نمایندگی تعمیر لپ تاپ اپل

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

تعمیر لپ تاپ اپل

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

رفع صفحه آبی یا سیاه روی ویندوز

شاید در هنگام کار با لپ تاپ این مشکل برای شما به وجود آمده باشد که به طور ناگهانی صفحه ی مقابلتان به رنگ سیاه و یا آبی دیده می شود. این مشکل یکی از مشکلات رایج می باشد که به راحتی می توان از طریق این راهنما آن را حل نمود. علت این مسئله ممکن است هنگام عدم وجود نرم افزار شخص ثالث ناسازگار، پرونده های خراب یا سخت افزار ناقص در رایانه رخ دهد. در ادامه در رابطه با حل و راه حل های موجود برای برطرف سازی این مشکل مطالبی را در اختیار شما قرار می دهیم.

راه حل:

مرحله 1: برای عیب یابی مسئله حالت Safe mode را فعال کنید. اگر مشکل همچنان ادامه داشت، به مرحله 2 بروید. برای فعال کردن حالت ایمن، عملیات زیر را انجام دهید.

F8 را هنگام راه اندازی فشار داده و نگه دارید.

روی عیب یابی کلیک کنید و به گزینه های پیشرفته> تنظیمات راه اندازی> راه اندازی مجدد بروید.

4 یا F4 را فشار داده و Enable Safe Mode را انتخاب کنید

هنگامی که در حالت ایمن هستید، نمی توانید هیچ نرم افزاری را در برنامه ها و ویژگی ها حذف کنید.

مرحله 5: با جستجوی برنامه مربوطه در C: \ Files Program (x86) یا D: \ Files (x86) نرم افزار شخص ثالث را حذف کنید.

مرحله 2: F8 را هنگام راه اندازی فشار داده و نگه دارید و باید صفحه بازیابی ویندوز ظاهر شود. در غیر این صورت، به مرحله 3. بروید. اگر به سمت بازیابی ویندوز هدایت شده اید، اما هنوز یک صفحه آبی یا سیاه مشاهده می کنید، به مرحله 4 بروید.

این مطلب را از دست ندهید   کاربرد لوازم جانبی مک بوک

مرحله 3: کامپیوتر خود را به یک منبع تغذیه وصل کنید، کامپیوتر را خاموش کرده و دوباره آن را مجدداً راه اندازی کنید. برای شروع تنظیم مجدد کارخانه، F10 را فشار داده و نگه دارید. لطفا توجه داشته باشید که این عملکرد در رایانه های Huawei یا Honor که در ایالات متحده (ایالات متحده) منتشر شده اند در دسترس نیست. اگر نمی توانید رایانه خود را به تنظیمات کارخانه برگردانید، به مرحله 4 بروید.

توجه: با بازیابی سیستم شما در تنظیمات کارخانه، تمام داده های شما در درایو C پاک می شود. قبل از اقدام به تهیه نسخه پشتیبان از داده های مهم.

مرحله چهارم: رایانه، اثبات خرید و کارت گارانتی خود را برای کمک به یک مرکز خدمات مجاز مشتری Huawei ببرید.

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ده + 19 =

حذف عکس ها از مک بوک

نحوه حذف عکس ها از مک بوک

حذف عکس ها از مک بوک. عکس‌ها بسیار مهم هستند زیرا حاوی خاطرات ارزشمندی هستند، اما عکس‌ها برای بسیاری از کارهای جزئی نیز استفاده می‌شوند.

ادامه مطلب »