نمایندگی تعمیر لپ تاپ اپل

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

تعمیر لپ تاپ اپل

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

صفحه ‌کلید مک‌بوک ایر و صفحه‌نمایش من پاسخ نمی‌دهند

صفحه کلید و ترک پد در مک بوک ایر هر دو به برد منطقی متصل می شوند، اما به یکدیگر متصل نیستند. اگر همزمان با صفحه کلید و ترک پد خود مشکلی را تجربه می کنید، به احتمال زیاد مشکل نرم افزاری دارید. در برخی موارد، اگر شرایط مربوط به زمان توقف کار کردن صفحه کلید و ترک‌پد را بدانید، می‌توانید بفهمید چه مشکلی پیش آمده است.

ریختن مایعات

ریختن مایع روی رایانه شما می تواند به مدار داخلی آسیب برساند. صفحه کلید با نور پس زمینه به قسمت بالایی بدنه فلزی داخل مک متصل می شود. به همین دلیل، اگر مک بوک ایر خود را به سرعت به دنبال نشت آب واژگون کنید، ممکن است از آسیب به برد مدار جلوگیری کنید. کامپیوتر خود را خاموش کنید و اجازه دهید کامپیوتر حداقل سه روز هوا خارج شود. پس از ریزش، اگر پس از روشن کردن رایانه خود با مشکلی در صفحه کلید یا ترک پد مواجه شدید، باید رایانه خود را خاموش کنید و آن را به یک متخصص ببرید تا رایانه را تمیز کند. در غیر این صورت، خطر خوردگی و آسیب رساندن به اجزای اضافی را دارید.

به روز رسانی نرم افزار

گاهی اوقات، نرم افزار قدیمی سیستم می تواند مانع از اجرای صحیح مک بوک شما شود. اپل برای تصحیح مشکلاتی که از عملکرد مناسب سخت افزار شما جلوگیری می کند، اصلاحاتی را از طریق به روز رسانی نرم افزار منتشر می کند. قبل از انجام هر گونه مراحل عیب یابی تهاجمی، آخرین به روز رسانی ها را برای سیستم خود بررسی و نصب کنید. روی منوی اپل کلیک کنید، “Software Update…” را انتخاب کنید و دکمه “Update All” را برای به روز رسانی هر نرم افزار موجود انتخاب کنید. پس از به‌روزرسانی نرم‌افزار، رایانه خود را مجدداً راه‌اندازی کنید تا ببینید آیا مشکل همچنان باقی است یا خیر.

این مطلب را از دست ندهید   بررسی آی مک اپل

تضادهای ویندوز

در طول نصب ویندوز 8، MacBook Air 13 اینچی Mid-2013 ممکن است در مرحله Personalize پاسخ ندهد. این بر توانایی استفاده از صفحه کلید و ترک پد تأثیر می گذارد. توقف در نتیجه برخی از درایوهای USB 3.0 رخ می دهد. اگر با نصب شما این اتفاق افتاد، سعی کنید از درایو USB 2.0 برای نصب ویندوز یا درایورهای اپل استفاده کنید. نصب با استفاده از درایو USB 2.0 کندتر زمان بیشتری می برد، اما طبق گفته پشتیبانی اپل، انجام این کار می تواند مشکل را اصلاح کند.

SMC را ریست کنید

گاهی اوقات لازم است کنترل کننده مدیریت سیستم را ریست کنید. SMC بسیاری از عملکردهای سطح پایین را در مک کنترل می کند، از جمله عدم پاسخگویی پس از باز و بسته کردن نمایشگر در مک شما. همچنین می تواند بر نور پس زمینه صفحه کلید و سایر مشکلات مربوط به سخت افزار تأثیر بگذارد.

قبل از تنظیم مجدد SMC، رایانه خود را به حالت Sleep قرار دهید و سپس مک خود را بیدار کنید. کامپیوتر خود را مجددا راه اندازی کنید و پس از راه اندازی مجدد آن را به طور کامل خاموش کنید. این می تواند مشکل را بدون تنظیم مجدد SMC حل کند. اگر ترک‌پد و صفحه‌کلید همچنان کار نمی‌کنند، رایانه را خاموش کرده و منبع تغذیه را وصل کنید. کلیدهای “Shift-Control-Option” در سمت چپ را به همراه دکمه پاور به طور همزمان فشار دهید. تمام کلیدها را رها کنید و سپس کامپیوتر را روشن کنید. ممکن است چراغ نشانگر شارژ بین نارنجی و سبز چشمک بزند.

این مطلب را از دست ندهید   مشخصات پردازنده اصلی مک بوک ایر MGNE3

مقالات مرتبط:

عدم کارکرد صفحه کلید لپ تاپ

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده − 5 =

حذف عکس ها از مک بوک

نحوه حذف عکس ها از مک بوک

حذف عکس ها از مک بوک. عکس‌ها بسیار مهم هستند زیرا حاوی خاطرات ارزشمندی هستند، اما عکس‌ها برای بسیاری از کارهای جزئی نیز استفاده می‌شوند.

ادامه مطلب »