نمایندگی تعمیر لپ تاپ اپل

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

تعمیر لپ تاپ اپل

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

نکاتی برای جلوگیری از خراب شدن سیستم شما

تعمیر و نگهداری صحیح و بهینه سازی سیستم به شما کمک می کند تا لپ تاپ خود را از نظر سلامتی حفظ کنید و از خرابی ناگهان آن جلوگیری کنید. اگر نکات زیر در نظر گرفته شود و به طور مرتب مورد استفاده قرار گیرد، می توانید به راحتی از خرابی لپ تاپ خود جلوگیری کنید.

10 نکته برای جلوگیری از لپ تاپ، خراب شدن سیستم

در ادامه چند نمونه از این نکات را در اختیار شما قرار می دهیم.

گرمای بیش از حد لپ تاپ

همزمان با گرم کردن سیستم، از اجرای بیش از حد بسیاری از برنامه ها خودداری کنید. برنامه هایی را ببندید که برای جلوگیری از گرم شدن بیش از حد مورد استفاده قرار نگیرند، اضافه بار بیش از حد منجر به خرابی سیستم می شود.

خرابی در هارد دیسک

سیستم Defrag را مرتباً به عنوان کمک می کند تا بخش های بد و خراب هارد دیسک از بین برود. اگر نمی خواهید هفتگی این کار را انجام دهید، می توانید یک بار در ماه این کار را انجام دهید. برای Defrag می توانید از یک برنامه استفاده کنید یا می توانید با استفاده از ابزار Defrag ساخته شده، سیستم را از حالت اولیه خارج کنید. اما به یاد داشته باشید محدودیت های خاصی وجود دارد که در Disk Speedup پیدا نخواهید کرد. همانطور که Disk Speedup برای دنیای واقعی طراحی شده است و به کمترین فضای خالی برای Defragging نیاز دارد. Disk Speedup تکه تکه کردن داده ها، قطعات سخت دیسک را برطرف می کند و با استفاده از موتور اسکن پیشرفته و قوی، عملکرد سیستم را افزایش می دهد. برای بارگیری دیسک سرعت، اینجا را کلیک کنید.

این مطلب را از دست ندهید   3 راه برای رفع اخطار باتری سرویس در مک

ابزار جاسوسی قوی

برای محافظت از سیستم خود در برابر نرم افزارهای مخرب از یک ابزار ضد جاسوسی به روز شده استفاده کنید. شما می توانید از نرم افزاری استفاده کنید که گزینه ای را برای تنظیم به روزرسانی های اتوماتیک، اسکن عمیق برای تمیز کردن کامل انجام دهد. برای این کار می توانید از Advanced System Protector استفاده کنید. برای بارگیری Advanced System Protector اینجا را کلیک کنید.

ارتقت سیستم عامل

سیستم عامل را به محض دسترسی به سیستم امنیتی، به آخرین نسخه ارتقا دهید. از آنجا که سیستم عامل منسوخ آماده نیست تا از آخرین حملات خود را حفظ کند.

سیستم را تمیز نگه دارید.

پرونده های غیر ضروری و بلااستفاده را حذف کنید زیرا این باعث می شود سیستم شما به هم بریزد و به سیستم کمک می کند تا برای کار بی عیب و نقص بهینه شود. برای این کار می توانید Disk Analyzer Pro را امتحان کرده و استفاده کنید. ابزاری که به آزادسازی فضای دیسک، سازماندهی پرونده ها، حذف موارد منسوخ شده و داده های غیرقابل جمع شدن کمک می کند تا فضای با ارزش دیسک بازیابی شود.

Disk Analyzer Pro را می توان با کلیک کردن در اینجا نصب کرد.

برای این کار از کوکی های مرورگر، پرونده های موقتی و پرونده های ناخواسته خلاص شوید و می توانید از پاک کننده سیستم و محافظت از حریم خصوصی Advanced System Optimizer استفاده کنید.

از باز کردن ایمیل و بارگیری پیوست دریافت شده از فرستنده ناشناس خودداری کنید.

لپ تاپ خود را در مکان خنک نگه دارید تا از قرار گرفتن در مکانی که گرمای مستقیم دریافت می کند، خودداری کنید. در صورت استفاده از لپ تاپ از میز لپ تاپ استفاده کنید به طوری که فن از فضای کافی برای کار درست برخوردار باشد.

این مطلب را از دست ندهید   تعمیر کیبورد لپ تاپ اپل

همیشه درایورها را به روز کرده، رجیستری را بهینه کنید و هرگز نرم افزاری را که مشکوک به نظر می رسد بارگیری یا استفاده نکنید.

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 + هفده =

حذف عکس ها از مک بوک

نحوه حذف عکس ها از مک بوک

حذف عکس ها از مک بوک. عکس‌ها بسیار مهم هستند زیرا حاوی خاطرات ارزشمندی هستند، اما عکس‌ها برای بسیاری از کارهای جزئی نیز استفاده می‌شوند.

ادامه مطلب »