نمایندگی تعمیر لپ تاپ اپل

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

تعمیر لپ تاپ اپل

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

تعمیر مادربرد لپ تاپ اپل

برد مادر، قطعه ای حیاتی در عملکرد هر لپ تاپی است که بسیاری از قطعات مهم و ضروری را در خود جای داده و زمینه ارتباط آن ها را فراهم می نماید.

تعویض قاب لپ تاپ اپل

ایجاد خرابی در مادربرد، امر کم ندرتی نیست و ممکن است برای هر کاربری به وقوع بپیوندد. مک های برند اپل نیز از این قاعده مستثنی نیستند. اگر می خواهید درباره علل خرابی، انواع خرابی و تعمیر مادربرد لپ تاپ اپل بیشتر بدانید، با ما همراه باشید.

علل خرابی آی مک ها

موارد بسیار زیادی در خرابی مادربرد دخیل اند که بارز ترین آن ها عبارت اند از:

  • اختلال در ولتاژ چیپ رگولاتور
  • سوختگی یا خرابی خازن و مقاومت ها
  • خرابی آرایه بندی پایه چیپست گرافیک یا پل شمال و جنوبی
  • خرابی و سوختگی دیود ها
  • افزایش حرارت چیپ ها

در صورت رخ دادن هرکدام از موارد ذکر شده، لازم است تا هر چه زودتر برای تعمیر یا تعویض مادربرد لپ تاپ، اقدام نمایید. نمایندگان تعمیرات مربوط به لپ تاپ اپل، آماده انجام این کار به صورت کاملاً تضمینی برای شما می باشند. مزیت های ارائه خدمات توسط تکنسین های نمایندگی رسمی اپل، صرف وقت و هزینه کمتر و عمر طولانی تر دستگاه شما به شمار می روند.

انواع خرابی مادربرد لپ تاپ اپل

  • دستگاه آی مک روشن نمی شود:

درست است که عواملی چون روشن نشدن لپ تاپ، دلایل بسیار زیادی دارد و تنها به مادربرد محدود نمی شود، اما اولین گزینه ای که در این شرایط لازم است مورد بررسی قرار گیرد، مادربرد لپ تاپ است.

این مطلب را از دست ندهید   برطرف کردن مشکلات روشن نشدن مک

پیشنهاد می کنیم برای تشخیص تعمیری یا تعویضی بودن برد مادر در این وضعیت، از مراکز تعمیرات لپ تاپ اپل کمک بگیرید.

  • خازن تغییر حالت می دهد:

خازن های الکترولیت موجود در مادربرد، در اثر نواسانات برق ممکن است تغییر حالت پیدا کنند. همچنین احتمال آن نیز وجود دارد که مواد تشکیل دهنده داخل خارن ها، دچار سولفات زدگی شوند که این یعنی قطعه، دچار نشتی شده و یا ترکیده است.

  • شیار های گسترش دچار خرابی شده اند:

ممکن است در اثر بی دقتی، سوکت مودم دستگاه را به پریز برق وصل کنید. در این صورت، کارت مودم می سوزد، البته ممکن است شیار pci نیز دچار مشکل شود. در نتیجه ی خرابی شیار گسترش، مادربرد آل این وان اپل نیز آسیب جدی می بیند. در این صورت، برای تعمیر مادربرد آی مک نیاز به تجهیزات و دستگاه های مخصوصی می باشد. توجه داشته باشید که انجام تعمیرات مربوط به شیار گسترش توسط افراد کم تجربه می تواند مشکلات بعدی را در پی داشته باشد.

  • چیپ ست سوخته است:

قطعه چیپ ست لپ تاپ اپل، ممکن است در اثر موارد زیادی دچار سوختگی شود و تعویض مادربرد را الزامی نماید. عواملی چون غیر استاندارد بودن منبع تغذیه آی مک و وصل کردن وسایل جانبی معیوب به درگاه usb، چیپ ست را تا حد بسیار زیادی در معرض خطر قرار می دهد و خراب شدن چیپ ست نیز، زمینه ساز سوختگی مادربرد خواهد شد. بررسی تعمیر کاران با تجربه پرسنل تعمیرات لپ تاپ مک اپل، در هنگام مواجهه با این مشکل، امری ضروری است.

این مطلب را از دست ندهید   صفحه آبی یا سیاه روی ویندوز

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 − هشت =

حذف عکس ها از مک بوک

نحوه حذف عکس ها از مک بوک

حذف عکس ها از مک بوک. عکس‌ها بسیار مهم هستند زیرا حاوی خاطرات ارزشمندی هستند، اما عکس‌ها برای بسیاری از کارهای جزئی نیز استفاده می‌شوند.

ادامه مطلب »