نمایندگی تعمیر لپ تاپ اپل

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

تعمیر لپ تاپ اپل

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

چگونه مشکل روشن نشدن آیپد را برطرف کنیم؟

آیا آیپد شما هم روشن نمی شود؟ به نظر شما مشکل از کجاست؟ درواقع خرابی باتری، سیم شارژر، شارژر، دکمه پاور و بروز مشکلات نرم افزاری از دلایل اصلی روشن نشدن آیپد هستند. اگر دوست دارید بدانید که کدام یک از این موارد موجب روشن نشدن آیپد شما شده اند و چگونه باید این مشکل را برطرف کنید، ادامه این مطلب را از دست ندهید؛ چراکه قرار است ضمن بررسی دلایل روشن نشدن این دستگاه راهکارهایی را جهت رفع این مشکل به شما پیشنهاد دهیم.

با روش های حل مشکل روشن نشدن آیپد آشنا شوید

از مهم ترین عواملی که موجب روشن نشدن آیپد می شوند می توان به خراب شدن باتری یا شارژر آیپد اشاره کرد. به همین دلیل توصیه می شود، باتری و شارژر آیپد خود را به عنوان اولین گزینه ها برای اطمینان از اینکه مشکل روشن نشدن آیپد به دلیل خرابی آن ها است یا خیر، مورد بررسی قرار دهید. اول از همه سیم شارژر آیپد را بررسی کنید و مطمئن شوید که هیچ پارگی بر روی کابل شارژر آن وجود نداشته باشد. سپس آیپد خود را شارژ کنید. اگر بعد از مدتی که این دستگاه را به شارژ زده‌ اید شاهد روشن نشدن آن بودید، از یک شارژر دیگر مخصوص آیپد که مطمئن هستید هیچ مشکلی ندارد برای شارژ کردن آیپد خود استفاده کنید. اگر با استفاده از شارژر جدید توانستید این دستگاه را شارژ کنید یعنی اینکه مشکل از شارژر آیپد شما بوده است.

از سلامت باتری و شارژر آیپد خود مطمئن شوید

در غیر این صورت احتمال دارد که مشکل از باتری آیپد شما باشد البته خرابی باتری آیپد یکباره خودش را نشان نمی دهد؛ به گونه ای که در مدت طولانی با زود خالی شدن شارژ باتری این دستگاه می توانید تشخیص دهید که به پایان عمر خود رسیده است و زمان تعویض آن است. در هر دو حالت چه زمانی که مشکل از شارژر آیپد شما باشد چه زمانی که مشکل از باتری آن باشد، می توانید به یکی از شعبه های نمایندگی تعمیرات آیپد مراجعه کنید تا تکنسین های این مرکز یک شارژر جدید در اختیار شما قرار دهند یا بعد از تست باتری آیپد، درصورت نیاز آن را تعویض کنند.

این مطلب را از دست ندهید   معایب اتصال همیشگی مک بوک به برق

از سلامت دکمه پاور آیپد اطمینان پیدا کنید

گاهی اوقات هم شارژر آیپد سالم است و هم باتری آن منتهی مشکل از جای دیگری است؛ به گونه ای که امکان دارد دکمه پاور آیپد مشکل داشته باشد. اگر زمان روشن کردن آیپد متوجه شدید که دکمه پاور آن گیر کرده است و در جای خود سفت شده است، مطمئن باشید که گیر کردن دکمه پاور آیپد دلیل اصلی روشن نشدن این دستگاه است. امکان دارد تجمع گرد و غبار یا وارد شدن ضربه به این دستگاه موجب شده باشد که دکمه آیپد در جای خود گیر کرده و حرکت کند. به همین دلیل هم نمی توان آیپد را روشن کرد. در چنین حالتی بهتر است آیپد خود را به نمایندگی تعمیرات آیپد بسپارید تا تکنسین های این مرکز درصورت نیاز اقدام به تعویض دکمه پاور آیپد کنند تا مشکل روشن نشدن آن برطرف شود.

آیپد خود را هارد ریست کنید

برخی مواقع نیز مشکل روشن نشدن آیپد سخت افزاری نیست و به دلیل بروز مشکلات نرم افزاری در این دستگاه است. شما می توانید مشکلات نرم افزاری که موجب روشن نشدن این دستگاه می شوند را با هارد ریست برطرف کنید. برای هارد ریست آیپد، دکمه هوم را همراه با دکمه پاور تا زمانی که با ویبره دستگاه و لوگوی اپل مواجه شوید، نگه دارید. سپس منتظر بمانید تا آیپد بوت شود. به همین راحتی می توانید آیپد خود را هارد ریست کرده و مشکل روشن نشدن آن را برطرف کنید.

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × 1 =

حذف عکس ها از مک بوک

نحوه حذف عکس ها از مک بوک

حذف عکس ها از مک بوک. عکس‌ها بسیار مهم هستند زیرا حاوی خاطرات ارزشمندی هستند، اما عکس‌ها برای بسیاری از کارهای جزئی نیز استفاده می‌شوند.

ادامه مطلب »