نمایندگی تعمیر لپ تاپ اپل

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

تعمیر لپ تاپ اپل

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

راه های متعادل نگه داشتن دمای مک بوک

متعادل نگه داشتن دمای مک بوک موضوع مهمی است که از سوی تعمیرکاران واحد تعمیرات لپتاپ اپل همواره و همیشه گوشزد می شود. بی توجهی به این نکته مهم زمینه ساز پیدایش مشکلات و اختلالاتی خواهد شد که قطعا برای کاربر خوشایند نیست. به همین دلیل در این فرصت مغتنم تلاش کرده ایم با حمایت های تعمیرکاران واحد تعمیر لپ تاپ اپل نکات مهمی را درباره نحوه متعادل نگه داشتن دمای مک بوک یادآوری کنیم. امیدواریم که برای کاربران عزیزمان مفید واقع شود. قبل از ورود به بحث یادآوری می کنیم که منظور ما در این مقاله از مک بوک، ” مک بوک پرو” است.

متعادل نگه داشتن دمای مک بوک

دلایل زیادی وجود دارند که می توانند باعث گرم شدن مک بوک ها شوند. تعمیرکاران واحد تعمیر لپ تاپ اپل می گویند اگر بتوانیم این پرسش را که چگونه دمای مک بوک پرو را متعادل نگه داریم؟ به خوبی پاسخ دهیم؛ به این معنی است که با روش ها و اصول متعادل نگه داشتن دمای مک بوک به خوبی آشنایی داریم. در ادامه فعلا تنها به 3 عامل موثر در کنترل دمای مک بوک اشاره خواهیم کرد و عوامل بعدی را در مقاله های بعد توضیح خواهیم داد.

1.عدم استفاده از گوگل کروم

پیشنهاد اول تعمیرکاران واحد تعمیر لپ تاپ اپل این است که برای متعادل نگه داشتن دمای مک بوک تا حد ممکن از گوگل کروم استفاده نکنید. باید بدانید که کمپانی اپل رسما اعلام کرده است که برنامه هایی که خارج از عملکرد اصلی این دستگاه ها هستند، می توانند cpu را به مدت طولانی درگیر خود کنند. Google Chrome بیشتر از همه cpu مک بوک را اشغال می کند. اشغال شدن بیش از حد CPU دمای سیستم را بالا می برد؛ در نتیجه پردازنده مک بوک به مدت طولانی کار می کند. در این شرایط فن خنک کننده مک بوک برای از بین بردن گرما و متعادل نگه داشتن دمای مک بوک شروع به کار می کند.

این مطلب را از دست ندهید   مشکل عدم نمایش تصویر لپ تاپ اپل

اگر می خواهید بدانید که کدام برنامه ها بیشتر از cpuمک بوک استفاده می کنند. Activity Monitor را باز کنید و بر روی برگه cpu کلیک کنید. لیستی را مشاهده خواهید کرد که تمام این برنامه ها را نشان می دهد. این برنامه ها عبارتند ازGoogle Chrome Helper و Google Chrome. پس بهتر است کروم را کنار بگذارید و از Safai یا سایر مرورگر ها استفاده کنید.

2.برگه های کمی در مرورگر باز کنید

تعمیرکاران واحد تعمیر لپ تاپ اپل می گویند اگر در مرورگر خود برگه های کمتر و محدود تری باز کنید، در متعادل نگه داشتن دمای مک بوک گامی مثبت برداشته اید. در واقع هرچه برگه بیشتری باز کنید، منابع بیشتری از cpu برای پردازش اطلاعات درگیر می شود. برگه را یا به طور کامل ببندید یا آنها را BOOKMAK کنید؛ با این کار حجم مصرفی مرورگر از cpu کاهش می یابد.

3.برنامه ها را همزمان اجرا نکنید

توصیه بعدی تعمیرکاران واحد تعمیر لپ تاپ اپل این است که برای متعادل نگه داشتن دمای مک بوک از اجرای هم زمان برنامه های متعدد اجتناب کنید. زمانی که چندین برنامه را همزمان اجرا می کنید مثلا iTunes و Photos، مک‌بوک پرو به شدت درگیر شده و داغ می‌کند.

نکته آموزشی:

مرورگرChrome ابزار مفید و جالبی به نام Task Manager دارد. این ابزار میزان استفاده برگه ها از CPU را نشان می دهند. برای دسترسی به این ابزار روی آیکن سه نقطه زیر هم که در سمت راست نوار آدرس کروم قرار دارد، کلیک کنید. سپس از قسمت More Tools گزینه، Task Manager را انتخاب کنید.

این مطلب را از دست ندهید   برطرف کردن مشکلات روشن نشدن مک
0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × یک =

حذف عکس ها از مک بوک

نحوه حذف عکس ها از مک بوک

حذف عکس ها از مک بوک. عکس‌ها بسیار مهم هستند زیرا حاوی خاطرات ارزشمندی هستند، اما عکس‌ها برای بسیاری از کارهای جزئی نیز استفاده می‌شوند.

ادامه مطلب »