نمایندگی تعمیر لپ تاپ اپل

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

تعمیر لپ تاپ اپل

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

تعمیر آی مک را به تعمیرکاران حرفه ای بسپارید!

حقیقتا برای تعمیر آی مک نمی توانید به هر مرکز و هر نهادی اطمینان کنید. آی مک تنها یکی از محصولات خاص، حساس و پیچیده کمپانی اپل است که برای اجرای عملیات تعمیر آن، چه در حوزه نرم افزار و چه در حوزه سخت افزار باید از یک مرکز مطمئن و مجاز کمک بگیرید. با توجه به ساختار انحصاری که هم در سخت افزار و هم در نرم افزار آی مک اپل دیده می شود، تعمیرات آن هم کاملا ویژه و انحصاری است و تنها تعداد معدودی از تکنسین ها توانایی و مهارت ترمیم و تعمیر تخصصی آی مک را دارند.

باید بدانید که یکی از مزیت‌های تراشه‌های T2 که در آی‌مک پرو و البته مک‌بوک‌پرو ۲۰۱۸ به کار گرفته شده‌اند، امنیت آنها است؛ به همین دلیل تغییر برخی قطعات کلیدی مثل تاچ آی‌دی لاجیک برد، صفحه نمایش و کیس رویی بدون تایید خود اپل ممکن نیست.

تعمیر آی مک با گارانتی معتبر

نمایندگی تعمیر آی مک در تمامی ایام هفته و ساعات روز، پذیرای درخواست های شما کاربران گرامی می باشد. در صورت بروز هرگونه مشکل در دستگاه آی مک خود می توانید با این مجموعه تماس حاص فرمایید. کارشناسان ما در بخش مرکز تماس پاسخگوی شما بوده و با توجه به مشکل پیش آمده، شما را به واحدهای مربوطه متصل می کنند. این نمایندگی از تخصصی ترین مراکز تعمیرات آی مک در ایران می باشد و تکنسین های آن قادرند تمامی مشکلات ریز و درشت دستگاه را شناسایی و برطرف نمایند.

تعمیر کارت گرافیک، تعمیر هارد، تعمیر مانیتور، تعویض رم، عیب یابی بایوس، تعمیر مادربرد و تعمیر cpu تنها بخش کوچکی از خدمات ارائه شده در این مرکز هستند. علاوه بر این خدمات، خدمات متنوع دیگری نیز در بخش تعمیرات سخت افزاری و نرم افزاری ارائه می گردد که برای اطلاع از نحوه دریافت آنها می توانید با این مرکز تماس بگیرید.

چگونه امکان تعمیر آی مک محدود می شود؟

قابلیتی که تراشه‌های T2 از لحاظ امنیت ایجاد می کند دسترسی بخش گسترده‌ای از تعمیرکاران غیر رسمی محصولات نمایندگی مجاز اپل به این محصولات را در آینده قطع می کند که قطعا برای آنها خوشایند نخواهد بود. در حالی که کنترل قابل توجهی برای اپل ایجاد می کند تا بتواند در دایره خدمات محصولات ، دسترسی‌های خود را وسیع‌تر سازد.

این مطلب را از دست ندهید   مشکلات لپ تاپ اپل

همین که نام و برند اپل در کنار این آل این وان حک شده است، نشان دهنده مجموعه ای از نوآوری ها و امکانات بی نظیر و منحصر به فرد است که با خود یدک می کشد. بررسی و ارزیابی همه این نوآوری ها و امکانات در تعمیر آی مک لازم و ضروری است و طبیعی است که هر تعمیرکاری از عهده این موضوع بر نمی آید. لذا شرط عقل است که برای تعمیر این محصول خاص اپل تنها از نهاد های رسمی و معتبر کمک بگیرید.

تعویض هارد آی مک

یکی از اقداماتی که در فرآیند تعمیر آی مک ممکن است انجام شود، تعویض هارد می باشد. این امر یا به دلیل خرابی هارد صورت می گیرد و یا اینکه جهت ارتقای فضای ذخیره سازی دستگاه انجام می شود. هارد از قطعاتی است که در صورت خرابی، بسیاری از عملکردهای دستگاه را با اختلال مواجه می کند.

کند شدن کامپیوتر، فریز شدن یا هنگ کردن متوالی، مشاهده صفحه آبی مرگ، بدسکتور شدن، سر و صدای زیاد دستگاه و نمایش اخطارهای متعدد نشانه های خرابی هارد می باشند. با اینکه هارد از قطعاتی است که امکان تعمیر آن وجود دارد اما در برخی از مواقع نیز قابل تعمیر نبوده و باید تعویض شود. تشخیص این موضوع تنها توسط متخصص تعمیر هارد صورت می گیرد.

تعمیر CPU آی مک

تعمیر سی پی یو آی مک یکی از بحث برانگیزترین موضوعات می باشد چراکه برخی معتقدند این قطعه قابل تعمیر نبوده و در صورت خرابی باید تعویض شود و برخی نیز معتقدند امکان تعمیر آن وجود دارد. پردازنده مرکزی، یکی از اصلی ترین بخش های آی مک می باشد که پردازش اطلاعات را برعهده دارد. چنانچه این قطعه با مشکل مواجه شود، ممکن است سیستم روشن نشود و یا اینکه پس از روشن شدن ری استارت شود.

همچنین درصورت روشن شدن سیستم، پیغام هایی مبنی بر غیرفعال بودن سی پی یو نمایش داده می شود. اپل، امکان تعویض و تعمیر پردازنده آی مک در نسخه های جدید را امکان پذیر کرده است. از این رو با مراجعه به نمایندگی تعمیرات آی مک می توان نسبت به تعمیر CPU اقدام کرد.

این مطلب را از دست ندهید   کارت بلوتوث Macbook Core 2 Duo

تعمیر مادربرد آی مک

هرگونه مشکل در مادربرد آی مک، باعث بروز اختلال در قسمت های مختلف دستگاه می شود چراکه تمامی اجزا به نوعی با مادربرد در ارتباط هستند. اختلال در ولتاژ چیپ رگولاتور، سوختگی یا خرابی خازن و مقاومت ها، خرابی آرایه بندی پایه چیپست گرافیک یا پل شمال و جنوبی، خرابی و سوختگی دیود ها، سوختن آی سی ها و افزایش حرارت چیپ ها از جمله مشکلات مادربرد می باشند.

با توجه به اینکه کدام یک از این مشکلات در مادربرد به وجود آمده باشد، اقدامات مختلفی برای تعمیر و رفع مشکلات آن انجام می شود. تعویض چیپست ها، اسلات ها و قطعات الکترونیکی در وهله اول می تواند اقداماتی باشد که برای تعمیر مادربرد صورت می گیرد. البته همیشه امکان تعمیر مادربرد وجود ندارد و در برخی مواقع این قطعه باید تعویض شود.

تعمیر کارت گرافیک آی مک

ممکن است برای شما پیش آمده باشد که هنگام کار با آی مک و اجرای برنامه های گرافیکی سیستم هنگ کند. این موضوع اغلب به دلیل خرابی کارت گرافیک اتفاق می‌افتد. این قطعه که به GPU نیز شناخته می شود، پردازش تصویر آی مک را برعهده دارد. البته نشانه های دیگری نیز برای خرابی کارت گرافیک وجود دارند که از جمله می توان به خط های راه راه عمودی از بالا به پایین روی صفحه نمایش، خاموش شدن آی مک، شنیده شدن صدای بوق پس از روشن کردن سیستم و کند شدن انتقال تصویر اشاره کرد.

در برخی از مواقع امکان تعمیر کارت گرافیک وجود دارد اما این امر بستگی به این موضوع دارد که کدام قسمت آن آسیب دیده باشد و این آسیب تا چه میزان باشد. به طور کلی تجربه نشان داده در بیشتر مواقع برای رفع مشکل کارت گرافیک این قطعه تعویض گردیده است. تشخیص این موضوع نیز تنها پس از بررسی کارشناسان امکان پذیر است.

برای تعمیر آی مک چه کار باید کرد؟

همان طور که در بخش قبلی اشاره کردیم، نام اپل به خودی خود مجموعه ای از نوآوری ها و امکانات بی نظیر و منحصر به فرد را به همراه دارد. این کمپانیِ پیشرو و بی رقیب محصولی را تولید کرده است که ذاتی شگفت انگیز و استثنایی دارد که آن را آی مک نامیده است. پس آی مک را باید دورهمی از شگفتی های اپل دانست. برای تعمیر آی مک نباید این شگفتی ها و این امکانات و ویژگی های خاص را نادیده بگیریم.

این مطلب را از دست ندهید   تعمیر trackpad مک بوک

آل این وان های اپل محصولاتی بی رقیب و پیشرو هستند که تعمیر و عیب یابی آنها سخت و پیچیده است. این پیچیدگی ریشه در ساختار فوق العاده با کیفیت آی مک دارد. به همین دلیل است که برای تهیه این محصول باید هزینه بسیار بالایی را پرداخت کنید. طبیعی است که هر اندازه برای خرید آی مک هزینه کنید، به همان اندازه هم اگر لازم باشد باید برای تعمیر آی مک هزینه کند.

اقدامات لازم برای تعمیر آی مک

اولین، ساده ترین و در عین حال مهمترین اقدام این است که تعمیر آی مک را به تعمیرکاران حرفه ای بسپارید. اینکه می گوییم حرفه ای و متخصص صرفا یک صفت زیبا و فریبنده نیست؛ بلکه یک ویژگی انحصاری و خاص است که در نتیجه تجربه و ممارست و دانش آموزی بسیار به دست آمده است. باید بدانید که برای تعمیر آی مک و تمام محصولات اپل لازم است که تعمیرکار و تکنسین مربوطه در دوره های تخصصی و ویژه این کمپانی به صورت دوره ای و منظم شرکت کند تا با فناوری ها و تکنولوژی های به روز و نوین اپل آشنا باشد و بتواند صفر تا صد ایرادات نرم افزاری و سخت افزاری را درست ریشه یابی و تعمیر و ترمیم کند. چیزی که در مرکز فوق تخصصی آی مک کاملا رعایت می شود.

برای تعمیر آی مک اپل کارشناس باید نرم افزار های ویژه آن را به خوبی بشناسد و به تمامی ویژگی ‌های سخت ‌افزاری و نرم ‌افزاری این محصول مسلط باشد. تنها در این صورت است که می تواند بعد از عیب یابی دقیق و موشکافانه، تعمیر آی مک اپل را آغاز کند و بار مالی اضافه و گزاف را به کاربر تحمیل نکند. پس توصیه اکید و شدید داریم که در انتخاب یک مرکز تعمیراتی ویژگی ها و نکات مهم و تاثیرگذار را در نظر بگیرید و بی گدار به آب نزنید. در غیر این صورت باید منتظر عواقب بدی باشید.

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک + 4 =

حذف عکس ها از مک بوک

نحوه حذف عکس ها از مک بوک

حذف عکس ها از مک بوک. عکس‌ها بسیار مهم هستند زیرا حاوی خاطرات ارزشمندی هستند، اما عکس‌ها برای بسیاری از کارهای جزئی نیز استفاده می‌شوند.

ادامه مطلب »