نمایندگی تعمیر لپ تاپ اپل

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

تعمیر لپ تاپ اپل

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

تعویض قاب لپ تاپ اپل

قاب یا کیس لپ تاپ، قطعه ای است که وظیفه پوشش و زیبایی دستگاه و حفاظت از قطعات داخلی لپ تاپ را بر عهده دارد. اهمیت این قطعه، کمتر از دیگر قطعات داخلی نمی باشد و در صورت آسیب دیدگی، کارایی لپ تاپ مختل خواهد شد.

دلایل خرابی کیس لپ تاپ

در کل عواملی همچون سقوط از ارتفاع، وارد شدن ضربه و فشار شدید، و برخورد اشیای تیز و سخت، سبب آسیب رسانی به قاب خواهند شد.

نصب درایور های لپ تاپ اپل

بنابر این، انجام اقداماتی جهت جلوگیری از شکستگی و آسیب پوشش لپ تاپ، بسیار اهمیت دارد. در ادامه مطلب، به اقدامات و روش های جلوگیری از خرابی کیس مک بوک، پرداخته ایم.

پیشگیری از تعویض قاب لپ تاپ اپل

حساسیت و ظرافت لپ تاپ های اپل، بسیار بیشتر از دیگر برند هاست و از این رو، آسیب پذیری آن نیز می تواند بیشتر باشد. اگر تا کنون به این که ممکن است در صورت وقوع حوادثی پیش و پا افتاده، به قاب لپ تاپ اپل شما آسیب جدی وارد شود، پس بهتر است نکات زیر را برای پیشگیری از تعویض قاب لپ تاپ، مد نظر داشته باشید:

  • لپ تاپ را در لبه های با ارتفاع زیاد قرار ندهید، چرا که با کوچک ترین حرکتی، امکان سقوط آن ها وجود دارد.
  • برای حفاظت بیشتر، از کاور لپ تاپ استفاده کنید. کاور، پوششی است که احتمال بسیاری از آسیب ها همچون خط و خش را از بدنه لپ تاپ دور می نماید.
  • زمانی که کارتان با لپ تاپ تمام شده و قصد بستن آن را دارید، حواستان باشد که هیچ چیز میان صفحه نمایش و صفحه کلید قرار نگرفته باشد، زیرا در این صورت به دلیل فشار وارد شده در هنگام بستن، لولا های لپ تاپ دچار آسیب خواهند شد.
  • زمانی که کاری با لپ تاپ خود ندارید، آن را در داخل کیف مخصوص قرار دهید. آزاد گذاشتن لپ تاپ در گوشه و کنار اتاق، بدنه آن را در برابر حوادث احتمالی قرار خواهد داد.
  • از قرار دادن وسایل بر روی لپ تاپ، حتی اگر کوچک و سبک باشند، خودداری کنید. در صورت تکرار مداوم این عمل، خط و خش بر روی قاب لپ تاپ ایجاد خواهد شد و کاربر ناچار است برای حفظ زیبایی دستگاه، اقدام به تعویض قاب لپ تاپ بنماید.
این مطلب را از دست ندهید   نحوه حذف عکس ها از مک بوک

تعمیر قاب لپ تاپ اپل

تعمیر قاب لپ تاپ، از درخواست شده ترین موارد در مراکز تعمیرات لپ تاپ اپل می باشد. بهتر است بدانید که تنها بعضی از آسیب های وارد شده به قاب لپ تاپ که بسیار سطحی اند، قابل تعمیر هستند و در موارد دیگر لازم است قاب دستگاه به طور کامل تعویض شود.

تعمیر یا تعویض قاب را به نمایندگی های معتبر بسپارید!

مراکز رسمی و معتبر تعمیرات لپ تاپ های اپل، قادر به انجام تعمیر یا تعویض قاب دستگاه شما در کمترین زمان و با بهترین قسمت هستند. هیچ وقت ریسک مراجعه به تعمیر کاران محلی و غیر رسمی را نکنید، چرا که احتمال دارد قطعه ای غیر اورجینال و بی کیفیت را در لپ تاپ شما استفاده نمایند.

در ادامه، برخی از خدمات ارائه شده در حوزه تعمیر و تعویض قاب در نمایندگی های تعمیرات لپ تاپ اپل را توضیح داده ایم:

  • تعمیر لولای شکسته
  • رفع خط و خش های موجود بر روی قاب
  • تعمیر شکستگی قاب
  • تعویض قاب
  • رفع سایر مشکلات قاب لپ تاپ
2/5 (1 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شش + 2 =

حذف عکس ها از مک بوک

نحوه حذف عکس ها از مک بوک

حذف عکس ها از مک بوک. عکس‌ها بسیار مهم هستند زیرا حاوی خاطرات ارزشمندی هستند، اما عکس‌ها برای بسیاری از کارهای جزئی نیز استفاده می‌شوند.

ادامه مطلب »