نمایندگی تعمیر لپ تاپ اپل

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

تعمیر لپ تاپ اپل

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

بررسی مشکلات لپ تاپ اپل

بررسی مشکلات لپ تاپ اپل به یک مقاله و یک موضوع ختم نمی شود. وقتی با تعمیرکاران مرکز تعمیر لپ تاپ اپل صحبت می کنیم، با انبوهی از سوالات و پرسش ها روبه رو می شویم که کاربران در شرایط مختلف می پرسند و به دنبال پاسخ های درست و کاربردی می گردند تا بتوانند مشکل موجود را حل کنند و به راحتی از دستگاه خود استفاده نمایند. امروز می خواهیم در اولین مقاله بررسی مشکلات لپ تاپ اپل، پاسخ به دو سوال رایج لپ تاپ اپل را برای کاربران خود داشته باشیم. این دو سوال مربوط به خاموش شدن دستگاه و صدای دستگاه است. همراه ما باشید تا با بررسی این دو موضوع بتوانید از راه حل های درست برای رفع آنها بهره ببرید و مشکل را به خوبی و درستی حل کنید.

مشکلات لپ تاپ اپل

در مقاله بررسی مشکلات لپ تاپ اپل اولین سوالی که مطرح می کنیم، مربوط به صدای دستگاه است؛

چرا لپ تاپ اپل (مک بوک ایر) هیچ صدایی ندارد؟

در بررسی مشکلات لپ تاپ اپل وقتی تعمیرکار مرکز تعمیر لپ تاپ اپل می خواهد راه حلی ارائه دهد، به مسائل زیر اشاره می کند و از کاربر می خواهد که این موضوعات را بررسی و چک کند؛

  1. گاهی اوقات یک آپدیت کامل می تواند مشکل نبود هیچ صدایی در لپ تاپ اپل را برطرف کند، مخصوصا اگر OS X نیاز به آپدیت داشته باشد. از Apple Menu گزینه Software Update را انتخاب کنید و همه آپدیت های موجود را قبول کنید.
  1. مرکز تعمیر لپ تاپ اپل در بررسی مشکلات لپ تاپ اپل راه حل دیگری برای این مشکل نیز ارائه می دهد. گاهی اوقات لازم است تنظیمات PRAM/NVRAM را که در تنظیمات پایه ایِ مک بوک اثر می گذارد، ریست کنید. برای این کار از Apple Menu گزینه Shut Down را انتخاب کنید. سپس دکمه پاور را زده و به سرعت دکمه های P ،Command ،Option و R را با هم در یک زمان گرفته و نگه دارید تا صدای Start-up را به صورت متناوب بشنوید. توجه داشته باشید که در این نوع ریست کردن، تمامی تنظیمات لاگین ها حذف خواهند شد و لازم است مجددا این تنظیمات را انجام دهید.
  1. اگر از مدل های پیشین مک بوک استفاده می کنید (مشخصا مدل 2010 به قبل) پیشنهاد می کنیم که به یکی از نمایندگی های تعمیر لپ تاپ اپل مراجعه کنید. در مدل های اولیه مشکلاتی در لولای این محصول باعث ایجاد موارد جدی برای صدای مک بوک می شده است. این مشکل به کمک یک تکنسین حل می شود، اما کمی هزینه بر خواهد بود.
این مطلب را از دست ندهید   عیب یابی Mac Crashes و Freezes

چرا لپ تاپ اپل شات داون نمی شود؟

در بررسی مشکلات لپ تاپ اپل شات دان نشدن نیز موضوعی است که برخی از کاربران با آن روبه رو هستند. در ادامه بیشتر توضیح می دهیم؛ این مشکل به گفته تعمیرکاران مرکز تعمیر لپ تاپ اپل یکی از عجیب ترین مشکلاتی است که برای مک بوک پیش می آید و ممکن است دستگاه خاموش نشود و به جای شات داون شدن سر و صداهایی از خود در بیاورد.

  1. برای پنج تا ده دقیقه صبر کنید تا مطمئن شوید که این مشکل واقعا به وجود آمده است؛ سپس لپ تاپ را بررسی کنید. برنامه هایی که باید بسته شوند، چک کنید، بررسی کنید که آیا سیستم عامل پیغام یا هشداری به شما داده است یا خیر. ممکن است در پس زمینه برنامه ای در حال اجرا باشد، Dock را بررسی کنید.
  1. اگر برنامه هایی در حال اجرا دارید که هنوز بسته نشده اند چک کنید که آیا این برنامه ها به درستی اجرا می شوند یا هنگ کرده اند. می توانید بر روی نام برنامه راست کلیک کرده و از گزینه Force Quit استفاده کنید.
  1. اگر موارد فوق در بررسی مشکلات لپ تاپ اپل عمل نکرد، به تایید تعمیرکاران مرکز تعمیر لپ تاپ اپل دکمه پاور را برای حداقل 10 ثانیه نگه دارید تا دستگاه خاموش شود. حتما دقت کنید که این کار را زمانی انجام دهید که مک بوک شما در حال آپدیت نباشد. اگر مشکل حل نشد حتما باید به واحد تخصصی تعمیر لپ تاپ اپل مراجعه کنید.
0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × چهار =

حذف عکس ها از مک بوک

نحوه حذف عکس ها از مک بوک

حذف عکس ها از مک بوک. عکس‌ها بسیار مهم هستند زیرا حاوی خاطرات ارزشمندی هستند، اما عکس‌ها برای بسیاری از کارهای جزئی نیز استفاده می‌شوند.

ادامه مطلب »