌اید، می‌توانید آن را از طریق Launchpad نیز حذف نصب کنید.

  1. Launchpad را باز کنید و برنامه‌ای را که می‌خواهید حذف نصب کنید پیدا کنید.
  2. روی برنامه کلیک کنید و نگه دارید تا همه برنامه ها شروع به لرزیدن کنند.
  3. اگر برنامه از اپ استور دانلود شده است، باید یک نماد X در گوشه سمت راست بالا داشته باشد. روی X کلیک کنید و سپس روی Delete کلیک کنید.
این مطلب را از دست ندهید   5 راه ساده رفع هنگی مک بوک پرو اپل

برنامه های شخص ثالث برای آزاد کردن فضا در مک شما

این برنامه‌های محبوب را که به شما کمک می‌کنند فضای Mac خود را آزاد کنید، بررسی کنید:

  • CleanMyMac X: این برنامه “همه در یک” به عنوان پاک کننده macOS، مانیتور عملکرد، حذف بدافزار و موارد دیگر عمل می کند. فایل های غیر ضروری و درهم ریختگی برنامه هایی مانند iTunes، Mail و Photos را حذف می کند. یک نسخه رایگان و یک نسخه پولی وجود دارد. نسخه آزمایشی رایگان حداکثر 500 مگابایت فایل ناخواسته را حذف می کند و پس از آن باید به اشتراکی ارتقا دهید که قفل تمام ویژگی های برنامه را باز می کند.
  • Gemini 2: این برنامه فایل های تکراری را پیدا و حذف می کند. همچنین می‌تواند فایل‌های مشابه (مانند عکس‌های تکراری یک چیز) را شناسایی کند و آن‌هایی را که شما نیاز ندارید حذف می‌کند. نسخه آزمایشی رایگان مک شما را هر چند بار که بخواهید اسکن می کند و تا 500 مگابایت داده را پاک می کند. اگر می‌خواهید برنامه را نگه دارید و آن را به پرچم‌گذاری و حذف موارد تکراری ادامه دهید، باید یک اشتراک بخرید.
  • Disk Doctor: این برنامه تمیز کردن دیسک نسخه رایگان ندارد، اما فقط 2.99 دلار قیمت دارد (در حالی که Gemini 2 برای اشتراک سالانه 19.95 دلار و CleanMyMac X 39.95 دلار در سال هزینه دارد). Disk Doctor کامپیوتر شما را اسکن می کند تا فایل های غیر ضروری را پیدا و حذف کند. یک ویژگی تمیز کردن عمیق، کش های برنامه، گزارش ها، داده های مرورگر، بارگیری های ایمیل و پوشه بارگیری ها را باز می کند، در حالی که فایل های بزرگ را نیز شناسایی می کند.
این مطلب را از دست ندهید   تعمیر هنگ لپ تاپ اپل

مشکل عدم نمایش تصویر لپ تاپ اپل

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوازده − 5 =

حذف عکس ها از مک بوک

نحوه حذف عکس ها از مک بوک

حذف عکس ها از مک بوک. عکس‌ها بسیار مهم هستند زیرا حاوی خاطرات ارزشمندی هستند، اما عکس‌ها برای بسیاری از کارهای جزئی نیز استفاده می‌شوند.

ادامه مطلب »