نمایندگی تعمیر لپ تاپ اپل

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

تعمیر لپ تاپ اپل

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

MacBook Pro مدام خراب می شود؟ در اینجا نحوه رفع آن آمده است

برای حذف حافظه پنهان هسته به خطر افتاده، کامپیوتر را در حالت ایمن راه اندازی کنید. سپس به روش معمولی راه اندازی مجدد کنید تا ببینید آیا تغییراتی دیده می شود یا خیر. راه‌اندازی رایانه در حالت ایمن می‌تواند مشکلات راه‌اندازی را حل کند حتی اگر رایانه راه‌اندازی نشود. به صورت زیر انجام دهید:

بررسی اولیه

  1. پس از فشار دادن دکمه پاور، کلید shift را فشار دهید. دکمه پاور را بزنید و بلافاصله کلید shift را فشار داده و نگه دارید. نماد اپل باید ظاهر شود.
  2. وقتی پنجره ورود به سیستم باز شد کلید Shift را رها کنید. تماشا کنید تا ببینید پنجره ورود به سیستم چه زمانی ظاهر می شود و کلید shift را رها کنید. برای مک بوک هایی که با FileVault رمزگذاری شده اند، ممکن است از شما خواسته شود که دو بار وارد سیستم شوید. اولین مورد باز کردن قفل دیسک راه اندازی است. مورد دیگر ورود به Finder است. اگر هنگام راه اندازی رایانه در حالت ایمن، مشکل پیش نیامد، توجه داشته باشید.
  3. “کامپیوتر خود را به طور معمول راه اندازی مجدد کنید” برای خروج از حالت ایمن، باید Mac را به طور معمول بدون فشار دادن کلید shift راه اندازی کنید. مشاهده کنید که آیا این باعث هر گونه اثر مثبت می شود. اگر مشکل دوباره پیش نیامد، حافظه پنهان هسته شما باید مسئول باشد و حالت امن این مشکل را برای شما برطرف کرده است.

حل یک NVRAM خراب

شما می توانید مشکلات NVRAM را به دو روش بررسی کنید:

این مطلب را از دست ندهید   رفع عدم نمایش درایو خارجی Seagate در مک

اگر NVRAM قابل تعویض توسط کاربر نصب کرده اید و با رمی متفاوت از نسخه اصلی ارتقا داده اید، نسخه اصلی را مجدداً نصب کنید تا ببینید چه اتفاقی می افتد. آنچه نصب کرده اید باید با مشخصات فنی مطابقت داشته باشد.

NVRAM مک بوک پرو را می توان برای حل مشکلات خرابی نیز بازنشانی کرد. اگر مک شما هنگام راه‌اندازی نماد علامت سؤال دارد یا از دیسکی متفاوت از دیسک انتخابی در تنظیمات برگزیده دیسک شروع می‌کند، بازنشانی RAM NV می‌تواند به جهاتی کمک کند. به صورت زیر انجام دهید:

  1. MacBook Pro را روشن کنید و Command، Option، R و P را فشار دهید. دکمه پاور را برای قرار دادن روی رایانه ضربه بزنید و این چهار کلید را نگه دارید: P، R، command و Option. چهار کلید را پس از حدود 20 ثانیه که ممکن است لوگوی اپل ظاهر شود، رها کنید.

فرآیند تنظیم مجدد NVRAM ممکن است بر برخی تنظیمات تنظیمات برگزیده سیستم تأثیر بگذارد. ممکن است لازم باشد این تنظیمات را تنظیم کنید. اینها شامل حجم صدا، انتخاب دیسک راه اندازی، وضوح نمایشگر و منطقه زمانی است.

اگر از مک با رمز عبور میان‌افزار روشن استفاده می‌کنید، باید آن را خاموش کنید تا تنظیم مجدد اعمال شود.

نصب مجدد MacOS می تواند به حل مشکلات مکرر خرابی کمک کند

می‌توانید یک نصب مجدد از MacOS Recovery اجرا کنید. این بسته به ترکیب کلیدهای شما هنگام شروع نصب مجدد، نسخه ها را نصب می کند.

  1. «مک را روشن کنید و کلیدهای Command، Option و R را فشار دهید» این کار را با استفاده از صفحه کلید خود انجام دهید. این ترکیب کلید آخرین نسخه MacOS سازگار با مدل شما را نصب می کند. یک لوگوی اپل باید ظاهر شود.
  2. «کلیدها را رها کنید» وقتی لوگوی اپل یا در برخی مدل‌ها یک کره در حال چرخش ظاهر شد، کلیدها را رها کنید. پنجره MacOS Utilities باید باز شود.
  3. “Reinstall MacOS” از پنجره روی Reinstall MacOS کلیک کنید. یک پنجره جدید ظاهر می شود.
  4. “Click Continue” روی دکمه ادامه از پنجره ایجاد شده کلیک کنید تا MacOS مجددا نصب شود. یک دستورالعمل روی صفحه برای انتخاب دیسک ارائه می شود یا در غیر این صورت روی نمایش همه دیسک کلیک کنید.
  5. “Install MacOS” یک مقصد را انتخاب کنید و روی restore کلیک کنید تا فرآیند نصب شروع شود. پس از اتمام نصب، رایانه به طور خودکار راه اندازی مجدد می شود.
این مطلب را از دست ندهید   بلندگو چپ Macbook Core 2 Duo

https://laptop-iphone.ir/%d8%aa%d8%b9%d9%88%db%8c%d8%b6-%d9%87%d8%a7%d8%b1%d8%af-%d8%a2%db%8c-%d9%85%da%a9/

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفت + 2 =

حذف عکس ها از مک بوک

نحوه حذف عکس ها از مک بوک

حذف عکس ها از مک بوک. عکس‌ها بسیار مهم هستند زیرا حاوی خاطرات ارزشمندی هستند، اما عکس‌ها برای بسیاری از کارهای جزئی نیز استفاده می‌شوند.

ادامه مطلب »