نمایندگی تعمیر لپ تاپ اپل

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

تعمیر لپ تاپ اپل

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

تعمیر شارژر لپ تاپ اپل

شارژرها از اجزای فوق ضروری افرادی است که بسیاری از امور آن ها، به وسایل الکترونیکی همچون لپ تاپ ها وابسته است. شارژر، وظیفه تأمین انرژی باتری گوشی، لپ تاپ یا دیگر وسایل را بر عهده دارد و بدون آن، باتری خالی و دستگاه قادر به ادامه کار نمی باشد.

در ادامه مطلب، از مزیت های شارژر مک بوک، خرابی های رایج و تعمیر آن، برای اطلاع رسانی شما کاربران لپ تاپ های اپل گفته ایم. با ما همراه باشید.

شارژر مک بوک و ساختار متفاوت آن!

اگر فکر می کنید که ساختار و عملکرد شارژر لپ تاپ های اپل همانند دیگر برند هاست، سخت در اشتباهید! انواع مک بوک ها به یک سیستم شارژ با اتصال مغناطیسی مجهز هستند. جالب است بدانید شارژر های لپ تاپ های اپل به اسم دیگری به نام مگ سیف یا همان MagSafe هم شناخته می شوند.

برای اطلاعات بیشتر کلیک کنید: تعمیر لپ تاپ اپل

این که به شارژر مک بوک، مگ سیف نیز گفته می شود، به علت اتصال مغناطیسی آن به جک برق است. مزیت این ویژگی نیز آن است که اگر به طور ناگهانی به کانکتور و سیم برخورد کنید، شارژر به راحتی از مک بوک جدا می شود و هیچ آسیبی به دستگاه وارد نخواهد شد.

خرابی های رایج کابل شارژ لپ تاپ اپل

عمده مشکلاتی که ممکن است برای شارژر مک بوک پیش بیاید، عبارت اند از:

  • قطع یا سوختگی اتصالات
  • کنده شدن روکش سیم شارژر
  • قطع شدن یا آسیب دیدن سوکت شارژ
این مطلب را از دست ندهید   بلندگوی چپ Macbook Pro 15

در صورتی که هر کدام از این خرابی ها در کابل شارژ دستگاهتان را مشاهده کردید، هر چه زودتر نسبت به تعمیر یا تعویض کابل اقدام کنید. تعمیر شارژر را به تعمیرکاران لپ تاپ اپل بسپارید، چرا که آنان قادر به تشخیص خرابی و رفع تضمینی مشکل شما در کمترین زمان می باشند.

تعمیر شارژر لپ تاپ اپل

عملیات تعمیر شارژر نیاز به تخصص دارد و کاربران معمولی قادر به انجام آن نمی باشند. تعمیرات تخصصی را لازم است به تکنسین ها سپرده و تنها مراحلی که در پایین گفته ایم را پیش از مراجعه تعمیرکار، دنبال کنید:

  • اتصال شارژر به پورت را چک کنید و اگر به خرابی پورت شک دارید، کابل را با اتصال به پورت های دیگر نیز تست کنید.
  • چک کنید زدگی یا پارگی بر روی سیم یا سوکت شارژر وجود نداشته باشد.
  • داخل پورت مگ سیف را نیز چک کنید، زیرا ممکن است از گرد و غبار پر شده و باعث اختلال در عملکرد شارژ دستگاه شده باشد.
  • آخرین راه رفع مشکل درصورت عدم رفع آن، استفاده از SMC می باشد. وظیفه این سخت افزار، کنترل سخت افزاری سیستم است. SMC که مخفف عبارت System Management controller می باشد را ریست کنید، چرا که با این کار، بسیاری از مشکلات مربوط به سیستم رفع خواهد شد.

اگر باز هم هیچ یک از روش های فوق جواب گو نبودند، پس خرابی شارژر پیچیده تر و شدیدتر از این حرف هاست و شما به کمک مهارت و تجربه تکنسین های رسمی، که در نمایندگی تعمیر لپ تاپ اپل مشغول به کار هستند، نیاز پیدا خواهید کرد.

این مطلب را از دست ندهید   علت خاموشی ناگهانی Macbook
0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده − 11 =

حذف عکس ها از مک بوک

نحوه حذف عکس ها از مک بوک

حذف عکس ها از مک بوک. عکس‌ها بسیار مهم هستند زیرا حاوی خاطرات ارزشمندی هستند، اما عکس‌ها برای بسیاری از کارهای جزئی نیز استفاده می‌شوند.

ادامه مطلب »