نمایندگی تعمیر لپ تاپ اپل

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

تعمیر لپ تاپ اپل

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

روی لبه بالایی قاب یک وب کم 480p معادل 0.3 مگاپیکسل قرار داده شده که برای مکالمات تصویری کاملا بهینه و کیفیت قابل قبولی را ارائه می دهد.

میکروفون های به کار رفته در این دستگاه بسیار با کیفیت هستند و برای ضبط صدا یا مکالمه های تصویری دیگر نیازی به وجود هدست های جداگانه نیست. در قسمت بالایی صفحه کلید درست زیر بلندگوهای صدای آن یک نوار شبکه ای وجود دارد که صدا را با قدرت بیش از 500 هرتز منتقل می کند.

آشنایی با مشخصات فنی MacBook MJY32 آیفون مدل 12 اینچی

MacBook MJY32 یکی دیگر از محصولات جذاب و فوق العاده شرکت آیفون است که دارای قابلیت های فوق العاده ای مانند سخت افزار پایین، پردازنده قدرتمند و… می باشد. شرکت آیفون در طراحی سری جدید مک بوک های خود از یک فناوری مهم تحت عنوان فورس تاچ استفاده کرده. همچنین نحوه قرارگیری باتری این لپ تاپ به صورت ورقه ای و نسبت به مدل های قبلی تفاوت دارد.

در حال حاضر MacBook MJY32 در 3 رنگ اصلی نقره ای، خاکستری و طلایی تولید و در بازار موجود می باشد. جنس بدنه این دستگاه تمام آلومینیوم و تنها پایه های زیر دستگاه از جنس پلاستیک است تا از سر خوردن آن جلوگیری کند.

وزن MacBook MJY32 آیفون 920 گرم و ضخامت لبه جلویی آن 0.35 میلی‌متر و لبه پشتی آن 13.1 میلی‌متر است. بدنه دستگاه کاملا یکپارچه بوده و تنها به وسیله چند پیچ می توان بدنه آن را از هم جدا کرد.

صفحه نمایش و شاسی لپ تاپ MJY32 در برابر هرگونه فشار و پیچ کاملا مقاوم است و حتی با فشار زیاد هم به سختی می توان آن را از حالت عادی خارج کرد.

این مطلب را از دست ندهید   بیدار کردن مک خود از یک خواب طولانی

مشخصات اتصالات MacBook MJY32 آیفون مدل 12 اینچی

لپ تاپ MJY32 آیفون دارای یک پورت USB-C است که کلیه اتصالات آن را پوشش می دهد. خاصیت آهن ربایی فیش شارژر باعث شده تا اتصال دستگاه به راحتی انجام شود. نکته قابل توجه اینکه لپ تاپ فوق علاوه بر مشخصات بالا مجهز به یک جک 3.5 میلی متری صداست که در لبه سمت راست آن قرار دادر. شرکت آیفون در طراحی پورت های این دستگاه از جدیدترین فناوری های خود یعنی USB3.1 استفاده کرده است. سرعت انتقال اطلاعات با استفاده از پورت یو اس بی سی حدود 10 گیگابیت بر ثانیه است.

نکته مهم اینکه برای اتصال سایر درگاه های ارتباطی به این دستگاه هوشمند باید از یک تبدیل استفاده کنید. شرکت آیفون برای رفع نیازهای مشتریان خود در MacBook MJY32 از یک شبکه بیسیم با استاندارد IEEE 802.11ac استفاده کرده است. همچنین این دستگاه به کمک فناوری 2 کاناله می تواند اطلاعات را با سرعت 867 مگابیت بر ثانیه منتقل کند.

البته در مک بوک 13 اینچی آیفون از یک شبکه بی سیم 3 کاناله استفاده شده که سرعت انتقال اطلاعات را 50 درصد  افزایش می دهد.

قابلیت های صفحه نمایش MacBook MJY32

لپ تاپ MJY32 مجهز به صفحه نمایش 12 اینچی با دقت تصویر 1440×2304 پیکسل می باشد. نسبت تصویر در این مک بوک چیزی حدود 16:10 است که نزدیک به کیفیت WQHD بوده و بسیار محبوب کاربران می باشد.

روشنایی تصویر مک بوک 12 اینچی آیفون تقریبا بالا و در بیشترین حالت به 345 نیت در مرکز می رسد. سازندگان مک بوک فوق ادعا کرده اند که صفحه نمایش جدید انرژی را تا 30 درصد کاهش می دهد. نوع پنل به کار رفته در این صفحه نمایش IPS و زاویه دید 178 درجه را در اختیار کاربران قرار می دهد.

این مطلب را از دست ندهید   تعویض هارد دیسک MacBook Pro 15

استفاده از روکش براق باعث می شود انعکاس نور در تصویر افزایش پیدا کند. از طرفی عمق رنگ مشکی زیاد و تصاویر کاملا شفاف و زنده به نظر می رسند. روشنایی بالای صفحه نمایش باعث می شود تا با وجود نور زیاد، تصاویر کاملا خوانا و مشخص دیده شوند.

قابلیت های کلیدهای کیبورد MacBook MJY32

معمولا تاچ پد لپ تاپ ها فضای زیادی از کیبورد را اشغال می کند. به همین دلیل می توان به جای آن از قطعات دیگری استفاده کرد. کلیدهای کیبورد در مک بوک 12 اینچی آیفون به صورت پروانه ای طراحی شده اند که حدود 40 درصد فضای بیشتری در اختیار کاربران قرار می دهند.

طراحی جدید صفحه کلید این لپ تاپ باعث می شود تایپ به راحتی و با احتمال خطای کمتری انجام شود. ابعاد کلیدهای این نمایشگر 17×17 میلی‌متر و کلیدهای آن نسبتا بزرگ است. نکته قابل توجه دیگر اینکه برای هر کلید کیبورد در این دستگاه یک نور پس زمینه تعبیه شده که کاربر می تواند در تاریکی شب یا فضاهای کم نور به راحتی تایپ کند.

سطح روی تاچ پد از جنس شیشه است که در اثر فشارهای زیاد به راحتی از حالت اصلی خود خارج نمی شود.

نحوه کار فورس تاچ در لپ تاپ MJY32 آیفون

نحوه کار با فورس تاچ بسیار ساده است. با فعالسازی این قابلیت تاچ پد هیچ حرکتی نمی کنند. میزان فشار انگشت به طور الکترومگنتی محاسبه شده و در این فرایند هیچ سیستم مکانیکی وجود ندارد و همه چیز توسط حسگرها انجام می شود.

مشخصات پردازنده لپ تاپ MJY32

شرکت آیفون در طراحی این سری از اولترابوک های خود از پردازنده مرکزی سری U اینتل استفاده می کند که میزان نگهداری شارژ را افزایش می دهد. نکته جالب توجه اینکه این دستگاه مجهز به سیستم عامل OS X است که برای یک مک بوک کاملا استاندارد و بهینه است.

این مطلب را از دست ندهید   اتصال مک بوک به برق به مدت یک شبانه روز

یکی از ویژگی های منحصر به فرد این لپ تاپ این است که با گرمای شدید هیچ خللی در عملکرد آن ایجاد نمی شود. به این ترتیب می توان چندین نرم افزار را به طور همزمان اجرا کرد.

در این مقاله سعی کردیم مهم ترین مشخصات فنی MacBook MJY32 آیفون مدل 12 اینچی را مورد بررسی قرار دهیم. برای خرید این محصول هوشمند می توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

مقالات مرتبط:

بلوتوث مک بوک اپل

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × 1 =

حذف عکس ها از مک بوک

نحوه حذف عکس ها از مک بوک

حذف عکس ها از مک بوک. عکس‌ها بسیار مهم هستند زیرا حاوی خاطرات ارزشمندی هستند، اما عکس‌ها برای بسیاری از کارهای جزئی نیز استفاده می‌شوند.

ادامه مطلب »