نمایندگی تعمیر لپ تاپ اپل

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

تعمیر لپ تاپ اپل

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

آنچه کیبورد آیفون مدل اسمارت را از مدل های دیگر متمایز می کند، نحوه اتصالش است. پین هایی که روی سطح آیپد پرو 12.9 اینچی آیفون دقیقا مانند یک رابط اتصال عمل می کند. به همین دلیل برای اتصال صفحه کلید اسمارت آیفون دیگر نیازی به کابل یا بلوتوث ندارید.

برای اتصال کیبورد آیفون مدل اسمارت به آیپد پرو 12.9 اینچی آیفون کافیست آن را به صورت افقی و از طرف پین هایش روی صفحه کلید قرار دهید. به این ترتیب کیبورد و آیپد به صورت مغناطیسی به یکدیگر متصل می شوند.

معرفی کیبورد آیفون مدل اسمارت

کیبورد آیفون مدل اسمارت یا همان  «Apple Smart Keyboard» یکی از لوازم جانبی های مناسب برای آی پد پرو 12.9 اینچی است. این کیبورد بدون نیاز به کابل یا بلوتوث به آیپد وصل شده و نیازی به شارژ کردن ندارد. کیبورد اسمارت آیفون دارای 64 کلید میانبر است و از آن می توان در حالت های مختلف استفاده کرد.

جالب است بدانید کیبورد آیفون مدل اسمارت سرعت بیشتری نسبت به صفحه کلیدهای نمایشگر داشته و استفاده از آن به مراتب راحت تر از کیبوردهای صفحه نمایش است. در این مقاله قصد داریم شما را با ویژگی های منحصر به فرد این صفحه کلید و مزایای استفاده از آن بیشتر آشنا کنیم.

01

مشخصات ظاهری صفحه کلید اسمارت آیفون

سطح خارجی کیبورد آیفون مدل اسمارت پوششی از جنس پلی یورتان دارد و همین عامل باعث می شود کاربر از آیپد در حالت ایستاده برای تایپ یا تماشای ویدئو استفاده کند. سطح داخلی صفحه کلید با لایه نرمی از میکروفایبر پوشیده شده که از ایجاد خط و خش روی کیبورد جلوگیری می کند. از طرفی وجود پوشش میکروفایبر باعث ایجاد یک بافت رسانا می شود که از آن برای انتقال انرژی الکتریکی بین تبلت و کیبورد و انتقال اطلاعات استفاده می شود.

این مطلب را از دست ندهید   دمای متعادل مک بوک

خوشبختانه کیبورد آیفون مدل اسمارت بلافاصله بعد اتصال آماده استفاده است و نیازی به تنظیمات اضافی ندارد.

مزایای استفاده از کیبورد آیفون مدل اسمارت

کیبورد اسمارت آیفون از 64 کلید تشکیل شده که عملکرد خوبی دارند. کلیدها جوری کنار هم چیده شده اند که هیچ شکافی بینشان وجود ندارد. از طرفی فضای بین کلیدها با پوششی ضد آب و ضد لک پوشانده شده که نگهداری از آن را برای کاربران راحت تر می کند.

کیبورد اسمارت تنها قابلیت سازگاری با آیپد پرو 12.9 اینچی آیفون را دارد. این محصول با طراحی و کیفیت بالا در ساخت یکی از بهترین لوازم های جانبی آیفون به شمار می رود.

مقالات مرتبط:

امنیت لپ تاپ بدون باتری

0/5 (0 نقد و بررسی)

1 دیدگاه دربارهٔ «نحوه اتصال کیبورد آیفون مدل اسمارت چگونه است؟»

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه + 3 =

حذف عکس ها از مک بوک

نحوه حذف عکس ها از مک بوک

حذف عکس ها از مک بوک. عکس‌ها بسیار مهم هستند زیرا حاوی خاطرات ارزشمندی هستند، اما عکس‌ها برای بسیاری از کارهای جزئی نیز استفاده می‌شوند.

ادامه مطلب »