نمایندگی تعمیر لپ تاپ اپل

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

تعمیر لپ تاپ اپل

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

قسمت اطلاع رسانی یا notification area در ویندوز 10

منطقه اطلاع رسانی برنامه های در حال اجرا را در پس زمینه و اطلاعاتی از قبیل زمان و تاریخ، اعلان ها، وضعیت اتصال به اینترنت و سطح حجم فعلی نمایش می دهد. این قمسمت به شما کمک می کند تا به راحتی به بخش های مختلف دسترسی داشته باشید و قسمت های مختلف را در آن قرار داده و از آن استفاده نمایید. در ادامه در رابطه با این قسمت از لپ تاپ اطلاعاتی را در اختیار شما قرار می دهیم.

منطقه اعلان یا notification area کجاست؟

منطقه اطلاع رسانی notification area در سمت راست نوار وظیفه ویندوز قرار دارد. این عملکرد اولین بار با ویندوز 95 معرفی شد و امروزه در تمام نسخه های بعدی ویندوز یافت می شود. نسخه های جدیدتر از ویژگی های Windows و فلش که به کاربران اجازه می دهد آیکون های برنامه را نشان دهند یا مخفی کنند.

نمادهای منطقه اطلاع رسانی مشترک

صدا (بلندگو / هدفون) – این نماد مانند یک بلندگو به نظر می رسد که از طرف آن مشاهده می شود. این ایکون امکان دسترسی سریع به تنظیمات حجم لپ تاپ شما را نشان و نشان می دهد که کدام دستگاه خروجی در حال حاضر مورد استفاده قرار می گیرد.

Power – فقط در لپ تاپ های شخصی، اگر لپ تاپ شما به یک پریز وصل شده باشد، یک نماد Power Cord را مشاهده خواهید کرد

اتصال به شبکه – اگر لپ تاپ شما با یک کابل یا Wi-Fi به اینترنت وصل می شود، باید نمادی دیده شود که وضعیت شبکه را نشان می دهد.

این مطلب را از دست ندهید   روش جلوگیری از هنگ کردن مک

برنامه آنتی ویروس – هر برنامه آنتی ویروس مجموعه ای از آیکون های اعلان را دارد.

اعلان به روزرسانی ویندوز – این نمادها در هر نسخه از Windows متفاوت هستند. آنها به کاربر اطلاع می دهند که به روزرسانی های ویندوز برای بارگیری و نصب وجود دارد.

آیا باید از “منطقه اطلاع رسانی یا notification area” یا “systray” در نوشتن خود استفاده کنم؟

مطابق کتابچه راهنمای مایکروسافت از سبک، منطقه شرح داده شده در بالا باید به عنوان “منطقه اطلاع رسانی یا notification area” نوشته شود و هرگز به عنوان “منطقه وضعیت”، “سینی سیستم” یا “systray” نباشد.

این منطقه قبلاً به عنوان منطقه وضعیت یا قسمت سیستم گفته می شد. امروزه همیشه از آن به عنوان منطقه اطلاع رسانی یا notification area یاد می شود.

اصطلاح systray فقط باید هنگام توصیف فرآیندهای ویندوز که بارگذاری نمادهای منطقه اعلان در نسخه های اولیه ویندوز است، استفاده شود.

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

9 + هجده =

حذف عکس ها از مک بوک

نحوه حذف عکس ها از مک بوک

حذف عکس ها از مک بوک. عکس‌ها بسیار مهم هستند زیرا حاوی خاطرات ارزشمندی هستند، اما عکس‌ها برای بسیاری از کارهای جزئی نیز استفاده می‌شوند.

ادامه مطلب »