نمایندگی تعمیر لپ تاپ اپل

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

تعمیر لپ تاپ اپل

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

چرا مک من مدام خراب می شود؟

قبل از یافتن راه حلی برای یک مشکل، همیشه بهتر است در وهله اول بفهمید که چه چیزی باعث ایجاد مشکل شده است. پیدا کردن مشکل کمک می کند تا راه حل مناسب تری برای مک خود پیدا کنید و در زمان شما صرفه جویی کنید. در اینجا، برخی از مشکلاتی که ممکن است باعث خرابی مک بوک شما شود را فهرست کرده ایم. اگر مک شما مدام خراب می شود، می توانید متوجه شوید که آیا دستگاه شما ممکن است با یکی از مشکلات زیر مواجه باشد یا خیر. وقتی علت را فهمیدید، می توانید با نکاتی که در این مقاله ارائه شده است، به رفع آن ادامه دهید.

  1. اشکالات و ناسازگاری های نرم افزاری

ممکن است برخی باگ‌های مربوط به نرم‌افزار یا ناسازگاری برنامه‌ها وجود داشته باشد که باعث شود مک شما اغلب از کار بیفتد. این یکی از رایج ترین دلایلی است که ممکن است مک بوک شما خراب شود.

  1. حافظه سیستم کافی برای اجرای برنامه ها نیست

گاهی اوقات ممکن است مک شما از کار بیفتد زیرا حافظه سیستم شما پر است. فضای زیاد استفاده شده می تواند سرعت مک شما را کاهش دهد، عملکرد آن را تحت تاثیر قرار دهد و حتی ممکن است گاهی اوقات خراب شود. برای رفع این مشکل، می توانید از ابزار پاک کننده مک برای پاکسازی مک خود و آزادسازی حافظه بیشتر سیستم استفاده کنید. فقط ابزار توصیه شده در راه 4 را بررسی کنید.

  1. برنامه های پرمصرف بیشتر CPU را اشغال می کنند
این مطلب را از دست ندهید   جلوگیری از خراب شدن لپ تاپ

برخی از برنامه ها هستند که مک شما را اشغال می کنند و به شدت از CPU استفاده می کنند. اجرای اغلب این برنامه‌ها ممکن است بر دستگاه شما فشار وارد کند و ممکن است باعث خرابی آن شود.

  1. ناسازگاری های سخت افزاری

برخی ناسازگاری‌های سخت‌افزاری در دستگاه شما می‌تواند باعث خرابی مک بوک شما شود. این نیز یکی از دلایل رایج اختلال در عملکرد دستگاه شما است.

  1. برنامه های بیش از حد در حال اجرا در یک زمان

وقتی برنامه ای را باز می کنید و آن را به طور کامل نمی بندید، در پس زمینه به کار خود ادامه می دهد. برنامه‌های بسیار زیادی که در پس‌زمینه اجرا می‌شوند، می‌توانند مقدار زیادی از حافظه سیستم شما را اشغال کنند و CPU را در حال اجرا نگه دارند و باعث می‌شوند رایانه شما اغلب از کار بیفتد.

  1. برنامه هایی که برای منابع در مک شما رقابت می کنند

برخی از برنامه ها هستند که برای دسترسی همزمان به دیسک و سایر منابع موجود در مک بوک شما با یکدیگر رقابت می کنند. منابع بیش از حد مورد استفاده قرار می گیرند و رقابت مداوم برای دسترسی به دیسک می تواند دلیلی برای خراب شدن مک شما باشد.

  1. فضای ذخیره سازی کم در دیسک راه اندازی

اگر مک‌بوک شما فضای ذخیره‌سازی کمی در دیسک راه‌اندازی داشته باشد، احتمالاً دستگاه شما از کار می‌افتد. عملکرد ضعیف دستگاه شما بیشتر با فضای ذخیره سازی مرتبط است.

مقالات مرتبط:

برداشتن پسورد مک بوک

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 − یازده =

حذف عکس ها از مک بوک

نحوه حذف عکس ها از مک بوک

حذف عکس ها از مک بوک. عکس‌ها بسیار مهم هستند زیرا حاوی خاطرات ارزشمندی هستند، اما عکس‌ها برای بسیاری از کارهای جزئی نیز استفاده می‌شوند.

ادامه مطلب »